Regulacja gaźnika w vn 800
-
- Posty: 16
- Rejestracja: sob mar 19, 2011
- Miejscowość: Olsztyn
- Motocykl: vn 800
- VROC: 0
Regulacja gaźnika w vn 800
Witam
Czy ktoś z forumowiczów regulowal sam w swojej maszynie gaźniki mam na myśli vn 800. Jeśli tak i zakończyło się to powodzeniem to poprosiłbym o szczegółowe informacje najlepiej z fotkami jak i co po kolei się robi.Taki post byłby dużą pomocą dla ludzi chcących samemu dbać o swoje maszyny.Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
Czy ktoś z forumowiczów regulowal sam w swojej maszynie gaźniki mam na myśli vn 800. Jeśli tak i zakończyło się to powodzeniem to poprosiłbym o szczegółowe informacje najlepiej z fotkami jak i co po kolei się robi.Taki post byłby dużą pomocą dla ludzi chcących samemu dbać o swoje maszyny.Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: sob mar 19, 2011
- Miejscowość: Olsztyn
- Motocykl: vn 800
- VROC: 0
-
- Posty: 16
- Rejestracja: sob mar 19, 2011
- Miejscowość: Olsztyn
- Motocykl: vn 800
- VROC: 0
Ja też wybebeszone orginały, ale nie o tłumiki mi chodzi tylko o regulację gaźnika krok po kroku. Czy nikt sam nie ustawial gaźnika w swojej maszynie. Po doświadczeniach ze swoją ostatnią maszyną a była to virago 750 powiedziałem sobie że nigdy więcej nie dam do regulacji motoru "mechanikom" bo większość z nich nie zna się na rzeczy. Jamaszkę regulowałem sam a miala dwa gaźniki i chodziła super, teraz sam chcę wyregulować gaźnik w vulkanie.
- Badger
- Posty: 6396
- Rejestracja: pn kwie 05, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Blue Lady + Osiołek
- VROC: 29218
sorki, nie za bardzo się na tym znam, ale tak na logikę, jak dawałeś radę z synchronizacją i ustawianiem dwóch gaźników to w teraz masz tylko jeden - więc o wiele prościej.
Ja się za takie rzeczy nie biorę, ale gaźnik to gaźnik - zasada działania każdego taka sama, dysze, membrana, pływak i przepustnica. Tak mi się przynajmniej wydaje.
Ja się za takie rzeczy nie biorę, ale gaźnik to gaźnik - zasada działania każdego taka sama, dysze, membrana, pływak i przepustnica. Tak mi się przynajmniej wydaje.
pie.....lę, nie myję
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: sob mar 19, 2011
- Miejscowość: Olsztyn
- Motocykl: vn 800
- VROC: 0
- Badger
- Posty: 6396
- Rejestracja: pn kwie 05, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Blue Lady + Osiołek
- VROC: 29218
Grzesiek, przykro mi, ale tak jak mówiłem - jestem noga z serwisowania motocykla - do takich rzeczy się nie biorę, nie mam zdjęć.
Za to mam serwisówkę, jak chcesz to mogę użyczyć. W języku Shakespeare'a.
Za to mam serwisówkę, jak chcesz to mogę użyczyć. W języku Shakespeare'a.
pie.....lę, nie myję
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
-
- Posty: 401
- Rejestracja: ndz lip 25, 2010
- Miejscowość: Słupca
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
- VROC: 0
a czym to abrams zrobic;) Bo ja bylem w serwisie ale nie kawasaki tylko zwykla mechanika. I rozebrali to pływak dobry iglica tez membrana tez wszystko ok. Iglice na maxa w dol zrobili i kopci mniej mi teraz ale jednak jeszcze nie jest idealnie. Bo mam hyperchargera z ktorym w komplecie sa dysze a poprzedni właściciel nie założyl u mnie i chyba zonk jest;/ Jeśli się myle to prosze o rady;)
Bo powiedzieli mi ze pozostaje kupno DynoJetów i regulacja od nowa
Bo powiedzieli mi ze pozostaje kupno DynoJetów i regulacja od nowa
-
- Posty: 16
- Rejestracja: sob mar 19, 2011
- Miejscowość: Olsztyn
- Motocykl: vn 800
- VROC: 0
Dzisiaj przeprowadziłem własnoręcznie regulację gaźnika w swoim vn 800 i stwierdzam że nie ma tam żadnej regulacji iglicy ma ona swoje gniazdo bez możliwości regulacju , skład mieszanki paliwo-powietrze reguluje się jednym pilotem , poziom paliwa można sprawdzić bez zdejmowania gaźnika potrzebny tylko kawałek rurki
-
- Posty: 16
- Rejestracja: sob mar 19, 2011
- Miejscowość: Olsztyn
- Motocykl: vn 800
- VROC: 0
Kto jest online
Jest 44 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 44 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości