vn 900 przyspieszenie i predkośc max

Awatar użytkownika
Thomas
Posty: 3124
Rejestracja: ndz paź 24, 2010
Miejscowość: Chorzów, Bytom
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 33040

Post autor: Thomas » wt mar 08, 2011

Te typy po prostu tak mają, każde moto na pas troszku piszczy taka jego przypadłość, ja się już przyzwyczaiłem chociaż znam takich którym bardzo to przeszkadza głośniejszy wydech i po sprawie, ale tak na marginesie mnie naciąg pasa pomógł :mrgreen: i dodam że ten pisk ma coś w sobie :ok:
VROC#33040

Lepiej mieć brzuch z jedzenia niż garb z roboty.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » wt mar 08, 2011

Naciąg pasa to jedno a ustawienie koła w osi aby pas równo pracował to drugie.

Ja znając branżę mechaniczną i napędy rozwiązane przy pomocy pasów napędowych jestem zwolennikiem smarowania.
Pas to nie łańcuch nie ochlapie tak jak bardzo jeśli się nie przesadzi ze smarowaniem.
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Dzięki !!!

Post autor: marekfg » wt mar 08, 2011

No to się dowiedziałem coś niecoś. Poszukam gdzieś jakiegoś spraya - może jakiegoś graficiarza skroję :mrgreen: Wydaje mi się że pasek naciągnięty mam porządnie, ale jak się wreszcie pogoda zacznie odpowiednia to wjadę do kogoś oblatanego w tych sprawach i rzuci okiem. Ale skoro nie tylko u mnie piszczy to jestem spokojniejszy, choć ten pisk miałem tylko 2 razy i to przy niskich temperaturach - przy czym raz przy baaardzo niskiej, gdy potrzebowałem dużo miejsca w garażu i wypchnąłem maszynę na kilka godzin żeby przy aucie pogrzebać. Drugi raz usłyszałem ten krótki śpiew wczoraj - temperatura była ok 3 stopni, więc może też jakiś to wpływ był... Tak czy inaczej - dzięki Koledzy, pozdrawiam i uszanowanko!!! :piwo:
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

Eden

Post autor: Eden » wt mar 08, 2011

wpadnij do mnie rzuce okiem :D :D :D

Witek
Posty: 312
Rejestracja: śr lis 17, 2010
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 900 classic
VROC: 37295

Post autor: Witek » wt mar 08, 2011

Jeśli chodzi o prędkość 900 - setki to szaleństwa nie ma. Wszysto co udało mi się wyciągnąć to było 153 km/h i to już z górki. Natomist jeśli mam podzielić się swoim doświadczeniem to muszę powiedzieć, że miałem problemy ze świecami chociaż kupiłem go z salonu (igła). Goście z serwicu kombinowali wymieniali po dawa razy, po czym doszli do wniosku, że taka jego uroda albo przerwa jest za długa. Zaciągnąłem języka u fachowcu, którzy dali mi dobrą radę (na szczęście skutkuje) 900 classic nie lubi krótki odpaleń, jeśli już zapaliłeś to przynajmniej zrób nim z 20 km.
A jak już się tak rozpisałem to również nie proponują zmiany wydechów chyba, że robi to naprawdę fachura - elektryk, który umie to obejść. Inaczej komputer gupieje. Pozdrawiam wszystkich właścicieli VN 900 Classic.

marius
Posty: 1060
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 900 Custom
VROC: 31327

Post autor: marius » śr mar 09, 2011

...aha muszę jeszcze dodać że opisane wyżej piszczenie przy przyspieszaniu miało miejsce faktycznie przy złej zbieżności koła. I też mi się wydawało że wszystko jest ok. Tak więc sprawdzić nie zaszkodzi.
マリウッシュ

Awatar użytkownika
Tiszo
Posty: 893
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Stary Dybów
Motocykl: VN 2000
VROC: 32243

Post autor: Tiszo » śr mar 09, 2011

Ja niestety jestem trochę inny, i swoją 750 rozpędziłem do 180 km/h, nie wiem ile dokładnie ona miała do 100 km ale suzuki bandit 75 konne brałem na przyśpieszenie. Właśnie dziś na S8 próbowałem swoje nowe 1500 i rozpędziłem je do 170 km/h, musiałem niestety odpuścić ;( gdyż nie posiadam jeszcze szyby i mało mnie nie zwiało. Co do odejścia jest różnica wedle mojej starej bestii tylko na wyższych biegach. Jest lepszy komfort w wyprzedzaniu i nie trzeba tak machać biegami. Co do przyśpieszenia dziś na innego rywala jak 750 nie trafiłem więc jeszcze nie mogę w tym temacie się wypowiadać :mrgrin: Ale przyjdzie ten dzień.

Awatar użytkownika
Ja-jo
Posty: 1450
Rejestracja: pt kwie 09, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750,GSF1200s
VROC: 33339

Post autor: Ja-jo » śr mar 09, 2011

Ja 500 do 170 km/h rozpędziłem i nie wiem czy da radę szybciej, jako że w instrukcji piszą ok 160km/h, wtedy przestał przyśpieszać to odpuściłem, w tym do 140 idzie dosyć równo i dosyć szybko. Z R1 na światłach nie daje rady, ale dalej niż do następnych nie dawał rady uciec. Ikarusy zostawiam na światłach bez problemu i raz w koruk musiałem zjechać na bok przed skuterkiem 50, bom się już nie mieścił a on pomknoł za wschodzącym słońcem do pracy.
Zostanie po nas tylko kurz,
a może jeszcze...,
nie, może już.
VROC #33339

Awatar użytkownika
Rudy
Posty: 1080
Rejestracja: pn kwie 26, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750
VROC: 29537

Post autor: Rudy » śr mar 09, 2011

Ja mojego 750 rozpędziłem max do 150km/h z tym, ze ja mam szwajcara (27kW). Do 120 przyśpieszał nieźle a potem z każdym kolejnym kilometrem więcej na zegarze czuć było jak kończy się zapas mocy.
Mechanika - to takie większe klocki Lego
----------
III

Awatar użytkownika
Tiszo
Posty: 893
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Stary Dybów
Motocykl: VN 2000
VROC: 32243

Post autor: Tiszo » śr mar 09, 2011

Rudy pisze:Ja mojego 750 rozpędziłem max do 150km/h z tym, ze ja mam szwajcara (27kW). Do 120 przyśpieszał nieźle a potem z każdym kolejnym kilometrem więcej na zegarze czuć było jak kończy się zapas mocy.
Tu konieczna interwencja w gaźnikach, tyle kurde to chińczyk wyciąga, ja rozważył bym ich wymianę chodzi o gaźniki. Podejrzewam też że na pewno pomógł by ten zabieg na przyspieszanie, jeżeli chodzi o spalanie to raczej nie będzie większej różnicy.

[ Dodano: Sro Mar 09, 2011 ]
Ja-jo pisze:Ja 500 do 170 km/h rozpędziłem i nie wiem czy da radę szybciej, jako że w instrukcji piszą ok 160km/h, wtedy przestał przyśpieszać to odpuściłem, w tym do 140 idzie dosyć równo i dosyć szybko. Z R1 na światłach nie daje rady, ale dalej niż do następnych nie dawał rady uciec. Ikarusy zostawiam na światłach bez problemu i raz w koruk musiałem zjechać na bok przed skuterkiem 50, bom się już nie mieścił a on pomknoł za wschodzącym słońcem do pracy.
500-ka jest lekka, ma silnik rzędowy ale bardzo elastyczny, zaletą tego modelu jest spalanie 4 litrów paliwa na setkę, w tych czasach to rewelacja :D

Awatar użytkownika
Rudy
Posty: 1080
Rejestracja: pn kwie 26, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750
VROC: 29537

Post autor: Rudy » śr mar 09, 2011

Dzięki za podpowiedź. W drugiej połowie marca się za niego zabieram to wtedy się odezwę.
Mechanika - to takie większe klocki Lego
----------
III

Awatar użytkownika
Ja-jo
Posty: 1450
Rejestracja: pt kwie 09, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750,GSF1200s
VROC: 33339

Post autor: Ja-jo » czw mar 10, 2011

Tiszo pisze:500-ka jest lekka, ma silnik rzędowy ale bardzo elastyczny, zaletą tego modelu jest spalanie 4 litrów paliwa na setkę, w tych czasach to rewelacja :D
4 l to może az tak fajnie nie jest ale przy spokojnej jeździe to kolo 5 można spalić, a przy mniej spokojnej i mieście nie więcej niż 6,5
Zostanie po nas tylko kurz,
a może jeszcze...,
nie, może już.
VROC #33339

Awatar użytkownika
Tiszo
Posty: 893
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Stary Dybów
Motocykl: VN 2000
VROC: 32243

Post autor: Tiszo » czw mar 10, 2011

Ja-jo pisze:
Tiszo pisze:500-ka jest lekka, ma silnik rzędowy ale bardzo elastyczny, zaletą tego modelu jest spalanie 4 litrów paliwa na setkę, w tych czasach to rewelacja :D
4 l to może az tak fajnie nie jest ale przy spokojnej jeździe to kolo 5 można spalić, a przy mniej spokojnej i mieście nie więcej niż 6,5
Przykręć gaziory i będzie 4l :oki:

Awatar użytkownika
Ja-jo
Posty: 1450
Rejestracja: pt kwie 09, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750,GSF1200s
VROC: 33339

Post autor: Ja-jo » czw mar 10, 2011

w każdej chwili, jak tylko mi powiesz jak to zrobić...bo przy 11 l pełnego baku spalanie bywa czasem uciązliwe
Zostanie po nas tylko kurz,
a może jeszcze...,
nie, może już.
VROC #33339

Eden

Post autor: Eden » ndz mar 13, 2011

wczoraj pojechalem swoim 140 i powiem ze dosć pieknie doszedl do tej predkosci, zimno bylo i brak szyby wiec odpuscilem, ale mial jeszcze spory zapas,

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » pn mar 14, 2011

ja zwykle przy 140km/h wbijam 5-ty bieg....

Awatar użytkownika
Arturo
Posty: 14
Rejestracja: pt lut 11, 2011
Miejscowość: podkarpackie
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 0

Post autor: Arturo » wt mar 15, 2011

Ja swoja VN 900 rozwijam prędkość max 80 i czuję jak lecęęęę ......... :mrgreen: Kupiłem VN-a by się rozkoszować jazdą, nie bić rekordy. Swoją droga, że umiejętności jeszcze marne, ale uważam, ze takie moto to rozkosz, nie siara. Pozdrowienia :motonita:
Arturo

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » wt mar 15, 2011

ja mam roskosz jak pomykam 2-paczki a jak ,am 215km/h to jestem w extazie :diabelek:

Awatar użytkownika
Lecho
Posty: 4598
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224

Post autor: Lecho » wt mar 15, 2011

Andreas pisze:ja mam roskosz jak pomykam 2-paczki a jak ,am 215km/h to jestem w extazie :diabelek:
:keep:

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » śr mar 16, 2011

A ja się cieszę jak 40km/h przekraczam na wstecznym :twisted:
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 11 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 11 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą