Wymiana łożyska tylnego koła pasowego
Re: Wymiana łożyska tylnego koła pasowego
A pamiętasz jaki miałeś luz na starym łożysku? Bo ja teraz sprawdzam to jest taki tyci tyci, ale jest, a to na tak długim promieniu może się przekładać na zauważalne wahnięcie, i to nowe łożysko też ma taki tyci luz, nie jest idealnie sztywne, w poniedziałek podjadę do sklepu z łożyskami, zajmują się tym od lat, pogadam z nimi, czy są takie na 100 sztywne łożyska, i może coś mi polecą, zacznę od tego, bo takie dobre japońskie łożysko kosztuje kilkadziesiąt zł bo muszę to wykluczyć, a jak to nie pomoże wtedy tak jak Tex66 pisał że jeżeli łożysko jest nowe i dobrze wykonane to wina musi być po stronie tulei, niestety nie mogę wykluczyć że to nowe łożysko nie jest wadliwe, więc zacznę od tego co najtaniej wyjdzie, a jak to nie pomoże to już tuleja będzie wymieniana.
Dzięki Panowie za podpowiedzi.
Dzięki Panowie za podpowiedzi.
Live free or die
Komar, Romet, Ogar, WSK, ETZ250, CZ350, HAYABUSA, CBR1100, VN 1500 NOMAD, ST1300, VN1700 VOYAGER
Komar, Romet, Ogar, WSK, ETZ250, CZ350, HAYABUSA, CBR1100, VN 1500 NOMAD, ST1300, VN1700 VOYAGER
- artix
- Posty: 1166
- Rejestracja: wt cze 05, 2018
- Miejscowość: Inowrocław
- Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
- VROC: 38561
Re: Wymiana łożyska tylnego koła pasowego
Nie pamiętam, po zmianie wyrzuciłem je, także nie sprawdzę teraz. Jak sam widzisz, czasami chcąc zaoszczędzić parę złotych, dokładamy do tego jeszcze raz tyle, dlatego nie zawsze preferuję zamienniki. Sprawdź w sklepie z łożyskami, ale niestety niezbyt często można dobrać to co się potrzebuje, ze względu na specyficzne wymiary łożysk czy uszczelniaczy. Za wąskie, za szerokie, 0.5mm większe czy mniejsze itp. Kupuje oryginał i zapominam o naprawie. Wiesz dlaczego kupuje graty w Holandii? Tuleja nr. 420360060 kosztuje tam 144zł, w Polsce w ładnym sklepie Kawasaki jedyne 313zł. Łożysko w Holandii 601B6206UU koszt 203zł, u nas 262zł. Koszt wysyłki 15Euro, czekam 3-4 dni, u nas nawet 2 tygodnie. Szukaj numerów łożysk dokładnie wg schematów części, w moim Vaquero katalog podaje łożysko 601B6206UU, a w Pulley'u było 601A6206UU, nie wiem jaka jest miedzy nimi różnica.
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Wymiana łożyska tylnego koła pasowego
JAROLPH,
Żebyś nie musiał za długo siedzieć w garażu to tak na szybko:
Artix,
Z jednym się zgodzę, jeżeli łożysko nie ma wymaganej dokładności a zwłaszcza jego średnica wewnętrzna i sama wewnętrzna bieżnia z ułożyskowaniem włącznie, oraz samo ułożenie łożyska w piaście zabieraka są do „bani” to „nie pomorze puder z róż …….”, tuleja piasty też nic nie pomorze.
Ale, jeżeli koło pasowe na starym łożysku miło luz i po wymianie łożyska w zabieraku na nowe, dalej jest taki sam luz („taki tyci-tyci” w obu przypadkach) i przyjmując, że wszystko było w obu przypadkach właściwie i na „sztywno” skręcone na wahaczu, to gdzie leży przyczyna że tylne koło pasowe ma luz które jest przecież przykręcone do zabieraka?
Jeżeli JAROLPH jednak zdecyduje się na kolejną wymianę łożyska, tym razem na zalecane przez Kawasaki (a przecież Ty takie założyłeś – NTN Japan) i dalej po złożeniu będzie miał luz na zabieraku razem z kołem pasowym to co o tym będzie decydowało?
Nie zgadzam się ze wszystkim co tu napisałeś, ale my akurat możemy w tej kwestii mieć odmienne zdania i możemy podyskutować.
Poczekajmy na ostateczny wynik, czy sama wymiana łożyska i instrukcyjne skręcenie wszystkiego rozwiąże problem bez wymiany tulei piasty zabieraka. Na pewno tego Koledze JAROLPH życzę ale poczekajmy.
P.S.
Co prawda firma NTN to firma amerykańska ale swoją fabrykę ma również w Tokio, stąd na uszczelnieniu bocznym jest napis Japan. Kawasaki właśnie zaleca te łożyska w swoich motocyklach.
Tex66
- artix
- Posty: 1166
- Rejestracja: wt cze 05, 2018
- Miejscowość: Inowrocław
- Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
- VROC: 38561
Re: Wymiana łożyska tylnego koła pasowego
Tex66, może wiesz jaka jest różnica pomiędzy łożyskami 601A6206UU a 601B6206UU? Obydwa są dostępne, jedna literka różnicy, w różnych rocznikach Voyagera i Vaquero są 601B6206UU, zastanawiam się dlaczego u mnie było oznaczenie A? Dzięki na wszelki wypadek . Sam jestem ciekawy rozwiązania tego problemu, stawiam jednak na łożysko, patrząc na konstrukcję tylnej osi. Tam cały zestaw tulejek dystansowych i łożysk plus pierścień osadczy (może go nie ma i jest luz?) są skręcone na sztywno, pierścień mający luz, w takiej ciasnocie nie powinien nawet drgnąć. Moim skromnym zdaniem, luz pojawia się powyżej środkowej bieżni łożyska Pulley'a, czyli powyżej osi z ciasno skręconymi gratami. "Tyci tyci" na łożysku, może robić o "kurrr mać" na na brzegach koła pasowego . Zobaczymy co z tego wyniknie, oby coś dobrego.
Ostatnio zmieniony sob sty 06, 2024 przez artix, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Wymiana łożyska tylnego koła pasowego
Już minęła 00.00, jutro a w zasadzie to już dzisiaj poszukam w katalogach łożysk które posiadam i dam odpowiedź.
Tex66
-
- Posty: 11
- Rejestracja: pn sty 09, 2023
- Miejscowość: Okolice Koszalina
- Motocykl: VN 1700 Voyager
Re: Wymiana łożyska tylnego koła pasowego
Tex66 pisze: ↑pt sty 05, 2024krtus,
A pisząc coś takiego: „Żeby zweryfikować luz musisz to skręcić do kupy, bo teraz to masz luz na ośce” to tylko prywatnie Ci się tak wydaje a pojęcia nie masz o czym piszesz. Więc nie pisz innym bredni.
Widocznie mnie nie zrozumiałeś , więc uszanuję twoją wiedze i zostawię bez komentarza.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: pn sty 09, 2023
- Miejscowość: Okolice Koszalina
- Motocykl: VN 1700 Voyager
Re: Wymiana łożyska tylnego koła pasowego
Ja jak kupowałem FAGa to sprzedawca miał na stanie łożysko tego rozmiaru bez luzów ale było dwa razy droższe od oryginału i odpuściłem.artix pisze: ↑sob sty 06, 2024Tex66, może wiesz jaka jest różnica pomiędzy łożyskami 601A6206UU a 601B6206UU? Obydwa są dostępne, jedna literka różnicy, w różnych rocznikach Voyagera i Vaquero są 601B6206UU, zastanawiam się dlaczego u mnie było oznaczenie A? Dzięki na wszelki wypadek . Sam jestem ciekawy rozwiązania tego problemu, stawiam jednak na łożysko, patrząc na konstrukcję tylnej osi. Tam cały zestaw tulejek dystansowych i łożysk plus pierścień osadczy (może go nie ma i jest luz?) są skręcone na sztywno, pierścień mający luz, w takiej ciasnocie nie powinien nawet drgnąć. Moim skromnym zdaniem, luz pojawia się powyżej środkowej bieżni łożyska Pulley'a, czyli powyżej osi z ciasno skręconymi gratami. "Tyci tyci" na łożysku, może robić o "kurrr mać" na na brzegach koła pasowego . Zobaczymy co z tego wyniknie, oby coś dobrego.
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Wymiana łożyska tylnego koła pasowego
Artix,
Są to łożyska kulkowe zwykłe skośne, chodzi tu o sposób mocowania kulek i tzw. powierzchnię zwilżania/smarowania/powierzchni styku kulek. NTN robi jedne i drugie (601A6206UU oraz 601B6206UU). KOYO idzie w kierunku łożysk z oznaczeniem B czyli o kącie 40°.
Co daje różnica 10°? – trzeba byłoby poczytać.
Spytałeś to znalazłem takie wytłumaczenie pomiędzy A i B – celowo u dwóch producentów łożysk.
A że mam w zwyczaju, że to co napiszę czymś merytorycznym podeprzeć, to wytłumaczenie na podstawie dwóch katalogów łożysk NTN i jednego KOYO.
Jak widać jedna i druga firma używa identycznego oznaczeń specyfikacji łożysk.
Byłoby co czytać co widać po ilości stron. Osobiście nie zagłębiam się w szczegóły, kupuję zawsze jak jest w katalogu części i problemu nie mam.
Są to łożyska kulkowe zwykłe skośne, chodzi tu o sposób mocowania kulek i tzw. powierzchnię zwilżania/smarowania/powierzchni styku kulek. NTN robi jedne i drugie (601A6206UU oraz 601B6206UU). KOYO idzie w kierunku łożysk z oznaczeniem B czyli o kącie 40°.
Co daje różnica 10°? – trzeba byłoby poczytać.
Spytałeś to znalazłem takie wytłumaczenie pomiędzy A i B – celowo u dwóch producentów łożysk.
A że mam w zwyczaju, że to co napiszę czymś merytorycznym podeprzeć, to wytłumaczenie na podstawie dwóch katalogów łożysk NTN i jednego KOYO.
Jak widać jedna i druga firma używa identycznego oznaczeń specyfikacji łożysk.
Byłoby co czytać co widać po ilości stron. Osobiście nie zagłębiam się w szczegóły, kupuję zawsze jak jest w katalogu części i problemu nie mam.
Tex66
Re: Wymiana łożyska tylnego koła pasowego
Zacząłem trochę się wczytywać w temat łożysk, ta sprawa to osobna gałąź nauki.
We wtorek porozmawiam z ludźmi którzy od trzech dekad sprzedają łożyska i tylko łożyska, a łożysk o tym wymiarze
Maja na stanie 26 różnych modeli.
Porozmawiam z nimi, powiem czego oczekuje, pokaże cały zespół koła z piastą które zabieram do wyważenia, i zapytam czy coś mogą mi polecić z tej gamy którą posiadają, jeżeli nie, to zamówię te z Holandii.
Taki jest plan.
We wtorek porozmawiam z ludźmi którzy od trzech dekad sprzedają łożyska i tylko łożyska, a łożysk o tym wymiarze
Maja na stanie 26 różnych modeli.
Porozmawiam z nimi, powiem czego oczekuje, pokaże cały zespół koła z piastą które zabieram do wyważenia, i zapytam czy coś mogą mi polecić z tej gamy którą posiadają, jeżeli nie, to zamówię te z Holandii.
Taki jest plan.
Live free or die
Komar, Romet, Ogar, WSK, ETZ250, CZ350, HAYABUSA, CBR1100, VN 1500 NOMAD, ST1300, VN1700 VOYAGER
Komar, Romet, Ogar, WSK, ETZ250, CZ350, HAYABUSA, CBR1100, VN 1500 NOMAD, ST1300, VN1700 VOYAGER
- artix
- Posty: 1166
- Rejestracja: wt cze 05, 2018
- Miejscowość: Inowrocław
- Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
- VROC: 38561
Re: Wymiana łożyska tylnego koła pasowego
Tex66, dzięki za poświęcony czas, kolejna porcja ciekawych wiadomości o których przeciętny śmiertelnik nie ma pojęcia. Czyli zewnętrznie łożyska nie do odróżnienia, różnice tylko w budowie wewnętrznej. Pomimo katalogowego B, ja mam łożysko A i co by nie mówić, jest max. sztywne, co mnie bardzo cieszy. Osobiście też staram się nie eksperymentować z tańszymi zamiennikami w newralgicznych punktach motocykla, bo to co tanie i tak wyjdzie drogo.
JAROLPH obyś dobrał właściwe łożysko z właściwym pasowaniem, w cenie tego co masz teraz i nowego, miałbyś już solidny oryginał. Działaj, sam jestem ciekawy jak to się skończy.
JAROLPH obyś dobrał właściwe łożysko z właściwym pasowaniem, w cenie tego co masz teraz i nowego, miałbyś już solidny oryginał. Działaj, sam jestem ciekawy jak to się skończy.
Re: Wymiana łożyska tylnego koła pasowego
90 zł w błoto, było napisane że te łożyska są przeznaczone do tylniego koła VN1700 , firma all balls nie produkuje łożysk, tylko je zamawia u producenta, kompletuje w zestawy dedykowane do danego modelu. Więc miałem nadzieję że wiedzą co robią.
Może i poskąpiłem, ale też wyboru jakoś nie było, ale jak się okaże że winne jest łożysko, to tym razem nie poskąpie opinii na Allegro, żeby nikt więcej nie nadział się na to.
Może i poskąpiłem, ale też wyboru jakoś nie było, ale jak się okaże że winne jest łożysko, to tym razem nie poskąpie opinii na Allegro, żeby nikt więcej nie nadział się na to.
Live free or die
Komar, Romet, Ogar, WSK, ETZ250, CZ350, HAYABUSA, CBR1100, VN 1500 NOMAD, ST1300, VN1700 VOYAGER
Komar, Romet, Ogar, WSK, ETZ250, CZ350, HAYABUSA, CBR1100, VN 1500 NOMAD, ST1300, VN1700 VOYAGER
- artix
- Posty: 1166
- Rejestracja: wt cze 05, 2018
- Miejscowość: Inowrocław
- Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
- VROC: 38561
Re: Wymiana łożyska tylnego koła pasowego
Za gumowy fartuch na "kardan" do Mean Streak'a na Alledrogo wołali prawie to samo co nówka, także trzeba kalkulować, czy rzeźbiarstwo jest warte świeczki. Szkoda czasu, nerwów i straconej kasy.
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Wymiana łożyska tylnego koła pasowego
- Dlaczego zalecane są łożyska kulkowe jednorzędowe skośne zarówno w zabieraku jak i w samym tylnym kole [601 (601B6204UU)] a nie zwykłe jednorzędowe proste?
- A dlatego, że:
1. Łożyska kulkowe skośne zdecydowanie lepiej przyjmują jednokierunkowe obciążenie osiowe oraz złożone obciążenie promieniowe wraz z obciążeniem osiowym.
2. W łożysku skośnym można i jest to praktykowane jest zwiększona liczba kulek przy tym samym rozmiarze łożyska co łożysko zwykłe proste, a co tym samym zwiększa pojemność obciążenia łożyska.
3. W łożysku skośnym z prefiksem B każda kulka styka się z pierścieniem wewnętrznym (bieżnią wewnętrzną) i zewnętrznym (bieżnią zewnętrzną), w dwóch punktach pod kątem 40° w stosunku do kierunku promieniowego łożyska (oś wzdłużna/pionowa). W łożysku z prefiksem A pod kątem 30°. Większy kąt styku pod jakim kulka styka się z obiema bieżniami wpływa na większą sztywność łożyska w obciążeniu osiowym. Jednocześnie przy większym kącie lepsze jest smarowanie kulek, zwiększa się tzw. powierzchnia zwilżania/smarowania styku kulek w ramach jego własnego uszczelnienia.
4. W łożysku skośnym poprzez wzrost jego pojemności obciążenia (większa liczba kulek przy tym samym rozmiarze łożyska co łożysko zwykłe) jest mniejsza siła tarcia pomiędzy kulkami a obiema bieżniami i tym samym wytwarza się mniejsza temperatura na samym łożysku.
5. Są jeszcze łożyska jednorzędowe skośne z prefiksem C dla których kąt styku wynosi 15°, ale to inny rozmiar i przeznaczenie łożysk.
- Czy pojeździmy na zwykłym łożysku jednorzędowym prostym w zabieraku czy na łożyskach w tylnym kole?
- Tak, ale zdecydowanie krócej.
Dlatego nie ma co kombinować i szukać czegoś na portalach aukcyjnych chcąc zaoszczędzić kilkadziesiąt złotych, gdzie sami sprzedający sami nie wiedzą co oferują nie znając specyfikacji łożyska.
Za markę a tym samym jakość wykonania łożyska też się płaci.
P.S.
To takich kilka zdań i ich wybraniu po pobieżnym przekonwertowaniu jednego z katalogów łożysk NTN.
- A dlatego, że:
1. Łożyska kulkowe skośne zdecydowanie lepiej przyjmują jednokierunkowe obciążenie osiowe oraz złożone obciążenie promieniowe wraz z obciążeniem osiowym.
2. W łożysku skośnym można i jest to praktykowane jest zwiększona liczba kulek przy tym samym rozmiarze łożyska co łożysko zwykłe proste, a co tym samym zwiększa pojemność obciążenia łożyska.
3. W łożysku skośnym z prefiksem B każda kulka styka się z pierścieniem wewnętrznym (bieżnią wewnętrzną) i zewnętrznym (bieżnią zewnętrzną), w dwóch punktach pod kątem 40° w stosunku do kierunku promieniowego łożyska (oś wzdłużna/pionowa). W łożysku z prefiksem A pod kątem 30°. Większy kąt styku pod jakim kulka styka się z obiema bieżniami wpływa na większą sztywność łożyska w obciążeniu osiowym. Jednocześnie przy większym kącie lepsze jest smarowanie kulek, zwiększa się tzw. powierzchnia zwilżania/smarowania styku kulek w ramach jego własnego uszczelnienia.
4. W łożysku skośnym poprzez wzrost jego pojemności obciążenia (większa liczba kulek przy tym samym rozmiarze łożyska co łożysko zwykłe) jest mniejsza siła tarcia pomiędzy kulkami a obiema bieżniami i tym samym wytwarza się mniejsza temperatura na samym łożysku.
5. Są jeszcze łożyska jednorzędowe skośne z prefiksem C dla których kąt styku wynosi 15°, ale to inny rozmiar i przeznaczenie łożysk.
- Czy pojeździmy na zwykłym łożysku jednorzędowym prostym w zabieraku czy na łożyskach w tylnym kole?
- Tak, ale zdecydowanie krócej.
Dlatego nie ma co kombinować i szukać czegoś na portalach aukcyjnych chcąc zaoszczędzić kilkadziesiąt złotych, gdzie sami sprzedający sami nie wiedzą co oferują nie znając specyfikacji łożyska.
Za markę a tym samym jakość wykonania łożyska też się płaci.
P.S.
To takich kilka zdań i ich wybraniu po pobieżnym przekonwertowaniu jednego z katalogów łożysk NTN.
Tex66
-
- Posty: 11
- Rejestracja: pn sty 09, 2023
- Miejscowość: Okolice Koszalina
- Motocykl: VN 1700 Voyager
Re: Wymiana łożyska tylnego koła pasowego
I zapewne to jest przyczyna problemu z popiskiwaniem pomimo że z łożyskami FAG nie miałem problemów to zapewne nie ten typ łożyska . Nawet miałem przypadek że po 200 km ciągłej jazdy na łożysku pulley nie było żadnego luzu . Czyli niema co rzeźbić zamawiać oryginał, chyba że przyjdzie czas na wymianę całego zestawu napędowego.
- artix
- Posty: 1166
- Rejestracja: wt cze 05, 2018
- Miejscowość: Inowrocław
- Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
- VROC: 38561
Re: Wymiana łożyska tylnego koła pasowego
Być może, chociaż mając luzy na starym łożysku, nie miałem problemów z popiskiwaniem pasa napędowego. Temat był już wiele razy poruszany, a w sumie rozwiązania brak. Według mnie, piski to nie tylko luzy na Pulley'u, ale także samo zużycie zębów koła zębatego i pasa, niewłaściwe osiowanie koła, a także jego nieprawidłowe napięcie. Cały szereg możliwych błędów, dłubiesz całymi godzinami, a efektów czasami brak, także dobre oko, jeszcze lepsze ucho i wyczucie, a jest duża szansa, że problem zniknie. Tak jak wcześniej wspominałem, w newralgicznych punktach, nie bawię się w oszczędności, bo to się prędzej czy później zemści. Identyczna sprawa z narzędziami, kupisz tanio, za chwilę i tak kupisz drożej, ale zrobisz to, co zamierzałeś. Wczoraj odkręcałem tarczę hamulcową w Road King'u, budżetowy klucz torx był pod ręką, pięknie strzelił, zmiana na porządny i poszło jak ta lala, czyli wracamy do złotej zasady. Z gów.a bata nie ukręcisz
- artix
- Posty: 1166
- Rejestracja: wt cze 05, 2018
- Miejscowość: Inowrocław
- Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
- VROC: 38561
Re: Wymiana łożyska tylnego koła pasowego
Amen. JAROLPH sam napisał, że " było napisane że te łożyska są przeznaczone do tylnego koła VN1700" i to chyba jest rozwiązanie zagadki. Tylne koło to nie Pulley, "drobny" szczegół jak widać robi wielką różnicę.
Re: Wymiana łożyska tylnego koła pasowego
Komplet łożysk do tylniego koła po służyłem się tytułem aukcji, sztuk 3,
Dwa z nich są o całkiem innym rozmiarze, i nie były wymieniane, w tym zestawie 3 łożysko było właśnie do Pulleya. Komplet kosztował 90 zł.
Skąd mogłem wiedzieć że sprzedają łożyska z plasteliny.
W tym zestawie łożysko do owego pulleya w ogóle się nie nadaje (będzie koło z oryginalnym łożyskiem na kołysce to się okaże)
Takie łożysko oryginalne jest dostępne tylko na aukcjach amerykańskich i w Holandii, ale to też nie to samo co w oryginale, lub w serwisie Kawasaki na zamówienie.
Jak pisałem, jutro będę w tym sklepie, i chce porozmawiać z ludźmi co się na tym znają.
Strata nie duża, nauka wyniesiona.
Live free or die
Komar, Romet, Ogar, WSK, ETZ250, CZ350, HAYABUSA, CBR1100, VN 1500 NOMAD, ST1300, VN1700 VOYAGER
Komar, Romet, Ogar, WSK, ETZ250, CZ350, HAYABUSA, CBR1100, VN 1500 NOMAD, ST1300, VN1700 VOYAGER
Re: Wymiana łożyska tylnego koła pasowego
Dobra, jestem po rozmowie, nie będę przynudzał, generalnie coś pieprzyli że mają łożyska o tych samych parametrach, i co najważniejsze w tej samej klasie luzu C3. Nie chcę mi się już nad tym rozwodzić.
Zamówiłem łożysko oryginalne z tej strony co mi artix podałeś, jeżeli w tym tygodniu zdąży przyjść, to efekty będą znane w tym tygodniu, a jeżeli w przyszłym to za trzy tygodnie.
Zamówiłem łożysko oryginalne z tej strony co mi artix podałeś, jeżeli w tym tygodniu zdąży przyjść, to efekty będą znane w tym tygodniu, a jeżeli w przyszłym to za trzy tygodnie.
Live free or die
Komar, Romet, Ogar, WSK, ETZ250, CZ350, HAYABUSA, CBR1100, VN 1500 NOMAD, ST1300, VN1700 VOYAGER
Komar, Romet, Ogar, WSK, ETZ250, CZ350, HAYABUSA, CBR1100, VN 1500 NOMAD, ST1300, VN1700 VOYAGER
Re: Wymiana łożyska tylnego koła pasowego
W ramach treningu z zakładania i zdejmowania koła, założyłem je jeszcze raz na wachacz, ale bez oringu gumowego przy pieście, tak żeby pod światło widzieć skąd napewno ten luz jest, no jest luz między dolną obręczą łożyska a górną, bez dwóch zdań, luz jest z łożyska, ale tak się zastanawiam, czy jest takie łożysko które ma 0 luzu. Jest klasa luzu C1, ale oryginał ma klasę 3.
Czekam na oryginał.
Czekam na oryginał.
Live free or die
Komar, Romet, Ogar, WSK, ETZ250, CZ350, HAYABUSA, CBR1100, VN 1500 NOMAD, ST1300, VN1700 VOYAGER
Komar, Romet, Ogar, WSK, ETZ250, CZ350, HAYABUSA, CBR1100, VN 1500 NOMAD, ST1300, VN1700 VOYAGER
Kto jest online
Jest 12 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 12 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości