Zmiana koła na szprychowane

FrogOfPleasure
Posty: 3
Rejestracja: czw sie 06, 2020
Miejscowość: Poznań
Motocykl: Vn 1500 classic

Zmiana koła na szprychowane

Post autor: FrogOfPleasure » śr gru 02, 2020

Tak jak w temacie. Czy istnieje możliwość zamontowania kół szprychowanych w vulcanie 2000? Nie mogłem znaleźć nigdzie informacji, czy były one produkowane tylko na felgach oraz czy są gdzieś możliwe do kupienia koła szprychowane (albo, czy takie z innych motocykli pasują)

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 2291
Rejestracja: czw cze 05, 2014
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 2000 Classic '06
VROC: 37109

Re: Zmiana koła na szprychowane

Post autor: Przemo » śr gru 02, 2020

Produkowane były tylko na takich felgach a nie innych. Szprychowe można ogarnąć customowe. Najpewniej adaptując jakieś od Harleya. Może się to wiązać z przerobieniem przedniego zawieszenia. Począwszy od dystansów, osi, mocowania hamulców po zmianę lag. Kwestia jakie koło sobie znajdziesz i będziesz chciał tam zamontować. Bez rzeźby się nie obejdzie.
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Re: Zmiana koła na szprychowane

Post autor: Zeus » śr gru 02, 2020

Man-x ma założone szprychowane. Jego zapytaj gdzie kupił

search.php?keywords=&terms=all&author=m ... mit=Szukaj
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Awatar użytkownika
Wielebny Bolo
Posty: 1189
Rejestracja: ndz sty 14, 2018
Miejscowość: Brzeg Dolny
Motocykl: VN 2000 Parowóz
VROC: 0

Re: Zmiana koła na szprychowane

Post autor: Wielebny Bolo » śr gru 02, 2020

Man-x do tablicy!!!
Zawsze podobały mi się szprychy. Klasyka do kwadratu.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.

FrogOfPleasure
Posty: 3
Rejestracja: czw sie 06, 2020
Miejscowość: Poznań
Motocykl: Vn 1500 classic

Re: Zmiana koła na szprychowane

Post autor: FrogOfPleasure » śr gru 02, 2020

Przemo pisze:
śr gru 02, 2020
Produkowane były tylko na takich felgach a nie innych. Szprychowe można ogarnąć customowe. Najpewniej adaptując jakieś od Harleya. Może się to wiązać z przerobieniem przedniego zawieszenia. Począwszy od dystansów, osi, mocowania hamulców po zmianę lag. Kwestia jakie koło sobie znajdziesz i będziesz chciał tam zamontować. Bez rzeźby się nie obejdzie.
Zastanawiałem się, czy nie pasowało by koło od VTX 1800 C, wychodziły właśnie ze szprychowanymi, a z tego co pamiętam przód w nich miał bardzo zbliżone wymiary do VN

Awatar użytkownika
Wielebny Bolo
Posty: 1189
Rejestracja: ndz sty 14, 2018
Miejscowość: Brzeg Dolny
Motocykl: VN 2000 Parowóz
VROC: 0

Re: Zmiana koła na szprychowane

Post autor: Wielebny Bolo » czw gru 03, 2020

Man-x milczy bo testy jego ambony dla pasażerki chyba kiepsko wyszły :D
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.

Awatar użytkownika
Tex66
Posty: 1156
Rejestracja: pt paź 07, 2016
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
VROC: 0

Re: Zmiana koła na szprychowane

Post autor: Tex66 » czw gru 03, 2020

Wielebny
Potrafisz podsumować :D
:yeee:
Tex66

Awatar użytkownika
Tex66
Posty: 1156
Rejestracja: pt paź 07, 2016
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
VROC: 0

Re: Zmiana koła na szprychowane

Post autor: Tex66 » czw gru 03, 2020

FrogOfPleasure
koło od VTX 1800 C, wychodziły właśnie ze szprychowanym” . „a z tego co pamiętam przód w nich miał bardzo zbliżone wymiary do VN
Otóż pamięć Cię zawodzi a „zbliżone” robi kolosalną różnicę.
VTX 1800 - model C nigdy nie był na kołach szprychowych to po pierwsze.
VTX 1800 to sześć podstawowych modeli (R, S, T, C, F i N). Model T miał dwie specyfikacje, pozostałe modele po trzy specyfikacje. Im wyższa specyfikacja tym wyższy standard danego modelu.
VTX 1800 - model S posiadał szprychowe koła podobnie jak VTX 1300 tyle, że tu to model R miał szprychowe koła.
VTX 1800 – model S i R różnił się od pozostałych modeli średnicą lag.
Średnica obręczy przedniego koła szprychowego w VTX 1800 to 17 cali, VN2k ma 16 calowe obie obręcze kół.
Proponuję serwisówkę (manual) VN2k i VTX 1800 do ręki i czytać.
I to co napisał Przemo przeróbka począwszy od dystansów, osi, mocowania hamulców po zmianę lag”.
Tym bardziej, że VTX ma odwrócony widelec.
Tex66

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 9 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 9 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą