gaźnik? ; wydech

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

gaźnik? ; wydech

Post autor: Shepherd » ndz kwie 17, 2011

Witam dzisiaj za mną pierwsza trasa w tym sezonie. :scrach: Pierwszy mój ból zęba to mokry wylot tłumika z drugiego cylindra - panowie czym może ty być spowodowane?("nie przepala paliwa?, czy coś innego , drugi wydech suchy jak pieprz") ?? Druga sprawa to przygasanie silnika przy jeździe z lepiej odkręconą manetka gazu przez dłuższy czas (gdy lecę równo-miernie jednolitym gazem tak 60 - 80 km/h to nie ma problemu, natomiast przy dodaniu gazu i przytrzymaniu go dłużej reakcja jakby nie było paliwa? ("zapchany gaźnik? świece?, ch...we paliwo?") ??

Z góry wielkie dzięki za pomoc :thumbup:
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » pn kwie 18, 2011

Możesz mieć uszkodzony zaworek podciśnieniowy na zbiorniku lub zanieczyszczony gaźnik. Mogą też być uszkodzone membrany na gaźniku
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » śr kwie 20, 2011

A może ktoś jeszcze sie wypowie?
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » śr kwie 20, 2011

swiece raczej nie by strzelał sprawc czy palwko leje sie z baku (zanieczyszczony filterek w kraniku) no i gazniczek trzeba przeczyscić .

Awatar użytkownika
centek
Posty: 1319
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Bełchatów
Motocykl: Honda Varadero
VROC: 31455

Post autor: centek » śr kwie 20, 2011

wg. mojej skromnej opinii, nie masz prądu na cylindrze, nie spala ci paliwa.

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » śr kwie 20, 2011

centek pisze:wg. mojej skromnej opinii, nie masz prądu na cylindrze, nie spala ci paliwa.
czym moze byc to spowodowane? i jak sie tego pozbyc?
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

Awatar użytkownika
centek
Posty: 1319
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Bełchatów
Motocykl: Honda Varadero
VROC: 31455

Post autor: centek » śr kwie 20, 2011

po pierwsze primo - swiece sprawdz czy iskre ci dają, wykrec je i zobacz czy mokre sa czy moze nagar jest. pewnie wymianka jakas się przyda. to na dzien dobry, potem bedziemy szukac dalej.

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » śr kwie 20, 2011

bardzo dziękuje zauważyłem jeszcze że z wydechu wychodzącego z pierwszego cylindra leci ciepłe powietrze natomiast z drugiego zimne.... ??
Słyszełem że nowe świece trzeba opalić jak to zrobić?
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » śr kwie 20, 2011

Nigdy nie słyszałem żeby opalać nowe świece, stare tak ale nowe pierwsze słyszę.
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
oktogon
Posty: 2154
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Rzeszów
Motocykl: BMW K1200RT
VROC: 31527

Post autor: oktogon » śr kwie 20, 2011

Nie tyle opalić co wygrzać, odpalasz silnik i niech popracuje na wolnych obrotach kilkanascie minut , bez przegazówek.
_____ VROC 31527 _____

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » śr kwie 20, 2011

aha bardzo dziekuje :D powiązując fakty te zimne powietrze wydobywa się z tego tłumika na którym wcześniej zauważyłem że końcówka jest mokra... mówi to coś komuś..??
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » śr kwie 20, 2011

Nie chodzi Ci na ten gar :mrgreen:
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

Awatar użytkownika
Piotr
Posty: 3249
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Warszawa-Wilanów
Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
VROC: 25311

Post autor: Piotr » czw kwie 21, 2011

Pamiętaj tylko żeby wykręcać świece na zimnym silnku!!!!!!!, po wymianie jak już napisał Oktogon odpal moto i poczekaj aż włączy się wentylator
VROC#25311

--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---

http://www.steelrosesmcsouthside.pl

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » czw kwie 21, 2011

jak by nie palił na jeden gar to by przerywał strzelał prychał , prosta sprawa sprawć czy jest iskra i tyle. jak jest zamło paliwka to własnie moto przygasa

Awatar użytkownika
centek
Posty: 1319
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Bełchatów
Motocykl: Honda Varadero
VROC: 31455

Post autor: centek » czw kwie 21, 2011

i jak? co poustalałeś?

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » pt kwie 22, 2011

tak jak panowie pisali bardzo słaba iskra założyłem nową świecę i moto zupełnie inaczej chodzi natomiast pojawił się dymek? :hah: dlaczego? ustanie ?czym to jest spowodowane
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » pt kwie 22, 2011

panowie pomóżcie. wcześniej nie było mowy o jakimkolwiek dymieniu teraz po zakręceniu nowej świecy delikatnie dymi. :cry: Po jakim czasie powinien się załączyć wentylator?
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » pt kwie 22, 2011

:cry: Podejrzewam że jest to dym olejowy :cry: pierścionki poszły? POMOCY PROSZĘ O RADĘ
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » pt kwie 22, 2011

Zależy jaki kolor tego dymu. Czarny dym to niespalone paliwko, nie przepala mieszanki a jak jest błękitnawy taki to niestety ciągnie olej
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » pt kwie 22, 2011

na 80% to dym olejowy a może nawet na 90%? panowie mogły pójść pierścienie? czy może coś innego? ile idzie pierścieni na tłok w vn 800 classic? jaka jest orientacyjna cena? gdzie je dostać?
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 39 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 39 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą