uruchamianie vn 900

Eden

Post autor: Eden » ndz mar 20, 2011

no tak mi przyjdzie chyba sie przyzwyczaic

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » ndz mar 20, 2011

Eden pisze:no tak mi przyjdzie chyba sie przyzwyczaic
Żeby Cię umocnić w przekonaniu powiem Ci , że mam w pracy pięć samochodów. Ten sam rocznik , model , silnik i podobny przebieg. Jeden odpala od razu ,drugi po 3 sekundach , trzeci bez dotykania gazu a jeszcze inny musi mieć wciśnięty gaz do 1/3 bo inaczej nie zapali. Po prostu każdy egzemplarz jest inny. Jeżeli Ci to przeszkadza możesz kopać i regulować . Tylko czy jest sens ?

Awatar użytkownika
centek
Posty: 1319
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Bełchatów
Motocykl: Honda Varadero
VROC: 31455

Post autor: centek » wt mar 22, 2011

Mój azor tez musi zrobić dwa, trzy obroty zanim zaskoczy. Też mnie to irytowało, bo papajowa maszynka paliła od dotyku. Miałem dwie możliwości - rozebrać i zregenerować rozrusznik oraz pół silnika (sprężynka kompensatora) lub się wezwyczaic i olać temat. Póki co, zdominowała mnie ta druga opcja... Więc się nie przejmuj - przyzwyczaj się i jeździj hoopie.

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » wt mar 22, 2011

centek pisze:Mój azor tez musi zrobić dwa, trzy obroty zanim zaskoczy. Też mnie to irytowało, bo papajowa maszynka paliła od dotyku. Miałem dwie możliwości - rozebrać i zregenerować rozrusznik oraz pół silnika (sprężynka kompensatora) lub się wezwyczaic i olać temat. Póki co, zdominowała mnie ta druga opcja... Więc się nie przejmuj - przyzwyczaj się i jeździj hoopie.
Centek przyzwyczaiłem się u Ciebie , że najpierw dwa, trzy obroty i nic. Później strzał w rurę i dopiero zagadał. Jak by było inaczej to byłoby irytujące. :mrgreen:

Awatar użytkownika
centek
Posty: 1319
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Bełchatów
Motocykl: Honda Varadero
VROC: 31455

Post autor: centek » sob mar 26, 2011

bo to taki ekwiwalent jakubowej pobudki.... :hah:

VKC
Posty: 3177
Rejestracja: czw kwie 08, 2010
Motocykl:
VROC: 0

Post autor: VKC » sob mar 26, 2011

Uważam że Centek powinien odpalać maszynę jako pierwszy w grupie - bo to jest jak rytuał :ok:

Eden

Post autor: Eden » pn mar 28, 2011

zrobiłem dzisiaj eksperyment

podłączyłem do Vulkana kablami aku od samochodu

i odpala zdecydowanie szybciej,

czyli mój aku jakos kręci ale chyba nie ma mocy uderzeniowej juz odpowiedniej

trzeba kupić aku

Awatar użytkownika
centek
Posty: 1319
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Bełchatów
Motocykl: Honda Varadero
VROC: 31455

Post autor: centek » pn mar 28, 2011

do mojego azora to chyba 45kę musze wstawić, za każdym razem - na nowym czy starym akku mam wrażenie, że akku ostatnich resztek sił dobywa żeby poruszyć silnikiem :)

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » wt mar 29, 2011

Ciekawe jakie akumulatory największej mocy sprzedają do naszych maszyn, bo faktycznie przydał by się mocniejszy. Ja mam 14-tkę.
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

Eden

Post autor: Eden » wt mar 29, 2011

u mnie jest 10tka

Awatar użytkownika
centek
Posty: 1319
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Bełchatów
Motocykl: Honda Varadero
VROC: 31455

Post autor: centek » wt mar 29, 2011

u mnie 20Ah kwasowa, a właśnie... ładowałem aku i nie zauważyłem że nie mam w dwoch celach minimum plynu - dolalem po ladowaniu, bedzie gorzej pracował czy nie ?

Awatar użytkownika
Ja-jo
Posty: 1450
Rejestracja: pt kwie 09, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750,GSF1200s
VROC: 33339

Post autor: Ja-jo » wt mar 29, 2011

Ja dolałem i przestał pracować :mrgreen: ale nie wszyscy są tak zdolni jak ja, więc jest nadzieja
Zostanie po nas tylko kurz,
a może jeszcze...,
nie, może już.
VROC #33339

robas
Posty: 11
Rejestracja: pn gru 06, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 0

Post autor: robas » wt mar 29, 2011

centek pisze:u mnie 20Ah kwasowa, a właśnie... ładowałem aku i nie zauważyłem że nie mam w dwoch celach minimum plynu - dolalem po ladowaniu, bedzie gorzej pracował czy nie ?
Jak brakowało mniej niż 25%, to powinno być ok. Ładuj koniecznie minimalnym prądem a długo. Sprawdź cele areometrem po naładowaniu, jak będzie we wszystkich jednakowa gęstość to będzie w porządku , jeśli będą się różniły to ładuj dalej aż się wyrówna.

Luzak

Post autor: Luzak » wt mar 29, 2011

trzeba kupić dobry prostownik - kupiłem prostownik automatyczny oxforda model 3800 - wszystko sam sprawdza (czy aku jest dobrze podłączone, stan aku, uszkodzenia itd). Pierwszy raz ładował aku 6 dni - malusieńkim prądem a później podtrzymywał aku przy życiu całą zimę. Moto po zimie odpalił jakby odpalany dzień wcześniej.

Eden

Post autor: Eden » wt mar 29, 2011

a skolko kosztował ten prostownik

Luzak

Post autor: Luzak » wt mar 29, 2011

na jesieni zapłaciłem za niego 200 zł w intermotors. Na allegro kupisz od 240 zł.
Ma dwa rodzaje kabli - jeden zestaw z klamerkami - używam do podładowania aku w samochodzie ew. - a drugi zestaw do zamontowania na stałe w moto - zdejmuję dekielek boczny i tam mam końcówkę do ładowania - sprawdza się super.

Awatar użytkownika
Lecho
Posty: 4598
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224

Post autor: Lecho » wt mar 29, 2011

Luzak pisze:drugi zestaw do zamontowania na stałe w moto - zdejmuję dekielek boczny i tam mam końcówkę do ładowania - sprawdza się super.
Podglądałeś u mnie ?? :yeee:

Luzak

Post autor: Luzak » wt mar 29, 2011

a taki już jestem stary podglądacz. Podglądam, podglądam i biorę to co najlepsze od najlepszych :D

Eden

Post autor: Eden » wt mar 29, 2011

no to poleccie mi dobry aku Panie i Panowie

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » śr mar 30, 2011

Ja ładuje swój aku pradem 800mA. i jest ok. Ale ja mam aku bezobsługowy jeszcze oryginał kawasaki, korków niema i nie ma jak sprawdzić elektrolit bo czarna obudowa.
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 17 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 17 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą