Pytanie o temperaturę dyfra podczas jazdy.
Mój jest tak gorący że ledwo mogę przytrzymać na nim dłoń.
To normalne ?
Dyfer-temperatura pracy
- Fido
- Posty: 34
- Rejestracja: śr sie 03, 2016
- Miejscowość: https://t.me/pump_upp
- Motocykl: ZAP 1200, FJ 1200, CBX 550,Mini Bike
- VROC: 0
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: Dyfer-temperatura pracy
Sprawdź olej. Prawdopodobnie jeździsz na suchym.
Jeżeli jest olej to sprawa odczucia "gorąca". Wiadomo, podczas pracy się nagrzewa ale jednocześnie chłodzi olejem, dlatego nie przesadzaj z dolewką. Ma być tyle ile podaje serwisówka.
Jeżeli jest olej to sprawa odczucia "gorąca". Wiadomo, podczas pracy się nagrzewa ale jednocześnie chłodzi olejem, dlatego nie przesadzaj z dolewką. Ma być tyle ile podaje serwisówka.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
-
- Posty: 1908
- Rejestracja: pt cze 22, 2012
- Miejscowość: Kielce
- Motocykl: VN 800 Classic=> R1100RT
- VROC: 0
Re: Dyfer-temperatura pracy
Olej, olejem, ale w mojej 750 dyfer grzał się tak, że topiło gumowy tłumik w feldze, może to być wina łożysk w dyfrze lub wale.
- Fido
- Posty: 34
- Rejestracja: śr sie 03, 2016
- Miejscowość: https://t.me/pump_upp
- Motocykl: ZAP 1200, FJ 1200, CBX 550,Mini Bike
- VROC: 0
Re: Dyfer-temperatura pracy
Olej jest.
Możliwe że to łożyska.
Podczas pchania słychać jak trzeszczą.
Myślałem że to łożyska kół, wymieniłem je ale nadal trzeszczy.
Także zapewne winne są łożyska w dyfra.
Możliwe że to łożyska.
Podczas pchania słychać jak trzeszczą.
Myślałem że to łożyska kół, wymieniłem je ale nadal trzeszczy.
Także zapewne winne są łożyska w dyfra.
-
- Posty: 1908
- Rejestracja: pt cze 22, 2012
- Miejscowość: Kielce
- Motocykl: VN 800 Classic=> R1100RT
- VROC: 0
Re: Dyfer-temperatura pracy
Łożyska są dostępne w sklepach z łożyskami, niekoniecznie oryginalne czy ASO.
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: Dyfer-temperatura pracy
Faktycznie, może tak być.
W mojej ponad 60 letniej Jawie 250 zużyło się jedno z dwóch łożysk koła tylnego. Tak nagrzewało bęben że wyciekał smar z łożysk na obręcz koła. W tych czasach zakładane były łożyska otwarte z uszczelniaczami filcowymi i smarowane smarem włożonym miedzy łożyska i on wyciekał.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
Kto jest online
Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość