TABLICZKA ZNAMIONOWA (proszę o pomoc) SPRAWA PILNA:-)
- SzyldziarzCom
- Posty: 39
- Rejestracja: sob sie 29, 2020
- Miejscowość: Warszawa Wawer
- Motocykl: 800 Custom
Re: TABLICZKA ZNAMIONOWA (proszę o pomoc) SPRAWA PILNA:-)
Czołem.
Będzie oryginalna ameliniowa, nitowana
A w reklamie siedzę 26 lat
Będzie oryginalna ameliniowa, nitowana
A w reklamie siedzę 26 lat
- Przemo
- Posty: 2291
- Rejestracja: czw cze 05, 2014
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: VN 2000 Classic '06
- VROC: 37109
Re: TABLICZKA ZNAMIONOWA (proszę o pomoc) SPRAWA PILNA:-)
Sam robisz, czy w jakimś konkretnym miejscu? Będę potrzebował do swojej kiedyś po remoncie
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: TABLICZKA ZNAMIONOWA (proszę o pomoc) SPRAWA PILNA:-)
Tradycyjnie 'szewc bez butów chodzi"SzyldziarzCom pisze: ↑śr gru 09, 2020Czołem.
Będzie oryginalna ameliniowa, nitowana
A w reklamie siedzę 26 lat
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
- SzyldziarzCom
- Posty: 39
- Rejestracja: sob sie 29, 2020
- Miejscowość: Warszawa Wawer
- Motocykl: 800 Custom
Re: TABLICZKA ZNAMIONOWA (proszę o pomoc) SPRAWA PILNA:-)
Alledrogo, tabliczki wykonywane jak w fabryce wydaje mi się że galwanicznie.
https://allegro.pl/oferta/tabliczka-zna ... 9118921045
Tu akurat dostępne jest zdjęcie tabliczki Hondy ale różnią się tylko marką.
https://allegro.pl/oferta/tabliczka-zna ... 9118921045
Tu akurat dostępne jest zdjęcie tabliczki Hondy ale różnią się tylko marką.
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: TABLICZKA ZNAMIONOWA (proszę o pomoc) SPRAWA PILNA:-)
Szyldziarz
Zajrzyj do Załącznik nr 4. do OBWIESZCZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY I BUDOWNICTWA
z dnia 27 października 2016 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
Załącznik nr 4. precyzuje jakie informacje powinna podawać tabliczka znamionowa i w jaki sposób oraz w jakiej kolejności te informacje są podawane na tabliczce (nawet zgadza się z Kawasaki).
To co proponujesz w linku który załączyłeś to jakieś badziewie, tylko dwa pola są zgodne z tym co powinno być na tabliczce.
Tabliczka którą ja załączam też z „Allegro” jest lepsza chociaż nie powinno być napisane: „Kawasaki Heavy Industries, Ltd. Tokyo, Japan” a „Kawasaki Heavy Industries, Ltd. Akashi, Japan” ale przynajmniej cztery (4) pozycje są zgodne. Dwie są niepotrzebne a i tak brakuje jednej.
Tabliczka znamionowa a naklejka znamionowa na Kawasaki VN to dwie różne bajki.
Standardowa naklejka jest na ramie po prawej stronie i zawiera dziewięć (9) pozycji.
Zwłaszcza jak chcesz oryginalną amelinową i jeszcze nitowaną to to poczytaj i poszukaj w necie jak wygląda tabliczka do Kawasaki VN.
Powodzenia.
Zajrzyj do Załącznik nr 4. do OBWIESZCZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY I BUDOWNICTWA
z dnia 27 października 2016 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
Załącznik nr 4. precyzuje jakie informacje powinna podawać tabliczka znamionowa i w jaki sposób oraz w jakiej kolejności te informacje są podawane na tabliczce (nawet zgadza się z Kawasaki).
To co proponujesz w linku który załączyłeś to jakieś badziewie, tylko dwa pola są zgodne z tym co powinno być na tabliczce.
Tabliczka którą ja załączam też z „Allegro” jest lepsza chociaż nie powinno być napisane: „Kawasaki Heavy Industries, Ltd. Tokyo, Japan” a „Kawasaki Heavy Industries, Ltd. Akashi, Japan” ale przynajmniej cztery (4) pozycje są zgodne. Dwie są niepotrzebne a i tak brakuje jednej.
Tabliczka znamionowa a naklejka znamionowa na Kawasaki VN to dwie różne bajki.
Standardowa naklejka jest na ramie po prawej stronie i zawiera dziewięć (9) pozycji.
Zwłaszcza jak chcesz oryginalną amelinową i jeszcze nitowaną to to poczytaj i poszukaj w necie jak wygląda tabliczka do Kawasaki VN.
Powodzenia.
Tex66
- SzyldziarzCom
- Posty: 39
- Rejestracja: sob sie 29, 2020
- Miejscowość: Warszawa Wawer
- Motocykl: 800 Custom
Re: TABLICZKA ZNAMIONOWA (proszę o pomoc) SPRAWA PILNA:-)
Tex66 na pewno masz rację ale jak pisano wcześniej, tabliczki nie były montowane na każdy rynek.
Tą którą podpiąłeś raczej bym nie zmieścił, za szeroka.
Zapewne te kilkanaście lat przed ustawą na którą się powołujesz było inaczej.
A tu oryginał, co prawda z VN1500 ale ilość danych dokładnie jak z tej allegrowej, dlatego skusiłem się na taką.
https://ardoxmoto.pl/KAWASAKI-VN1500-F1 ... STA-p22159
Tą którą podpiąłeś raczej bym nie zmieścił, za szeroka.
Zapewne te kilkanaście lat przed ustawą na którą się powołujesz było inaczej.
A tu oryginał, co prawda z VN1500 ale ilość danych dokładnie jak z tej allegrowej, dlatego skusiłem się na taką.
https://ardoxmoto.pl/KAWASAKI-VN1500-F1 ... STA-p22159
- Przemo
- Posty: 2291
- Rejestracja: czw cze 05, 2014
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: VN 2000 Classic '06
- VROC: 37109
Re:
Patrząc na to co wydało wg prawa OSKP to też średnio pasuje, a jednak pasuje. Niestety nasze prawo sobie, stare motocykle sobie, aktualne potrzeby sobie itp. itd. Jak to u Polaków trzeba meandrować pomiędzy wszystkim, aby wyjść na swoje i mieć święty spokój.Painkiller pisze: ↑wt wrz 19, 2017Miałem ten sam problem, raz pojechałem do nieodpowiedniego diagnosty i zaczął szukać tabliczki. Jak nie znalazł nie podbił dowodu tylko wysłał do wydziału komunikacji żebym załatwił pozwolenie na zrobienie nowej. Zmarnowałem jeden dzień, zmarnowałem kasę i teraz mam takie coś:
Diagnosta wydrukował to na poczekaniu. Aaaaa zapomniał bym, drugi raz na żadnym przeglądzie nie pytali i nie szukali tabliczki.
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: TABLICZKA ZNAMIONOWA (proszę o pomoc) SPRAWA PILNA:-)
Nie podlega dyskusji, że tabliczkę znamionową trzeba mieć i wie o tym także każdy diagnosta.
Jakie informacje były zamieszczane na oryginalnej tabliczce Kawasaki 10-15 czy więcej lat temu nie wie z kolei żaden, gdyż tabliczki nawet w ramach jednego koncernu (np. Kawasaki, Honda, Yamaha) nie były standaryzowane i zmieniały się na przestrzeni lat.
Jak idziemy w kierunku oryginalnej amelinowej i delikatnie "postarzonej" to oczywiście nie po polsku.
Żeby pogodzić „stare” z tym co mogą sprawdzać diagności podpierając się dokumentem o którym napisałem wyżej sugeruję na tabliczce znamionowej posiadać:
1. Nazwa producenta: Kawasaki Heavy Industries, Ltd. Akashi, Japan.
2. Type/Model: VN 800
2. VIN Nr - Nabić VIN swojego motocykla: (np.: JKBVNT50D6A010321) a nie VNT50D co jest (4-9 -znakiem VIN) i stanowi zakodowany człon określający motocykl (model, rodzaj i układ silnika, skrzynia, przeniesienie napędu oraz typ ramy) i może stanowić „zagwostkę” dla sprawdzającego. Dlatego lepiej i dla świętego spokoju nabić VIN i mamy sprawę zamkniętą.
3. Noise limit - Maksymalną homologowaną głośność przy danych obrotach (np.: 96dB /3000 rpm). Nie żadna dopuszczalna masa całkowita, dla motocykli podajemy „hałas”;
4. Year - Nabić rok produkcji swojego motocykla (np.: 1999).
Naklejki znamionowej żaden nie będzie sprawdzał bo nie ma jej w polskich wymogach a tam dopiero jest podana informacja o naszym motocyklu włącznie ze świadectwem homologacji modelu itd. itd.…
Dla chętnych co oznacza trzecia litera (B) n numerze VIN Kawasaki i kto ją nadaje?
Nie ma wiele informacji na ten temat.
Jakie informacje były zamieszczane na oryginalnej tabliczce Kawasaki 10-15 czy więcej lat temu nie wie z kolei żaden, gdyż tabliczki nawet w ramach jednego koncernu (np. Kawasaki, Honda, Yamaha) nie były standaryzowane i zmieniały się na przestrzeni lat.
Jak idziemy w kierunku oryginalnej amelinowej i delikatnie "postarzonej" to oczywiście nie po polsku.
Żeby pogodzić „stare” z tym co mogą sprawdzać diagności podpierając się dokumentem o którym napisałem wyżej sugeruję na tabliczce znamionowej posiadać:
1. Nazwa producenta: Kawasaki Heavy Industries, Ltd. Akashi, Japan.
2. Type/Model: VN 800
2. VIN Nr - Nabić VIN swojego motocykla: (np.: JKBVNT50D6A010321) a nie VNT50D co jest (4-9 -znakiem VIN) i stanowi zakodowany człon określający motocykl (model, rodzaj i układ silnika, skrzynia, przeniesienie napędu oraz typ ramy) i może stanowić „zagwostkę” dla sprawdzającego. Dlatego lepiej i dla świętego spokoju nabić VIN i mamy sprawę zamkniętą.
3. Noise limit - Maksymalną homologowaną głośność przy danych obrotach (np.: 96dB /3000 rpm). Nie żadna dopuszczalna masa całkowita, dla motocykli podajemy „hałas”;
4. Year - Nabić rok produkcji swojego motocykla (np.: 1999).
Naklejki znamionowej żaden nie będzie sprawdzał bo nie ma jej w polskich wymogach a tam dopiero jest podana informacja o naszym motocyklu włącznie ze świadectwem homologacji modelu itd. itd.…
Dla chętnych co oznacza trzecia litera (B) n numerze VIN Kawasaki i kto ją nadaje?
Nie ma wiele informacji na ten temat.
Tex66
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: TABLICZKA ZNAMIONOWA (proszę o pomoc) SPRAWA PILNA:-)
A to taki mój szybki projekt (propozycja) do tego co napisałem we wcześniejszym komentarzu.
Śmiem twierdzić, że żaden diagnosta nie powinien mieć zastrzeżeń.
Dla chętnych ponawiam pytanie, co oznacza trzecia litera (B) w numerze VIN Kawasaki i kto ją nadaje?.
Dla pierwszego - nagrodę serwisówka/manual.
Śmiem twierdzić, że żaden diagnosta nie powinien mieć zastrzeżeń.
Dla chętnych ponawiam pytanie, co oznacza trzecia litera (B) w numerze VIN Kawasaki i kto ją nadaje?.
Dla pierwszego - nagrodę serwisówka/manual.
Tex66
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: TABLICZKA ZNAMIONOWA (proszę o pomoc) SPRAWA PILNA:-)
W związku z tym, że nie było zainteresowania na zadane przeze mnie pytanie odnośnie VIN, temat pozyskania instrukcji serwisowej dowolnego VN w języku polskim – definitywnie ZAMYKAM.
Gdyby jednak ktoś zechciał iść po całości i zrobić sobie tak dla siebie naklejkę znamionową dla swojego VN-a to posiadam wzór oryginalnej. Nie jest tak łatwo ją znaleźć w necie.
Gdyby jednak ktoś zechciał iść po całości i zrobić sobie tak dla siebie naklejkę znamionową dla swojego VN-a to posiadam wzór oryginalnej. Nie jest tak łatwo ją znaleźć w necie.
Tex66
- SzyldziarzCom
- Posty: 39
- Rejestracja: sob sie 29, 2020
- Miejscowość: Warszawa Wawer
- Motocykl: 800 Custom
Re: TABLICZKA ZNAMIONOWA (proszę o pomoc) SPRAWA PILNA:-)
Ja z chęcią bym odpowiedział ale nie znając odpowiedzi to tak trochę głupio
A po dniu spędzonym na pruciu wydechów, cięciu ierownicy przyszedł czas i na tabliczkę...
A po dniu spędzonym na pruciu wydechów, cięciu ierownicy przyszedł czas i na tabliczkę...
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: TABLICZKA ZNAMIONOWA (proszę o pomoc) SPRAWA PILNA:-)
Szyldziarz
Mam chwilkę to wyjaśnię Ci co nieco i zabawię się w diagnostę .
Przemo kiedyś przy okazji napisał, że mam specyficzne podejście do ludzi i tematu, więc muszę kontynuować, żeby nie wyprowadzać Przema z błędu.
VN 800 z lat 1995-1998 produkowane na Europę miały VIN – dwunastoznakowe (12-znakowe).
Przykładem masz tu VIN kolegi Painkilera.
Od 1999 roku bez względu na jaki rynek (Europa, USA), VN 800 miały 17-znakowy numer VIN.
Numery VIN motocykli produkowanych na rynek USA były siedemnastoznakowe (17-znakowe) - zawsze.
Masz to dla potwierdzenia za załączonym zdjęciu (okładka z manuala).
Drugie zdjęcie to numer VIN wybity przy główce ramy VN 800, jest on również 12-znakowy (rynek europejski) – jest to VN 800 z 1997 roku.
Sam załączyłeś link do numeru VIN motocykla VN 1500 i jest on również 12-znakowy.
Załóżmy, że przyjeżdżasz na OSKP a ja jestem diagnostą (taka zabawa):
Moja prośba jako diagnosty – „poproszę o dowód rejestracyjny i proszę mi pokazać tabliczkę znamionową”;
Kontynuuję dalej jako diagnosta – „widzę, że ma Pan tabliczkę, to już połowa sukcesu, proszę mi tylko powiedzieć co ma Pan wybite na tabliczce, gdyż ten numer mi do niczego nie pasuje?”
Dla ułatwienia mówię dalej jako diagnosta na OSKP:
- „Na pewno nie jest to numer silnika – numery miały inną liczbę znaków”;
- „ Nie jest to VDS w numerze VIN motocykla gdyż brakuje trzech znaków (3 znaków), gdyby miał Pan wbite pozostałe 3 znaki – całość tworzyłaby numer VIN Pana motocykla”.
- „I ten numer „666 na tabliczce – proponuję całe mnóstwo wody święconej i przyjechać ponownie jak się Pan wszystkiego dowie i będzie miał właściwa tabliczkę znamionową”.
- „Do widzenia Panu i zapraszam ponownie”.
Mam chwilkę to wyjaśnię Ci co nieco i zabawię się w diagnostę .
Przemo kiedyś przy okazji napisał, że mam specyficzne podejście do ludzi i tematu, więc muszę kontynuować, żeby nie wyprowadzać Przema z błędu.
VN 800 z lat 1995-1998 produkowane na Europę miały VIN – dwunastoznakowe (12-znakowe).
Przykładem masz tu VIN kolegi Painkilera.
Od 1999 roku bez względu na jaki rynek (Europa, USA), VN 800 miały 17-znakowy numer VIN.
Numery VIN motocykli produkowanych na rynek USA były siedemnastoznakowe (17-znakowe) - zawsze.
Masz to dla potwierdzenia za załączonym zdjęciu (okładka z manuala).
Drugie zdjęcie to numer VIN wybity przy główce ramy VN 800, jest on również 12-znakowy (rynek europejski) – jest to VN 800 z 1997 roku.
Sam załączyłeś link do numeru VIN motocykla VN 1500 i jest on również 12-znakowy.
Załóżmy, że przyjeżdżasz na OSKP a ja jestem diagnostą (taka zabawa):
Moja prośba jako diagnosty – „poproszę o dowód rejestracyjny i proszę mi pokazać tabliczkę znamionową”;
Kontynuuję dalej jako diagnosta – „widzę, że ma Pan tabliczkę, to już połowa sukcesu, proszę mi tylko powiedzieć co ma Pan wybite na tabliczce, gdyż ten numer mi do niczego nie pasuje?”
Dla ułatwienia mówię dalej jako diagnosta na OSKP:
- „Na pewno nie jest to numer silnika – numery miały inną liczbę znaków”;
- „ Nie jest to VDS w numerze VIN motocykla gdyż brakuje trzech znaków (3 znaków), gdyby miał Pan wbite pozostałe 3 znaki – całość tworzyłaby numer VIN Pana motocykla”.
- „I ten numer „666 na tabliczce – proponuję całe mnóstwo wody święconej i przyjechać ponownie jak się Pan wszystkiego dowie i będzie miał właściwa tabliczkę znamionową”.
- „Do widzenia Panu i zapraszam ponownie”.
Tex66
- SzyldziarzCom
- Posty: 39
- Rejestracja: sob sie 29, 2020
- Miejscowość: Warszawa Wawer
- Motocykl: 800 Custom
Re: TABLICZKA ZNAMIONOWA (proszę o pomoc) SPRAWA PILNA:-)
Wiedziałem że napiszesz Tex66
Oczywiście na tabliczce i na ramie wybity jest prawdziwy pełny vin.
Tylko na potrzeby forum zmieniłem na szatański
Oczywiście na tabliczce i na ramie wybity jest prawdziwy pełny vin.
Tylko na potrzeby forum zmieniłem na szatański
Re: TABLICZKA ZNAMIONOWA (proszę o pomoc) SPRAWA PILNA:-)
A ja mam pytanie, w którym miejscu fabrycznie tabliczka znamionowa była montowana ,na główce ramy obok vinu ?
Kto jest online
Jest 20 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 20 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości