silnik gaśnie
-
- Posty: 3
- Rejestracja: śr kwie 13, 2022
- Miejscowość: Oborniki Śląskie
- Motocykl: Kawasaki Vulkan 1700 classic
silnik gaśnie
Posiadam VN 1700 classic z 2011r. Jeśli jadę spokojnie, silnik motocykla pracuje wręcz idealnie. Jeśli odkręcam manetkę gazu gwałtownie lub przekroczę prędkość 100km/h motocykl po wciśnięciu dźwigni sprzęgła gaśnie. Jest to uciążliwe przy dojeżdżaniu do skrzyżowania lub przy zatrzymaniu, bo silnik gaśnie. Zauważyłem prawidłowość, że jeżeli przed każdym zatrzymaniem lub skrzyżowaniem zrobię szybki ruch manetki gazu "przygazówkę" silnik trzyma obroty i nie gaśnie. Czy ktoś pomoże w znalezieniu usterki?
- Skrobel
- Posty: 2585
- Rejestracja: czw maja 30, 2013
- Miejscowość: Piaseczno
- Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
- VROC: 35582
Re: silnik gaśnie
Rozumiem, że nie zauważyłeś, żeby lampka FI świeciła w trakcie jazdy albo na wolnych obrotach?
LwG
Łukasz czyli Skrobel
Łukasz czyli Skrobel
-
- Posty: 3
- Rejestracja: śr kwie 13, 2022
- Miejscowość: Oborniki Śląskie
- Motocykl: Kawasaki Vulkan 1700 classic
Re: silnik gaśnie
Cześć
Nic mi się nie zapala na liczniku, żadna kontrolka (ani w czasie jazdy, ani na wolnych obrotach)
Nic mi się nie zapala na liczniku, żadna kontrolka (ani w czasie jazdy, ani na wolnych obrotach)
-
- Posty: 3
- Rejestracja: śr kwie 13, 2022
- Miejscowość: Oborniki Śląskie
- Motocykl: Kawasaki Vulkan 1700 classic
Re: silnik gaśnie
Kontrolka FI zapala się tylko przy włączeniu zapłony i to na krótko, później już się nie pojawia.
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: silnik gaśnie
To kolejny wyjątek od reguły, a niech tam, może Ty się czegoś zechcesz nauczyć.
Sprawa nie jest prosta do szybkiego zdiagnozowania.
Tekst na zdjęciu z wyjaśnieniem ewentualnej najpoważniejszej usterki (APS-y i TPS-y oraz ETV) łatwiej się czyta i można dowolnie powiększyć. Usterki tych czujników mają związek z otwarciem (otwieraniem) manetki przyśpieszenia.
Przedstawiłem najgorszy wariant.
Resztę doczytasz w IS, wszystko pozostałe łatwiejsze do zdiagnozowania i na pewno tańsze.
Ogólnie tanio może nie być.
Powodzenia
Sprawa nie jest prosta do szybkiego zdiagnozowania.
Tekst na zdjęciu z wyjaśnieniem ewentualnej najpoważniejszej usterki (APS-y i TPS-y oraz ETV) łatwiej się czyta i można dowolnie powiększyć. Usterki tych czujników mają związek z otwarciem (otwieraniem) manetki przyśpieszenia.
Przedstawiłem najgorszy wariant.
Resztę doczytasz w IS, wszystko pozostałe łatwiejsze do zdiagnozowania i na pewno tańsze.
Ogólnie tanio może nie być.
Powodzenia
Tex66
Kto jest online
Jest 10 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 10 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości