silnik z ramy
-
- Posty: 8
- Rejestracja: pn kwie 05, 2021
- Miejscowość: śląsk
- Motocykl: Kawasaki VN 750
- VROC: 1989
silnik z ramy
Witam wszystkich.Czy ktoś mógł by mi opisać kolejność demontażu części żeby wyciągnąć silnik z ramy?
Jestem laikiem jeśli chodzi o motocykle ale chętnie "grzebię"przy samochodach,myślę że przy waszej pomocy wyjęcie silnika i wymianę alternatora też opanuję.
Jestem laikiem jeśli chodzi o motocykle ale chętnie "grzebię"przy samochodach,myślę że przy waszej pomocy wyjęcie silnika i wymianę alternatora też opanuję.
- artix
- Posty: 1166
- Rejestracja: wt cze 05, 2018
- Miejscowość: Inowrocław
- Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
- VROC: 38561
Re: silnik z ramy
Co chcesz dłubać przy silniku, czyżby ładowanie padło?
-
- Posty: 8
- Rejestracja: pn kwie 05, 2021
- Miejscowość: śląsk
- Motocykl: Kawasaki VN 750
- VROC: 1989
Re: silnik z ramy
Niestety alternator
- artix
- Posty: 1166
- Rejestracja: wt cze 05, 2018
- Miejscowość: Inowrocław
- Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
- VROC: 38561
Re: silnik z ramy
Co to za niestety? Nie ty pierwszy i nie ostatni. Przed wyciąganiem silnika zastanów się, czy chcesz to zrobić i czy jednak chciałbyś pokombinować tak, żeby w razie kolejnej śmierci statora, nie wyciągać serducha z ramy, bo i po co? Pisaliśmy juz o tym, temat jest rozkminiony, trzeba wyciąć lewą część karteru, wyciągnąć elegancko stator, dorobić stalową zaślepkę, do której przykręcisz stator i całość do silnika. Całkiem prosta operacja, dająca prosty dostęp do podatnej na awarie elektryki. Obejrzyj i podejmij decyzję, mając na uwadze to, że rozbebeszając silnik, musisz kupić uszczelki, uszczelniacze, może zmienić rozrząd, jakieś łożyska skoro wszystko jest na wierzchu, a to są koszty. https://www.youtube.com/watch?v=C1-yn_EN_PU https://www.youtube.com/watch?v=AJs9peopqZg
-
- Posty: 8
- Rejestracja: pn kwie 05, 2021
- Miejscowość: śląsk
- Motocykl: Kawasaki VN 750
- VROC: 1989
Re: silnik z ramy
Dzięki.Jak tylko będę miał czas to biorę się za przeróbkę.Zobaczymy co z tego wyjdzie.
- artix
- Posty: 1166
- Rejestracja: wt cze 05, 2018
- Miejscowość: Inowrocław
- Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
- VROC: 38561
Re: silnik z ramy
Masz jeszcze dodatkowe fotki https://www.facebook.com/media/set/?set ... 97324c288a a tu masz blachę wycinaną laserem, powiększ odpowiednio fotkę na ekranie kompa (zmierz odległości pomiędzy otworami śrub), odrysuj kształt na kalce technicznej czy czymś podobnym i masz gotowy wykrój blachy (3mm gr) http://www.gcextreme.com/shop/index.php ... ator+plate
-
- Posty: 8
- Rejestracja: pn kwie 05, 2021
- Miejscowość: śląsk
- Motocykl: Kawasaki VN 750
- VROC: 1989
Re: silnik z ramy
Operacja udana altek przewinięty z roczną gwarancją(300zł).Ładowanie 14,2V na wolnych obrotach .Roboty trochę jest z przeróbką bez wyciągania silnika,ale najważniejsze że operacja zakończona sukcesem.
Jedyny problem to pęknięty korek spustowy (korek filtra siatkowego) oleju jak by ktoś miał takowy to był bym wdzięczny.
Dziękuję artix i wszystkim życzliwym za pomoc i filmiki odnośnie przeróbki mocowania alternatora.
Jedyny problem to pęknięty korek spustowy (korek filtra siatkowego) oleju jak by ktoś miał takowy to był bym wdzięczny.
Dziękuję artix i wszystkim życzliwym za pomoc i filmiki odnośnie przeróbki mocowania alternatora.
- artix
- Posty: 1166
- Rejestracja: wt cze 05, 2018
- Miejscowość: Inowrocław
- Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
- VROC: 38561
Re: silnik z ramy
Miodzio
Kto jest online
Jest 0 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 0 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości