Vn 1500 1997 kicha, prycha- wyprowadza z równowagi
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: Vn 1500 1997 kicha, prycha- wyprowadza z równowagi
No to jaki gaźnik ma Mał0wariat?
Ty masz VL1500-D2 ( bida edyszyn )
Ja podałem pozostałe wersje czyli VN1500-A11 i VN1500-C4
Ty masz VL1500-D2 ( bida edyszyn )
Ja podałem pozostałe wersje czyli VN1500-A11 i VN1500-C4
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: pn sie 31, 2020
- Motocykl: Vn1500
Re: Vn 1500 1997 kicha, prycha- wyprowadza z równowagi
Ja mam VNT50A, i On jest na jednym gaźniku
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: Vn 1500 1997 kicha, prycha- wyprowadza z równowagi
No to nie synchro.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Vn 1500 1997 kicha, prycha- wyprowadza z równowagi
VNT50A – jest to oznaczenie kodu ramy a nie modelu. Na tym modelu ramy był produkowany jedynie model VN1500 F Classic i tylko w 1999 roku. Jeżeli chodzi o wcześniejsze modele to i VN-15 1500A produkowany w latach 1988-1990 był na tej samej ramie (VNT50A).
Skoro masz motocykl z 1997 roku to jest on na ramie VNT50D. Na tym modelu ramy były produkowane VN 1500 D Classic w latach 1996-97 i VN 1500 F Classic w roku 1998.
Więc lepiej napisać, że „mam VN1500 D z 1997 roku – kicha, prycha ….. itd.” A nie silić się na podawanie kodu ramy.
Koledzy będący w stanie Ci pomóc po przeczytaniu, że dotyczy to VN1500 D z 1997 roku będą od razu widzieli, że Twój VN jest na jednym gaźniku a nie na dwóch czy na wtrysku.
Wtedy mogą być sensowne sugestie co może być powodem „kichania, prychania i wyprowadzania z równowagi”.
Dobrze jest wiedzieć czym się jeździ.
Powodzenia
Skoro masz motocykl z 1997 roku to jest on na ramie VNT50D. Na tym modelu ramy były produkowane VN 1500 D Classic w latach 1996-97 i VN 1500 F Classic w roku 1998.
Więc lepiej napisać, że „mam VN1500 D z 1997 roku – kicha, prycha ….. itd.” A nie silić się na podawanie kodu ramy.
Koledzy będący w stanie Ci pomóc po przeczytaniu, że dotyczy to VN1500 D z 1997 roku będą od razu widzieli, że Twój VN jest na jednym gaźniku a nie na dwóch czy na wtrysku.
Wtedy mogą być sensowne sugestie co może być powodem „kichania, prychania i wyprowadzania z równowagi”.
Dobrze jest wiedzieć czym się jeździ.
Powodzenia
Tex66
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: Vn 1500 1997 kicha, prycha- wyprowadza z równowagi
'.......
Koledzy będący w stanie Ci pomóc po przeczytaniu, że dotyczy to VN1500 D z 1997 roku będą od razu widzieli, że Twój VN jest na jednym gaźniku a nie na dwóch czy na wtrysku.
.....
Dobrze jest wiedzieć czym się jeździ.
Powodzenia
[/quote]
Nie do końca, Tex. Ja nie zagłębiałem się tak głęboko jak ty, w poście wyżej. Wszedłem w katalog części i w roczniku 97 dla 1500 pierwszy model od góry miał 2 gaźniki. Były jeszcze dwa, o których pisałem w tym jeden z 1 gaźnikiem.
Koledzy będący w stanie Ci pomóc po przeczytaniu, że dotyczy to VN1500 D z 1997 roku będą od razu widzieli, że Twój VN jest na jednym gaźniku a nie na dwóch czy na wtrysku.
.....
Dobrze jest wiedzieć czym się jeździ.
Powodzenia
[/quote]
Nie do końca, Tex. Ja nie zagłębiałem się tak głęboko jak ty, w poście wyżej. Wszedłem w katalog części i w roczniku 97 dla 1500 pierwszy model od góry miał 2 gaźniki. Były jeszcze dwa, o których pisałem w tym jeden z 1 gaźnikiem.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Vn 1500 1997 kicha, prycha- wyprowadza z równowagi
Wielebny, Marku
Podobnie jak w przypadku VN900 to i przy VN1500 mają jedynie coś do powiedzenia posiadacze VN2k.
Większość myśli, że rok 2000 to już VN 1500 jedynie na wtrysku. Ale nie jest tak do końca, jak widać pierwszy VN1500 na wtrysku był Drivter – model z 1999 roku, Classic(i) od 2000-2008 roku ale tylko z oznaczeniem kodowym „N”. Modele z oznaczeniem kodowym „D” i „E” produkowane od 1996 do 2004 roku nadal były na gaźniku. I teraz kwestia zasadnicza, które miały dwa a które pojedynczy gaźnik.
Można spotkać oznaczenia VN1500 (VN1500A10 – 1996r.), A11, A12, A13 (na rynek USA a dokładnie California).
Ja trzymam się oznaczeń kodowych ze stron Kawasaki takich jak na załączonym zdjęciu.
Skoro Mały0wariat napisał, że ma VN1500 z 1997 roku to może być jedynie wersja VN1500 D (dokładnie D2).
VN1500 z 1998 i 1999 roku to wersja F, wersje te różniły się kodem ramy co nie jest bez znaczenia.
Jeżeli w google wpiszesz „VN1500 1997 year carburetor” wyświetlą Ci się schematy oparte jedynie na jednym gaźniku, żadnych dwugaźnikowych systemów paliwowych.
Natomiast po wpisaniu „VN1500 1998 year carburetor” a następnie „VN1500 1999 year carburetor” to już będą układy paliwowe na dwóch gaźnikach. Dotyczyło to będzie modeli z oznaczeniem kodowym: E1, E2, F1,F2, G1, H1, H2.
Możesz również wpisać „VNT50AE045286” jest to kod gaźnika do VN1500 z kodem ramy VNT50D która jest właśnie w modelu z 1997 roku i również pokaże Ci się, że występuje w tym roczniku tylko jeden gaźnik.
Miałem chwilkę to zgłębiłem temat.
Dalej niech się bawi Mały0wariat
Podobnie jak w przypadku VN900 to i przy VN1500 mają jedynie coś do powiedzenia posiadacze VN2k.
Większość myśli, że rok 2000 to już VN 1500 jedynie na wtrysku. Ale nie jest tak do końca, jak widać pierwszy VN1500 na wtrysku był Drivter – model z 1999 roku, Classic(i) od 2000-2008 roku ale tylko z oznaczeniem kodowym „N”. Modele z oznaczeniem kodowym „D” i „E” produkowane od 1996 do 2004 roku nadal były na gaźniku. I teraz kwestia zasadnicza, które miały dwa a które pojedynczy gaźnik.
Można spotkać oznaczenia VN1500 (VN1500A10 – 1996r.), A11, A12, A13 (na rynek USA a dokładnie California).
Ja trzymam się oznaczeń kodowych ze stron Kawasaki takich jak na załączonym zdjęciu.
Skoro Mały0wariat napisał, że ma VN1500 z 1997 roku to może być jedynie wersja VN1500 D (dokładnie D2).
VN1500 z 1998 i 1999 roku to wersja F, wersje te różniły się kodem ramy co nie jest bez znaczenia.
Jeżeli w google wpiszesz „VN1500 1997 year carburetor” wyświetlą Ci się schematy oparte jedynie na jednym gaźniku, żadnych dwugaźnikowych systemów paliwowych.
Natomiast po wpisaniu „VN1500 1998 year carburetor” a następnie „VN1500 1999 year carburetor” to już będą układy paliwowe na dwóch gaźnikach. Dotyczyło to będzie modeli z oznaczeniem kodowym: E1, E2, F1,F2, G1, H1, H2.
Możesz również wpisać „VNT50AE045286” jest to kod gaźnika do VN1500 z kodem ramy VNT50D która jest właśnie w modelu z 1997 roku i również pokaże Ci się, że występuje w tym roczniku tylko jeden gaźnik.
Miałem chwilkę to zgłębiłem temat.
Dalej niech się bawi Mały0wariat
Tex66
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: Vn 1500 1997 kicha, prycha- wyprowadza z równowagi
Koniec srania po krzakach. Krzaki mają być czyste a motory mają jeździć.
Zbierając uwagi do kupy:
-pali dobrze jak zdławisz dolot powietrza ( jakaś wtykana wata)
-pali dobrze na jednym cylindrze
Wniosek:
za uboga mieszanka i jest jej ZAMAŁO.( już o tym pisałem)
Pozostało teraz zastosować najprostszy sposób tj. wymienić dysze na większe, nie zwracaj uwagi że masz dysze wg. serwisówki, jak widać nie działa.
Prawdopodobnie masz awarię gaźnika i skład mieszanki jest nie prawidłowy albo jakieś lewe powietrze ale to już sprawdzałeś.
Zbierając uwagi do kupy:
-pali dobrze jak zdławisz dolot powietrza ( jakaś wtykana wata)
-pali dobrze na jednym cylindrze
Wniosek:
za uboga mieszanka i jest jej ZAMAŁO.( już o tym pisałem)
Pozostało teraz zastosować najprostszy sposób tj. wymienić dysze na większe, nie zwracaj uwagi że masz dysze wg. serwisówki, jak widać nie działa.
Prawdopodobnie masz awarię gaźnika i skład mieszanki jest nie prawidłowy albo jakieś lewe powietrze ale to już sprawdzałeś.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: Vn 1500 1997 kicha, prycha- wyprowadza z równowagi
Awaria gaźnika to prawdopodobnie luzy które powodują podawanie za dużo powietrza. Regeneracja kłopotliwa i kosztowna. Niestety gaźniki jako urządzenia mechaniczne zużywają się. W swoim Inruderze VL1500 który miał ponad 120 kkm, po wstawieniu większych dysz wzrosło spalanie do poziomu około 8l/100km. Trzeba było się do tego przyzwyczaić. Zawsze twierdziłem że jakbym chciał jeździć oszczędnie to bym kupił skuter 50ccm.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
- artix
- Posty: 1166
- Rejestracja: wt cze 05, 2018
- Miejscowość: Inowrocław
- Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
- VROC: 38561
Re: Vn 1500 1997 kicha, prycha- wyprowadza z równowagi
Wielebny, od początku coś mi tu zalatuje nadmiarem powietrza, którędyś zasysa jego nadmiar. Łba nie dam za to sobie uciąć, ale to dławienie czymś filtra powietrza po czym właściwa praca silnika są zastanawiające. Nie rozumiem dlaczego świece są w takim wypadku zadymione na czarno, to wskazuje na zbyt bogatą mieszankę. Cuda na kiju... Kolega wymienił łańcuszki rozrządu, wszystko ustawione wg. oznaczeń, teoretycznie prawidłowo, bo też podejrzewałem przestawienie wałka rozrządu o jeden ząb, elektrykę można sprawdzić, pomierzyć cewkę, prąd ładowania, regulator napięcia, impulsatory itd. Mechanicznie ciężko jest spieprzyć silnik, natomiast zasilanie niestety daje duże pole do popisu. Ciekawe...
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Vn 1500 1997 kicha, prycha- wyprowadza z równowagi
Piszę to jako laik w temacie usterek gaźników ale takie moje kojarzenie faktów i próba w miarę logicznego wyciągnięcia wniosków z tego co napisał Mały0wariat.
Wielebny, artix
Zauważcie, że problem płynnej pracy na wolnych obrotach zostaje zakłócony przez przedni cylinder.
W tym modelu jest jeden gaźnik podający mieszankę na dwa cylindry.
Kolega Mały0wariat zmienia przewody z przedniego na tylny i z tylnego na przedni i dalej to samo!
Tylko na tylnym cylindrze silnik pracuje „aksamitnie”, podłącza przedni i dalej „kaszana”.
Ilość powietrza przydławiona w airbox-ie (napchana wata) skutkuje tym, że ta ilość która jednak przechodzi przez filtr plus ewentualna nieszczelność skutkuje równą pracą całego silnika.
Wygląda na to, że ewentualna nieszczelność jeżeli w ogóle występuje związana jest z przednim cylindrem.
Załóżmy, że w tej sytuacji powstaje właściwa mieszanka paliwowo-powietrzna na obu cylindrach (ani nie wzbogacona ani zbyt uboga).
Z drugiej strony Mały0wariat napisał: „Po wykręceniu świec okazuje się, ze są czarne jak papa na dachu, co może świadczyć o zbyt bogatej mieszance”.
Czyli jednak w tej sytuacji (przytkanie filtra powietrza watą plus ewentualna nieszczelność) powstaje dalej wzbogacona mieszanka na której oba cylindry pracują właściwie (skutek – obie świece czarne).
Wygląda na to, że silnik najlepiej pracuje na wzbogaconej mieszance ale przecież tak nie powinno być za wyjątkiem rozruchu i tych kilkudziesięciu sekund po uruchomieniu.
REASUMUJĄĆ:
1. Przytkanie filtra skutkuje jednak powstawaniem zbyt bogatej mieszanki w gaźniku i podawaniem jej na oba cylindry (obie świece czarne).
2. Niby jest nieszczelność i związana bardziej z przednim cylindrem która rekompensuje mniejszą ilość powietrza przechodzącą przez filtr. Jednak ta ewentualna nieszczelność ma wpływ na cały gaźnik.
A może tak na początek jak napisał Wielebny wystarczy więcej normalnej mieszanki - większe dysze.
- Filtr bez waty;
- Mieszanka normalna;
- Zawsze można powrócić do dysz oryginalnych tego modelu gaźnika a koszt nieporównywalnie mniejszy niż cena nowego gaźnika;
- można też spróbować na „używce”, trochę ich jest w necie i rozbieżność cenowa różna.
- I w końcu nie wiadomo co poprzedni właściciel majstrował przy gaźniku. Może to był VN1500 od „motocyklisty” i nie wymagał żadnego wkładu finansowego, tym bardziej, że od dnia zakupu Mały0wariat ma z nim problem jak sam napisał.
Wpiszcie w gogle: „Gaźniki Motocyklowe regulacja i naprawa Dmowski”
Jest to dokument PDF (105 stron; 8,4Mb) do ściągnięcia, wydaje mi się, że autor wie co pisze.
Wielebny, artix
Zauważcie, że problem płynnej pracy na wolnych obrotach zostaje zakłócony przez przedni cylinder.
W tym modelu jest jeden gaźnik podający mieszankę na dwa cylindry.
Kolega Mały0wariat zmienia przewody z przedniego na tylny i z tylnego na przedni i dalej to samo!
Tylko na tylnym cylindrze silnik pracuje „aksamitnie”, podłącza przedni i dalej „kaszana”.
Ilość powietrza przydławiona w airbox-ie (napchana wata) skutkuje tym, że ta ilość która jednak przechodzi przez filtr plus ewentualna nieszczelność skutkuje równą pracą całego silnika.
Wygląda na to, że ewentualna nieszczelność jeżeli w ogóle występuje związana jest z przednim cylindrem.
Załóżmy, że w tej sytuacji powstaje właściwa mieszanka paliwowo-powietrzna na obu cylindrach (ani nie wzbogacona ani zbyt uboga).
Z drugiej strony Mały0wariat napisał: „Po wykręceniu świec okazuje się, ze są czarne jak papa na dachu, co może świadczyć o zbyt bogatej mieszance”.
Czyli jednak w tej sytuacji (przytkanie filtra powietrza watą plus ewentualna nieszczelność) powstaje dalej wzbogacona mieszanka na której oba cylindry pracują właściwie (skutek – obie świece czarne).
Wygląda na to, że silnik najlepiej pracuje na wzbogaconej mieszance ale przecież tak nie powinno być za wyjątkiem rozruchu i tych kilkudziesięciu sekund po uruchomieniu.
REASUMUJĄĆ:
1. Przytkanie filtra skutkuje jednak powstawaniem zbyt bogatej mieszanki w gaźniku i podawaniem jej na oba cylindry (obie świece czarne).
2. Niby jest nieszczelność i związana bardziej z przednim cylindrem która rekompensuje mniejszą ilość powietrza przechodzącą przez filtr. Jednak ta ewentualna nieszczelność ma wpływ na cały gaźnik.
A może tak na początek jak napisał Wielebny wystarczy więcej normalnej mieszanki - większe dysze.
- Filtr bez waty;
- Mieszanka normalna;
- Zawsze można powrócić do dysz oryginalnych tego modelu gaźnika a koszt nieporównywalnie mniejszy niż cena nowego gaźnika;
- można też spróbować na „używce”, trochę ich jest w necie i rozbieżność cenowa różna.
- I w końcu nie wiadomo co poprzedni właściciel majstrował przy gaźniku. Może to był VN1500 od „motocyklisty” i nie wymagał żadnego wkładu finansowego, tym bardziej, że od dnia zakupu Mały0wariat ma z nim problem jak sam napisał.
Wpiszcie w gogle: „Gaźniki Motocyklowe regulacja i naprawa Dmowski”
Jest to dokument PDF (105 stron; 8,4Mb) do ściągnięcia, wydaje mi się, że autor wie co pisze.
Tex66
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: Vn 1500 1997 kicha, prycha- wyprowadza z równowagi
Jak tak dalej pójdzie to tu powstaną przynajmniej 3 doktoraty.
Dzwonił do mnie MałyOwarit, ma kupić większe dysze i spróbować.
Czekamy na wyniki.
Dzwonił do mnie MałyOwarit, ma kupić większe dysze i spróbować.
Czekamy na wyniki.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Vn 1500 1997 kicha, prycha- wyprowadza z równowagi
Wszystko na to wskazuje, że z dyszami tak na początek będzie najlepsze rozwiązanie.
Później dalsza doktoryzacja.
Później dalsza doktoryzacja.
Tex66
-
- Posty: 11
- Rejestracja: pn sie 31, 2020
- Motocykl: Vn1500
Re: Vn 1500 1997 kicha, prycha- wyprowadza z równowagi
Zamowilem komplet dysz do gaźnika. W zestawie który zamówiłem jest 10 sztuk.
Teoretycznie dzisiaj paczka powinna dotrzeć, będę informować o postępach prac i rezultacie. Dziękuje wszystkim za zaangażowanie
Teoretycznie dzisiaj paczka powinna dotrzeć, będę informować o postępach prac i rezultacie. Dziękuje wszystkim za zaangażowanie
Re: Vn 1500 1997 kicha, prycha- wyprowadza z równowagi
Wątek się urwał. Ciekawi mnie jak się sprawa
zakończyła co było przyczyną kichania w gaźnik. Mam obecnie podobny problem w vn 1500 i na razie zabraklo mi pomysłu na rozwiązanie.
zakończyła co było przyczyną kichania w gaźnik. Mam obecnie podobny problem w vn 1500 i na razie zabraklo mi pomysłu na rozwiązanie.
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Vn 1500 1997 kicha, prycha- wyprowadza z równowagi
Ani „Dzień dobry” ani „Cześć” tylko od razu do działu MECHANIKA/VN1500 bo masz podobny problem i ciekawi Cię jak się sprawa zakończyła?
Zacznij od działu POWITALNIA: kilka słów o sobie i o motocyklu: jaki model, rocznik, na jaki rynek został wyprodukowany.
A, że watek się urwał i nie poznaliśmy rozwiązania to normalne w zdecydowanej większości postów tego Forum. Jak ktoś taki jak Maly0wariat ma problem, będzie logował się codziennie kilka razy żeby tylko inni pomogli, po usunięciu usterki po sugestiach Kolegów więcej takiego nie uświadczysz i ostatecznej przyczyny usterki i rozwiązania nie poznasz.
Taki kolega zaloguje się i założy kolejny post jak będzie miał następny problem.
Zacznij od działu POWITALNIA: kilka słów o sobie i o motocyklu: jaki model, rocznik, na jaki rynek został wyprodukowany.
A, że watek się urwał i nie poznaliśmy rozwiązania to normalne w zdecydowanej większości postów tego Forum. Jak ktoś taki jak Maly0wariat ma problem, będzie logował się codziennie kilka razy żeby tylko inni pomogli, po usunięciu usterki po sugestiach Kolegów więcej takiego nie uświadczysz i ostatecznej przyczyny usterki i rozwiązania nie poznasz.
Taki kolega zaloguje się i założy kolejny post jak będzie miał następny problem.
Tex66
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Vn 1500 1997 kicha, prycha- wyprowadza z równowagi
Ciekawi Kolegę jak sprawa się zakończyła i brak pomysłu na rozwiązanie podobnego problemu?
- Chyba tak nie do końca …………….., zasugerowałem coś dzisiaj o 6.43, kolega przeczytał to o 11.20 i nic.
Więc pewnie na wiosnę kolejny komentarz pod tym postem tylko ze zmienionym po raz kolejny nikiem na Forum?
Zgadza się?
Powodzenia
- Chyba tak nie do końca …………….., zasugerowałem coś dzisiaj o 6.43, kolega przeczytał to o 11.20 i nic.
Więc pewnie na wiosnę kolejny komentarz pod tym postem tylko ze zmienionym po raz kolejny nikiem na Forum?
Zgadza się?
Powodzenia
Tex66
Re: Vn 1500 1997 kicha, prycha- wyprowadza z równowagi
Zadałem proste pytanie autorowi wątku, a nie Panu, który zabiera głos w sprawie, która go nie dotyczy. Autor może odpowie może nie jego sprawa. A ten drobny problem rozwiązałem własnymi siłami. Moim zdaniem trochę upuść powietrza i traktuj to mniej poważnie, a o 6.43 to ja jestem w głębokim śnie.
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Vn 1500 1997 kicha, prycha- wyprowadza z równowagi
Popatrz Kolego Rim na ilość moich komentarzy w tym jak to napisałeś „wątku” podobnie jak komentarzy Wielebnego Bola czy Artixa i innych Kolegów.
Zauważ, że wszyscy komentujący nie posiadają VN 1500 Nomad G z pojedynczym gaźnikiem CVK40 a chcieli pomóc jak to napisałeś „zabierając głos”. To jest istota Forum, chcesz pomóc, masz trochę wiedzy i doświadczenia do dzielisz się tym z innymi i pomagasz, wiec problem pośrednio dotyczy wszystkich komentujących.
W dobrym tonie jest również przywitać się, nikt nikogo jednak do tego nie zmusza ale takie właśnie zachowanie o czym świadczy.
Przeczytałeś moją sugestię o 11.20 więc już nie byłeś w „głębokim śnie” a że napisałem ja o 6.43 to mniej istotne.
To powiadasz, że „ten drobny problem rozwiązałem własnymi siłami”, pochwal się jak, na pewno będzie to pomocne innym Kolegom – to jest istota Forum jak napisałem wyżej.
- Jeżeli nic sensownego i merytorycznego nie napiszesz to niczego nie rozwiązałeś. Łatwo to zweryfikujemy.
- Koledzy z VN-ami z systemem gaźnikowym będą na pewno będą czytać wielokrotnie ten post i będą czekać na coś, co mądrego napiszesz.
Więc szybko laurkę (opinię) wyrobisz sobie tu na Forum, chyba, że następny post również pod zmienionym nikiem po kolejnej rejestracji na Forum.
Zauważ, że wszyscy komentujący nie posiadają VN 1500 Nomad G z pojedynczym gaźnikiem CVK40 a chcieli pomóc jak to napisałeś „zabierając głos”. To jest istota Forum, chcesz pomóc, masz trochę wiedzy i doświadczenia do dzielisz się tym z innymi i pomagasz, wiec problem pośrednio dotyczy wszystkich komentujących.
W dobrym tonie jest również przywitać się, nikt nikogo jednak do tego nie zmusza ale takie właśnie zachowanie o czym świadczy.
Przeczytałeś moją sugestię o 11.20 więc już nie byłeś w „głębokim śnie” a że napisałem ja o 6.43 to mniej istotne.
To powiadasz, że „ten drobny problem rozwiązałem własnymi siłami”, pochwal się jak, na pewno będzie to pomocne innym Kolegom – to jest istota Forum jak napisałem wyżej.
- Jeżeli nic sensownego i merytorycznego nie napiszesz to niczego nie rozwiązałeś. Łatwo to zweryfikujemy.
- Koledzy z VN-ami z systemem gaźnikowym będą na pewno będą czytać wielokrotnie ten post i będą czekać na coś, co mądrego napiszesz.
Więc szybko laurkę (opinię) wyrobisz sobie tu na Forum, chyba, że następny post również pod zmienionym nikiem po kolejnej rejestracji na Forum.
Tex66
Re: Vn 1500 1997 kicha, prycha- wyprowadza z równowagi
Dzień dobry
Czy wiadomo co było przyczyną?
Mam taki sam problem.
Czy wiadomo co było przyczyną?
Mam taki sam problem.
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Vn 1500 1997 kicha, prycha- wyprowadza z równowagi
Dzień dobry,
- Od kiedy na Forum?
- I nie pytam o datę rejestracji bo tą widać.
- Od kiedy na Forum?
- I nie pytam o datę rejestracji bo tą widać.
Tex66
Kto jest online
Jest 3 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 3 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości