Napinacze ( VN750 VN700 )
Napinacze ( VN750 VN700 )
Zdemontowałem napinacze. Wymieniłem w nich sprężnynki i o-ringi na nowe.
Nie patrzałem jak demontuję i teraz nie jestem pewny czy jest różnica jak jest przykręcony napinacz do cylindra.
Czy tym zgrubieniem (na końcówkę sprężyny) do góry czy do dołu.
Napiszcie jak macie w swoich maszynach zamontowane.
Może ktoś ma serwisówkę z wyraźnymi zdjęciami na których widać jak fabrycznie był montowany napinacz?
Nie patrzałem jak demontuję i teraz nie jestem pewny czy jest różnica jak jest przykręcony napinacz do cylindra.
Czy tym zgrubieniem (na końcówkę sprężyny) do góry czy do dołu.
Napiszcie jak macie w swoich maszynach zamontowane.
Może ktoś ma serwisówkę z wyraźnymi zdjęciami na których widać jak fabrycznie był montowany napinacz?
witam.
Panowie czy VN 750 ma dwa czy cztery napinacze rozrządu?
Jeżeli na jeden cylinder idą dwa łańcuszki to to jeden napinacz napina dwa?
Czy na każdy łańcuszek idzie napinacz? to byłoby cztery.
Pytam bo czyszcząc dzisiaj żebra cylindrów natknąłem się na na otwór zaślepiony (fabrycznie raczej o kształcie podstawy napinacza i zdziwiło mnie to troche).
U mnie jest po jednym napinaczu. Przy pierwszym cylindrze po lewej stronie a przy drugim po prawej przy zbiorniku wyrównanwczym płynu chłodzącego.
Na "fora VN 750" wyczytałem że są naoinacze górne i dolne. U mnie wychodzi i jest tak napewno że tylko dolne na każdy z cylindrów. Moje moto to Vn 750 europa 1989 50hP
Panowie czy VN 750 ma dwa czy cztery napinacze rozrządu?
Jeżeli na jeden cylinder idą dwa łańcuszki to to jeden napinacz napina dwa?
Czy na każdy łańcuszek idzie napinacz? to byłoby cztery.
Pytam bo czyszcząc dzisiaj żebra cylindrów natknąłem się na na otwór zaślepiony (fabrycznie raczej o kształcie podstawy napinacza i zdziwiło mnie to troche).
U mnie jest po jednym napinaczu. Przy pierwszym cylindrze po lewej stronie a przy drugim po prawej przy zbiorniku wyrównanwczym płynu chłodzącego.
Na "fora VN 750" wyczytałem że są naoinacze górne i dolne. U mnie wychodzi i jest tak napewno że tylko dolne na każdy z cylindrów. Moje moto to Vn 750 europa 1989 50hP
Witam
dzisiaj wymontowałem napinacz tak z ciekawości żeby zobaczyć jak to działa.
Zdziwiło mnie to że sprężyna jest taka słaba że po złożeniu, naciągnięciu tak mizernie się wysuwa.
I zonk. Moto teraz chodzi jak sieczkarnia (a było dobrze). Napewno złożyłem go dobrze.
Podpowiedzcie co teraz zrobić bo wina tkwi w sprężynie. Wymienić na inne? sprawdzałem katalog larsona i brak w ofercie sprężyn. USA? długie czekanie.
Czy w polsce dostępme są takie sprężyny?
Dziękuję za wszelkie odpowiedzi
dzisiaj wymontowałem napinacz tak z ciekawości żeby zobaczyć jak to działa.
Zdziwiło mnie to że sprężyna jest taka słaba że po złożeniu, naciągnięciu tak mizernie się wysuwa.
I zonk. Moto teraz chodzi jak sieczkarnia (a było dobrze). Napewno złożyłem go dobrze.
Podpowiedzcie co teraz zrobić bo wina tkwi w sprężynie. Wymienić na inne? sprawdzałem katalog larsona i brak w ofercie sprężyn. USA? długie czekanie.
Czy w polsce dostępme są takie sprężyny?
Dziękuję za wszelkie odpowiedzi
Coś mi się Sajmon wydaje, że go jednak źle założyłeś Rozbierałeś go na części czy tylko wyjąłeś i włożyłeś z powrotem? Zerknij do serwisówki - masz tam napisane jak prawidłowo złożyć i zamontować automatyczne napinacze. jakby co to pomocny będzie też ten filmik: https://www.youtube.com/watch?v=pV-vwAXoInI.
Ponadto o rozrządzie i napinaczach jest też tu: https://www.youtube.com/watch?v=rhlNJ381tJU
PS. Ja zamawiałem sobie sprężyny z www.tocmanufacturing.com - przesyłka z USA dotarła w 5 dni. Sprężyny są trochę mocniejsze niż oryginały i do tego o połowę tańsze.
Ponadto o rozrządzie i napinaczach jest też tu: https://www.youtube.com/watch?v=rhlNJ381tJU
PS. Ja zamawiałem sobie sprężyny z www.tocmanufacturing.com - przesyłka z USA dotarła w 5 dni. Sprężyny są trochę mocniejsze niż oryginały i do tego o połowę tańsze.
Mechanika - to takie większe klocki Lego
----------
III
----------
III
- Porter
- Posty: 232
- Rejestracja: ndz gru 18, 2011
- Miejscowość: Pieńsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan VN750
- VROC: 34775
Podepnę się pod temat - kiedy wiadomo że trzeba wymienić cokolwiek w napinaczach? Ostatnio miałem zdemontowany silnik więc odkręciłem pokrywy cylindrów aby uszczelnić "stare gumy i zauważyłem, że w jednym cylindrze łańcuch jest bardziej napięty niż drugi - czy to oznacza że trzeba wymienić coś w napinaczach czy rozrząd
VROC#34775
Kto jest online
Jest 6 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 6 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości
Dzisiaj urodziny obchodzą
- Amess (53)
- Broda4 (46)
- GregSar (55)
- SzyldziarzCom (51)