vn 750 bierze olej

johny3672
Posty: 11
Rejestracja: pn paź 18, 2010
Miejscowość: jarosławiec
Motocykl: vn 750
VROC: 0

vn 750 bierze olej

Post autor: johny3672 » śr kwie 13, 2011

witam.jaką 750-ka ma normę zużycia oleju?zrobiłem ostatnio 460 km i zpalił jakieś 0.4-0.45 l olej .pozdrawiam i dziękuję z góry.

Luzak

Post autor: Luzak » śr kwie 13, 2011

Kolego, jeździłem 750-ką i nie brał mi grama oleju. Co prawda najechałem nią tylko ok 3 tysięcy ale poprzedni właściciel (mój serdeczny przyjaciel) zrobił nim ok 10.000 i też nie miał z tym problemu.
Myślę, że masz problem natury technicznej.

Awatar użytkownika
Starszy
Posty: 858
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: WR
Motocykl: VN-750
VROC: 31444

Post autor: Starszy » śr kwie 13, 2011

...mój też nie bierze - od 4-rech sezonów ile zaleje, tyle zlewam - dlatego nie wiem jaka jest norma, nie interesowałem się tematem

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » czw kwie 14, 2011

Sprawdź lepiej czy nie masz gdzieś wycieków jak się moto rozgrzeje bo taka ilość spalonego oleju przy tak małej ilości pokonanych kilometrów to dość spory ubytek. W moim przypadku miałem nieszczelność w dolnej części pokrywy sprzęgła ale nie ciekło na tyle żeby można było to zobzczyć na postoju. Dopiero po rozgrzaniu silnika i zrobieniu kilku kilometrów można było zobaczyć na wydechu że coś cieknie.

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » czw kwie 14, 2011

Mój staruszek się troszkę poci przy korku spustowym oleju, kropla na postoju po rozgrzaniu.
Ale nawet po trasie na ostatni kongres takiego zużycia nie zanotowałem.

Awatar użytkownika
Tiszo
Posty: 893
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Stary Dybów
Motocykl: VN 2000
VROC: 32243

Post autor: Tiszo » czw kwie 14, 2011

750 nie bierze oleju !! !!
Jak bierze to pierścionki albo gdzieś wyciek :cry:

bartazzz
Posty: 317
Rejestracja: śr paź 27, 2010
Miejscowość: KOSZALIN
Motocykl: moto vacante...
VROC: 0

Post autor: bartazzz » czw kwie 14, 2011

albo uszczelniacze w głowicy. Nie przegrzałeś go?

Awatar użytkownika
Kojot
Posty: 137
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: Kawasaki Vulcan 750
VROC: 0

Post autor: Kojot » pn kwie 18, 2011

Witam

U mnie stwierdzili ze bierze olej , chyba ze go przegrzalem nie wiem.
Jestem juz podlamany tym motocyklem i kasa jaka w niego wkladam .

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » pn kwie 18, 2011

Ja ma VN 1500 i rąbie olej na potęgę. Na 1000 km 1 litr oleju. Ponoć te typy tak mają. Narazie się nie przejmuję tym za bardzo , bo pora i czas jest na jazdę. Poprostu wiem, że muszę pilnować stanu oleju i tyle. Jak skończy się sezon to zdejmę głowice i sprawdzę czemu jest z niego taki olejopij.
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Awatar użytkownika
mrblack
Posty: 99
Rejestracja: wt lip 13, 2010
Miejscowość: Mazuria
Motocykl: AWO Simson ver. Military
VROC: 0

Post autor: mrblack » pn kwie 18, 2011

Zeus pisze:Ja ma VN 1500 i rąbie olej na potęgę. Na 1000 km 1 litr oleju. Ponoć te typy tak mają. Narazie się nie przejmuję tym za bardzo , bo pora i czas jest na jazdę. Poprostu wiem, że muszę pilnować stanu oleju i tyle. Jak skończy się sezon to zdejmę głowice i sprawdzę czemu jest z niego taki olejopij.
Daj sobie siana z tym zwalaniem głowic ??

I tak nic nie zdziałasz a tylko roboty sobie narobisz i kasy na rozerwane uszczelniacze stracisz :mrgreen: .
I może żyłka w tyłku trzasnąć jak będziesz wyszarpywał silnik z ramy bo nie ma innej opcji ... :mrgreen:

Ja w swoim mam wymienione pierścienia na nowe, uszczelki wszystkie, honowanie cylindrów, szlifowane zawory i docierane gniazda i kupę innych rzeczy i dupa kwas - siorbie olej i ma na mnie silnik wydupione.

Tłok jest krótki, blisko siebie siedzą pierścionki a powierzchnia dekla duża i idzie oliwa do komory spalania i amen :razz:

Wymieniają ludki na tłoki tunningowe pozbawione tej wady ale jak chcesz wywalić ponad tysiąc baksów to hej :hah: :D .

Lać olej i to totalnie olać :P

No chyba, że dymisz na niebiesko to dupa ..... Jak na czarno czasami to :ok:

A co do 750-tki to niestety nie powinien wpiepszać dziad tyle oliwy ;(

Remoncik się kroi .......

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » wt kwie 19, 2011

No mi dymi na niebiesko, a przebieg mam 64 tys. km
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Awatar użytkownika
mrblack
Posty: 99
Rejestracja: wt lip 13, 2010
Miejscowość: Mazuria
Motocykl: AWO Simson ver. Military
VROC: 0

Post autor: mrblack » wt kwie 19, 2011

Zeus pisze:No mi dymi na niebiesko, a przebieg mam 64 tys. km
Shit :cry:

Miałem to samo, kopcił na niebiesko i stracił kompresję .....

Ale stało sie to dopiero po wymianie oleju po zakupie. Kutas handlarzyk zalał qrwiarz silnik motodoktorem aby sprzeta opierdolić i wyjebane :mad:

O kosztach i nerwach nie wspomnę....

No ale może u Ciebie tylko pierścionki się pomału kończą ??

Czyli po sezonie zalecane jednak sprawdzenie silnika :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kojot
Posty: 137
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: Kawasaki Vulcan 750
VROC: 0

Post autor: Kojot » wt kwie 19, 2011

U mnie tez pewnie tak bedzie remon silnika , juz mnie same czyszczenie ,synchronizacja i przeglady wymiany olei i plynow kosztowaly w serwisie ze 2 tysie .a dran kopci na postoju.

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » wt kwie 19, 2011

mrblack pisze:
Zeus pisze:No mi dymi na niebiesko, a przebieg mam 64 tys. km
Shit :cry:

Miałem to samo, kopcił na niebiesko i stracił kompresję .....

Ale stało sie to dopiero po wymianie oleju po zakupie. Kutas handlarzyk zalał qrwiarz silnik motodoktorem aby sprzeta opierdolić i wyjebane :mad:

O kosztach i nerwach nie wspomnę....

No ale może u Ciebie tylko pierścionki się pomału kończą ??

Czyli po sezonie zalecane jednak sprawdzenie silnika :mrgreen:
To tak samo prawie u mnie, jak go kupowałem, to ani dymka nie puścił. Jak wymieniłem olej , to się zaczęło poddymianie, ale na postoju. W czasie jazdy nie widzę, pewnie za szybko jeżdżę.
A propo. Wlałem olej MOTUL-a 7100 10W/40 - może nie właściwy?
Jakieś propozycje co do oleju?
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Awatar użytkownika
mrblack
Posty: 99
Rejestracja: wt lip 13, 2010
Miejscowość: Mazuria
Motocykl: AWO Simson ver. Military
VROC: 0

Post autor: mrblack » wt kwie 19, 2011

Siema.

Hehe mój dymił podczas jazdy jak świeca dymna puszczona przez ZOMO :mrgreen:

Więc Twój jeszcze chwilę polata :D

A olej leję do tej lokomotywy mineral 20W50 gęsty trochę jak zimny silniczek ale potem jest O.K. Szkoda siana na jakies półsyntetyki itp bo i tak w pindu pójdzie w kominy :P

Pozdro !!

Awatar użytkownika
centek
Posty: 1319
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Bełchatów
Motocykl: Honda Varadero
VROC: 31455

Post autor: centek » wt kwie 19, 2011

ja w swojego tez leje 10w40 i nie przejmuje sie dymieniem, jak odpalam to dymi, jak przywale w manete tez troche podymi, ale ciągnie do przodu aż łzy lecą :D

bartazzz
Posty: 317
Rejestracja: śr paź 27, 2010
Miejscowość: KOSZALIN
Motocykl: moto vacante...
VROC: 0

Post autor: bartazzz » śr kwie 20, 2011

ja wlałem ELF 20W50 i nic mi nie dymi, tak więc chyba miałem farta przy zakupie

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 13 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 13 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą