Malowanie wydechów

Awatar użytkownika
SAURO
Posty: 2157
Rejestracja: pn maja 03, 2010
Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 30956

Malowanie wydechów

Post autor: SAURO » pt sty 21, 2011

Jak w temacie nosi mnie żeby pomalować wydechy przy moim nomadzie a konkretnie te elementy które są przy cylindrze. Qufa czy lakier proszkowy będzie odpowiedni i odporny na temperaturę? Druga rzecz to pokrywy cylindrów w VN 1500 chcę zrobić czarne i czy da się to wykonać lakierem proszkowym :roll: Poradzicie jak mam to zrobić a przedewszystkim czym :wall:

Ta fotka to tylko przykład :mrgreen:
Obrazek
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Re: Malowanie wydechów

Post autor: Abrams » pt sty 21, 2011

SAURO pisze:Jak w temacie nosi mnie żeby pomalować wydechy przy moim nomadzie a konkretnie te elementy które są przy cylindrze. Qufa czy lakier proszkowy będzie odpowiedni i odporny na temperaturę? Druga rzecz to pokrywy cylindrów w VN 1500 chcę zrobić czarne i czy da się to wykonać lakierem proszkowym :roll: Poradzicie jak mam to zrobić a przedewszystkim czym :wall:

Ta fotka to tylko przykład :mrgreen:
Obrazek

Trza by było czyścić z chromu do żywego, a proszkowy nie będzie się trzymał się
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
SAURO
Posty: 2157
Rejestracja: pn maja 03, 2010
Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 30956

Post autor: SAURO » pt sty 21, 2011

w sumie tam już nie ma chromu :cry: ale czy proszkowy wytrzyma temperatury jakie na to działają??
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » pt sty 21, 2011

SAURO pisze:w sumie tam już nie ma chromu :cry: ale czy proszkowy wytrzyma temperatury jakie na to działają??
Nie wytrzyma będzie złaził
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Arezy
Posty: 802
Rejestracja: czw paź 07, 2010
Miejscowość: Wyszków
Motocykl: VULCAN 1600 Clasic A
VROC: 33134

Post autor: Arezy » pt sty 21, 2011

W sklepach Mrówka mają lakier czarny w spraju ( żaru odporny). Jak używałem go do malowania grilla. Wytrzymuje swa sezony. Na silniku powinien wytrzyma dłużej. Może coś takiego.
Jak podróżować to tylko na dwóch kołach o~`o , jak polować to tylko z aparatem [o]

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » pt sty 21, 2011

mam podobny pomysł a wpadłem na niego oglądając forum w USA...
http://www.kawasakimotorcycle.org/forum ... can-l.html

polecam...koleś ma dużo fajnych domowych pomysłów na domorosły customing:)
NIC

Luzak

Post autor: Luzak » pt sty 21, 2011

Tak jak mówi Arezy. Trzeba lakier żaroodporny. Są takie, które do 800 stopni wytrzymują.
Lakier proszkowy spłynie przy 100 stopniach.
W specjalistycznych sklepach taki żaroodporny dostaniesz.

A tu masz przykład

Awatar użytkownika
Ja-jo
Posty: 1450
Rejestracja: pt kwie 09, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750,GSF1200s
VROC: 33339

Post autor: Ja-jo » sob sty 22, 2011

Ja malowałem spaw taka srebrną farbą fluggera, która ma wytrzymywać 400 C i wygląda że faktycznie daje radę
Zostanie po nas tylko kurz,
a może jeszcze...,
nie, może już.
VROC #33339

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » sob sty 22, 2011

Malowanie proszkowe wykonuje sie w temp.200C więc na kolektory się nie nadaje .Kolejną metodą jest wykonanie powłoki emalierniczej ona powstaje w temp 800C.A metoda domowa to malowanie srebrzanką silikonową .Nie jest naturalnie tak trwała, ale za to łatwa do wykonania. A co do tematu malowania proszkowego elementów chromowanych to nie jest to problem wystarczy zmatowic element np. papierem ściernym o gradacji 320 a następnie odtłuścić benzyną ekstrakcyjną.

Big Stach
Posty: 173
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: Kawasaki Vn 1600 Nomad
VROC: 0

Post autor: Big Stach » sob sty 22, 2011

Pomalowałem kiedyś puchę katalizatora jakimś srebrnym cudem mającym wytrzymać wszystko . Nie dało rady i odpuściłem sobie . Ma teraz kolor rdzy i się przyzwyczaiłem. Pozdrawiam !!

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 44 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 44 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą