Witam wszystkich, potrzebuję porady :-)
objaw: ...jade rano do pracy, i czuje że po przejechaniu 3 km silnik traci moc, dławi się i ...gaśnie. No to ja go śmiało pobudzam do życia starterem, silnik kręci jak złoto ale nie zapala ...no i taka "zabawa" trwa kilka minut aż tu nagle ...ciach ! i zapalił, no to ja nazad i wracam do domu bo czuję że to nie koniec ... i nie mylę się, po kolejnych kilkuset metrach sytuacja się powtarza. Znowu go krecę, kręcę ... aku jeszcze się dzielnie trzyma i ...znowu zapalił :-)
Szczęśliwie więc docieram do domu ...
No i teraz jest tak że boję się nim wyjechać bo ...no wiadomo dlaczego :-)
Znam się na komputerach, nie na motocyklach, pomimo że maszyna ( VN750 ) pełnoletnia nic jej do tej pory nie było i śmigała jak złoto :-) . Tak więc poratujcie mnie drodzy forumowicze jakąś radą, co to może być, gdzie ewentualnie pojechać ( Wawa i okolice ) ... a raczej zaciągnąć sprzęta, bo lato w pełni i nie chciał bym marnować czasu w korkach jeśli można jechać środkiem :-))
Pozdrawiam !
...ja go w gaz a on zgasł ... :-(
- Orzech_
- Posty: 251
- Rejestracja: pt maja 27, 2011
- Miejscowość: Twardogóra k/wro
- Motocykl: VL 800
- VROC: 34013
Wygląda jak by nie dostawał paliwa, kilka rzeczy do sprawdzenia, przede wszystkim musisz sprawdzić odpowietrzenie baku spróbuj się przejechać z otwartym zbiornikiem, do tego czyszczenie i regulacja gaźników. Ogółem czyszczenie układu paliwa, zbiornika, kranika, sprawdzenie przewodów. Mogą być tez świece, po nagrzaniu tracą iskrę.
To pierwsze mi przychodzi na myśl, powodów może być więcej. Na razie po sprawdzaj w/w, do roboty bo sezon w pełni!
To pierwsze mi przychodzi na myśl, powodów może być więcej. Na razie po sprawdzaj w/w, do roboty bo sezon w pełni!
Kilka motorowerów, WSK 175, MZ ETZ...długo nic i
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
-
- Posty: 155
- Rejestracja: śr maja 05, 2010
- Miejscowość: Gąbin koło Płocka
- Motocykl: vn 2000 limited
- VROC: 34903
Powiem Ci kolego,że dopiero co miałem bardzo podobne objawy.Odpaliłem moto,na wolnych obrotach chodził sobie elegancko z 15 minut no to ja na siodło i w droge a tu Przejechałem jakieś 2 czy 3 km silnik zgasł.Próbuję odpalić i nic przy następnych próbach już już prawie załapywał ale nie odpalił.Powrót do domu na przyczepce i a tu po 10 minutach maszyna odpala od strzała.Pochodził ze dwie minuty zgasiłem,chcę odpalić a ten znowu nic.Okazało się,że przyczyną była awaria kranika a konkretnie membrany która podaje paliwo do gaźnika.
- Ja-jo
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt kwie 09, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN750,GSF1200s
- VROC: 33339
Mi zrobiło się teraz podobnie, podejrzewam że własnie coś kranik daje du... sie nie sprawdza, albo lubi i również jakiś syf się zebrał w zbiorniku i zapycha się, wtedy chwilowo przestaje dostawać paliwo dławi sie i gaśnie. Doraźną receptą jest wstrząsnąć nim trochę, przekręcić kranik na res i z powrotem tak żeby dostal paliwo. Ale i tak w tym tygodniu zapowiada się czyszczenie, przynajmniej baku
Kto jest online
Jest 19 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 19 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości