Ale gwarancja niebawem mija więc zastanawiam się jaki olej wybrać na nowy sezon: czy są istotne różnice jakościowe między producentami? Chodzi mi oczywiście o trwałość i kulturę pracy silnika.
Help


Wiem, że Castrol czy Shell to marki do supermarketu /inwestują gł. w marketing/, natomiast w poprzedniej puszce miałem Motul 6100 i był ok. Ale słyszałem że Motul rozlewany jest teraz też w PL więc mam obawy, może niepotrzebnie, dlatego pytam co i jak.Abrams pisze:Ja polecam MOTUL półsyntetyk 5100 10W40
O Castrolu słyszałem niezbyt dobre opinie, że sprzęgło się ślizga itp...
Z faktury wynika, że 4,7l.Krasnal pisze:A tak przy okazji, ile wchodzi, lub ile powinno wejsc?
Dzieki wielkie...mirad pisze:Wiem, że Castrol czy Shell to marki do supermarketu /inwestują gł. w marketing/, natomiast w poprzedniej puszce miałem Motul 6100 i był ok. Ale słyszałem że Motul rozlewany jest teraz też w PL więc mam obawy, może niepotrzebnie, dlatego pytam co i jak.Abrams pisze:Ja polecam MOTUL półsyntetyk 5100 10W40
O Castrolu słyszałem niezbyt dobre opinie, że sprzęgło się ślizga itp...
Dzięki za info.![]()
[ Dodano: Sro Sty 26, 2011 ]Z faktury wynika, że 4,7l.Krasnal pisze:A tak przy okazji, ile wchodzi, lub ile powinno wejsc?
Jest dostępny w opakowaniach 4L z pewnością, zawsze w takich kupuję.bzq pisze:Belrey-a leją w jakiś większych opakowaniach bo z tego co widziałem na alegro to tylko w 1L opakowaniach?
Ja miałem ten przypadek. Po zalaniu Castrolem GPS 10-40 na 4 i 5 biegu odkręcam manetkę , silnik wyje a moto nie przyspiesza. Myślałem , że sprzęgło się kończy ale miał przebieg 10 tys mil więc raczej niemożliwe. Zacząłem analizować i okazało się ,że to olej. Po Belrey-u wróciło do normy. No ale to w 1500 . W 2000 może być ok.Abrams pisze:O Castrolu słyszałem niezbyt dobre opinie, że sprzęgło się ślizga itp...