powercomander co to takiego

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Awatar użytkownika
Tiszo
Posty: 893
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Stary Dybów
Motocykl: VN 2000
VROC: 32243

Post autor: Tiszo » śr mar 09, 2011

MUKA pisze:
Tiszo pisze:
Rudy pisze:A mie to wszystko lotto - niech żyje gaźnik :antlers:
Tu masz rację, ale.. do gaźnika można założyć Kit-a, no znaczy dyszki poprawiające wszystko moc, przyśpieszenie i SPALANIE oczywiście na większe :ok:
Przyrost mocy min. 10% :clap: :clap:
No i nie kosztuje to ponad tysiaka :mrgreen:
Około 320 zł :D

Awatar użytkownika
Rudy
Posty: 1080
Rejestracja: pn kwie 26, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750
VROC: 29537

Post autor: Rudy » śr mar 09, 2011

W temacie gaźnika to się do Ciebie Tiszo niedługo uśmiechnę bo mam wersję szwajcarską 27kW i chętnie bym go odblokował.
Mechanika - to takie większe klocki Lego
----------
III

Awatar użytkownika
Tiszo
Posty: 893
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Stary Dybów
Motocykl: VN 2000
VROC: 32243

Post autor: Tiszo » śr mar 09, 2011

Rudy pisze:W temacie gaźnika to się do Ciebie Tiszo niedługo uśmiechnę bo mam wersję szwajcarską 27kW i chętnie bym go odblokował.
Jeżeli tak mało kilowatów masz to już dyszki nie pomogą trzeba pewnie przepustnice wymienić. Czyli najtaniej będzie kupić za jakieś 400 zł używane gaźniki z otwartej wersji.
Wyślij mi na PW model gaźników, a jak byś przypadkiem je rozbierał to sprawdź oznaczenia dysz, grubej i średniej trzecia jest nie istotna.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 0 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 0 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą