Silnik długa praca na ssaniu
-
- Posty: 64
- Rejestracja: pn wrz 27, 2021
- Motocykl: Kawasaki VN2000
Re: Silnik długa praca na ssaniu
Tex nawet nie wiesz jak Ty mi pomagasz takimi informacjami . Jak wrócę do domu do wyśle Ci numer Vin bo ja już sam teraz nie wiem czy fabrycznie była sonda czy nie było . Teraz była sonda bo było PC5 która odpisałem na próbę ,a czy bez PC5 była sonda fabrycznie zamontowana to już nie wiem . Wielkie dzięki mistrzu Może niedługo się to wszystko rozwiąże )) może czegoś brakuje w instalacji
-
- Posty: 64
- Rejestracja: pn wrz 27, 2021
- Motocykl: Kawasaki VN2000
Re: Silnik długa praca na ssaniu
JKBVNMJ149A003034 Model VN2000J9 . Pewnie to wersja amerykańska gdzie nie była montowana sonda
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Silnik długa praca na ssaniu
Według VIN masz model kalifornijski.
- Jak najłatwiej samemu sprawdzić czy ma się model kalifornijski bez posiadania pewnych możliwości (dekoder VIN Krajowej Administracji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego z Departamentu Transportu USA) i tym samym czy ma się model VN 2000 który powinien być z czujnikiem tlenu, czy nie?
Spójrz, obok zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego po lewej stronie powinien być separator i kanister z węglem drzewnym na opary paliwa, jeżeli masz te dwa elementy to definitywnie jest to model CA (Kalifornia). Mało tego, jeśli masz dwa przewody odpowietrzające wychodzące ze zbiornika paliwa, to tylko jeszcze raz potwierdza, że jest model na rynek kalifornijski. A skoro jest to model na rynek kalifornijski to musi być sonda lambda i ECU o numerze 21175-0060.
https://zapodaj.net/plik-slXCxUC96w
Jest mało prawdopodobne, żeby pierwszy właściciel w USA w swoim VN 2000 bez sondy lambda zamontował kompletne kolektory wydechowe wraz z tłumikami które mają sondę. Musiałby wtedy zmieniać instalację elektryczną i oczywiście samo ECU. W tą stronę jest to nieopłacalne, tym bardziej montując Power Commander V i AutoTune pod sondę lambda.
Odwrotnie da się bez większego problemu, wykręcasz sondę, w jej miejsce w kolektorze wkręcasz korek zaślepiający a do wtyczki czujnika tlenu wpinasz emulator sondy lambda. Tu dołożenie Power Commander'a V i AutoTune i wystrojenie wszystkiego to już żaden większy problem.
Masz VN2000J9F jednego z pierwszych, a dokładnie 34-ego z 5000 modeli (J9F) które zostały wyprodukowane na rynek USA.
Dla spokojności, sprawdź czujnik ciśnienia powietrza wlotowego (dolotowego).
Teraz musisz już dać sobie radę sam, ja już kończę.
Jak uda Ci się usunąć przyczynę tej długiej i podwójnej pracy na ssaniu to pochwal się w przyszłości.
Powodzenia
- Jak najłatwiej samemu sprawdzić czy ma się model kalifornijski bez posiadania pewnych możliwości (dekoder VIN Krajowej Administracji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego z Departamentu Transportu USA) i tym samym czy ma się model VN 2000 który powinien być z czujnikiem tlenu, czy nie?
Spójrz, obok zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego po lewej stronie powinien być separator i kanister z węglem drzewnym na opary paliwa, jeżeli masz te dwa elementy to definitywnie jest to model CA (Kalifornia). Mało tego, jeśli masz dwa przewody odpowietrzające wychodzące ze zbiornika paliwa, to tylko jeszcze raz potwierdza, że jest model na rynek kalifornijski. A skoro jest to model na rynek kalifornijski to musi być sonda lambda i ECU o numerze 21175-0060.
https://zapodaj.net/plik-slXCxUC96w
Jest mało prawdopodobne, żeby pierwszy właściciel w USA w swoim VN 2000 bez sondy lambda zamontował kompletne kolektory wydechowe wraz z tłumikami które mają sondę. Musiałby wtedy zmieniać instalację elektryczną i oczywiście samo ECU. W tą stronę jest to nieopłacalne, tym bardziej montując Power Commander V i AutoTune pod sondę lambda.
Odwrotnie da się bez większego problemu, wykręcasz sondę, w jej miejsce w kolektorze wkręcasz korek zaślepiający a do wtyczki czujnika tlenu wpinasz emulator sondy lambda. Tu dołożenie Power Commander'a V i AutoTune i wystrojenie wszystkiego to już żaden większy problem.
Masz VN2000J9F jednego z pierwszych, a dokładnie 34-ego z 5000 modeli (J9F) które zostały wyprodukowane na rynek USA.
Dla spokojności, sprawdź czujnik ciśnienia powietrza wlotowego (dolotowego).
Teraz musisz już dać sobie radę sam, ja już kończę.
Jak uda Ci się usunąć przyczynę tej długiej i podwójnej pracy na ssaniu to pochwal się w przyszłości.
Powodzenia
Tex66
-
- Posty: 64
- Rejestracja: pn wrz 27, 2021
- Motocykl: Kawasaki VN2000
Re: Silnik długa praca na ssaniu
Witam .Tex Oczywiście że napiszę jak już się dobiorę do motocykla i przekaże co i jak . Z tego co zauważyłem to że zbiornika wychodzi przewód niebieski odpowietrzający z lewej strony a przepustnica ma dwa czarne przewody podciśnieniowe co łącza się w jeden Ca pomocą złączki plastykowej i dalej przewód idzie pod zbiornik do czujnika podciśnieniowego co jest przykręcony do ramy więc to wersja bez sondy lambda ale sprawdzę jeszcze czy jest separator i zbiorniczek Dziękuję Ci bardzo Tex66 za cierpliwości i dostarczenie dużo potrzebnych informacji . Napewno się odezwę . Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję i wszystkim co było na forum .
Kto jest online
Jest 34 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 34 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości