prycha, strzela i gaśnie
prycha, strzela i gaśnie
Witam
spotkało mnie dzisiaj coś dziwnego, po przejechaniu 30 km dotarłem do miasta gdzie było trochę ruchu - jakieś niewielkie zakorkowania i wtedy się zaczęło - kawa zaczęła prychać strzelać i zgasła - nie dała się zapalić. Postałem z 5 minut zapaliła i pojechałem sobie - zrobiłem ze 100 km i jak nowa, wracając wjazd do miasta i po 10 minutach jazdy znowu to samo, próbowałem przegazować to jeszcze złośliwie zgasła na środku skrzyżowania i kicha. przepchałem kawałek do stacji benzynowej - postała odpoczęła i ... spokojnie dojechałem do domu. Co to może być, jakieś sugestie, pomysły? - będę wdzięczny
spotkało mnie dzisiaj coś dziwnego, po przejechaniu 30 km dotarłem do miasta gdzie było trochę ruchu - jakieś niewielkie zakorkowania i wtedy się zaczęło - kawa zaczęła prychać strzelać i zgasła - nie dała się zapalić. Postałem z 5 minut zapaliła i pojechałem sobie - zrobiłem ze 100 km i jak nowa, wracając wjazd do miasta i po 10 minutach jazdy znowu to samo, próbowałem przegazować to jeszcze złośliwie zgasła na środku skrzyżowania i kicha. przepchałem kawałek do stacji benzynowej - postała odpoczęła i ... spokojnie dojechałem do domu. Co to może być, jakieś sugestie, pomysły? - będę wdzięczny
- Piotr
- Posty: 3249
- Rejestracja: śr kwie 21, 2010
- Miejscowość: Warszawa-Wilanów
- Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
- VROC: 25311
A kiedy wymienialeś świece?
VROC#25311
--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---
http://www.steelrosesmcsouthside.pl
--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---
http://www.steelrosesmcsouthside.pl
- Abrams
- Posty: 6171
- Rejestracja: pn kwie 12, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN2000 Limited '05
- VROC: 29561
Są dwie możliwości
paprochy w paliwie w zbiorniku lub w gaźniku
i jak koledzy napisali filtry oraz świece ale to by się działo notorycznie
A jak mniemam to zdarza się okresowo co jakiś czas .
U mnie działo się to tak trasa 300 km prychnięcie gasł nie palił zmiany pozycji kranika nic 5 minut i dalej 200 bez problemu
i miałem tak parę razy
Wylałem paliwo oczyściłem zbiornik i gaźnik i od tego momentu nie miałem problemu.
A problem zaczynał się dziać gdzieś przed przełączeniem na rezerwę bo później na rezerwie już jechał ok.
Zatem miłego czyszczenia
paprochy w paliwie w zbiorniku lub w gaźniku
i jak koledzy napisali filtry oraz świece ale to by się działo notorycznie
A jak mniemam to zdarza się okresowo co jakiś czas .
U mnie działo się to tak trasa 300 km prychnięcie gasł nie palił zmiany pozycji kranika nic 5 minut i dalej 200 bez problemu
i miałem tak parę razy
Wylałem paliwo oczyściłem zbiornik i gaźnik i od tego momentu nie miałem problemu.
A problem zaczynał się dziać gdzieś przed przełączeniem na rezerwę bo później na rezerwie już jechał ok.
Zatem miłego czyszczenia
- Abrams
- Posty: 6171
- Rejestracja: pn kwie 12, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN2000 Limited '05
- VROC: 29561
W VN800 masz tylko kontrolkę temperatury i ewentualnie czyjnik wkręcany zamiast korka wlewu...Luzak pisze:Czy czujnik temperatury jest ok możesz sprawdzić - odpal moto i czekaj. Po 10-15 minutach jak się nagrzeje powinien włączyć się wentylator. Jak się nie włączy i nawet po 20 minutach (obserwuj temperaturę) tzn, że czujnik temperatury padł.
Abrams, chodzi mi o czujnik temperatury cieczy chłodzącej załączający wentylator.Abrams pisze:W VN800 masz tylko kontrolkę temperatury i ewentualnie czyjnik wkręcany zamiast korka wlewu...Luzak pisze:Czy czujnik temperatury jest ok możesz sprawdzić - odpal moto i czekaj. Po 10-15 minutach jak się nagrzeje powinien włączyć się wentylator. Jak się nie włączy i nawet po 20 minutach (obserwuj temperaturę) tzn, że czujnik temperatury padł.
Kto jest online
Jest 3 użytkowników online :: 1 zarejestrowany, 0 ukrytych i 2 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości