Nowy się wita

W dobrym tonie jest przywitać się. Krótkie charakterystyki każdego z nas.
JarekB

Post autor: JarekB » ndz maja 29, 2011

kazuhira pisze:Witaj.

Tylko Vulcan :D

Co do wzrostu to się nie martw :) Ja mam 192 i na EN pomykam :mrgreen: [tylko przedłużone kontrolery są w moim egzemplarzu bo długie nogi mam]. Za to ten egzemplarz który chcesz oglądać ma moim zdaniem wygodniejszą kierownicę :ok:
Ale najważniejsze to żeby tobie "leżał" więc koniecznie dosiądź rumaka :antlers:

Ale jeśli chciałbyś coś większego to może lepiej odłożyć kosiarkę i jakiegoś VN800 zakupić? Jak kupisz EN to zaraz bdziesz chciał coś przy nim grzebać, zmieniać, ubierać i kasa się jakoś tak sama rozejdzie :wall:
To, że Vulcan to już na 100% :antlers:
a jeżeli chodzi o VN 800 TO JEST BAJKA !! ale tak jak pisałem-na tę chwile poza moja kasą.

Awatar użytkownika
man-x
Posty: 1148
Rejestracja: ndz gru 19, 2010
Miejscowość: Poznań
Motocykl: VN 2000 LIMITED - TAMU
VROC: 0

Post autor: man-x » ndz maja 29, 2011

Witam i Pozdrawiam. :mrgreen:
Jeśli chodzi o obawę czy dasz radę na większym to spoko.
Prawko zdałem w zeszłym roku i siadłem na 1,6. Myślę, że najgorsze mam za sobą (wzrost 182, waga 94).
Kasa - to problem, reszta to pryszcz.

Awatar użytkownika
Długi Lech
Posty: 1000
Rejestracja: ndz lis 14, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: EN 500 C3
VROC: 33639

Post autor: Długi Lech » ndz maja 29, 2011

JarekB pisze:Dzięki za miłe przywitanie :mrgreen:
Widzę, że tu mnóstwo "swojskich" kompanów.
Na te chwilę jestem umówiony na oglądanie tego motorku:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1637289587
Chciałbym kupić jeszcze większy moto,,,,,,,ale niestety kasy brak :cry:
hmm coś dziwny ten motor, gośc pisze że rocznik 1997 a wtedy już nie robili tego modelu tylko większy na ramie od VN800.
Pozdrawiam Leszek

VROC #33639

Awatar użytkownika
Anka
Posty: 456
Rejestracja: sob paź 16, 2010
Miejscowość: Koog a/d Zaan
Motocykl: Honda cbf
VROC: 34365

Post autor: Anka » ndz maja 29, 2011

powitać, powitać

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » ndz maja 29, 2011

Witamy
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Szczotka
Posty: 446
Rejestracja: sob maja 21, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: Honda VTX 1800C
VROC: 0

Post autor: Szczotka » ndz maja 29, 2011

Pozdrowienia z Lublina :-) i do zobaczenia na trasie
Pozdrawiam
__
Marcin

Awatar użytkownika
Zdziś
Posty: 2086
Rejestracja: czw cze 24, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 NOMAD
VROC: 34481

Post autor: Zdziś » pn maja 30, 2011

Witaj :ok:
zdziś

Awatar użytkownika
Sheriff
Posty: 1254
Rejestracja: pt cze 11, 2010
Miejscowość: Koog aan de Zaan
Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486

Post autor: Sheriff » pn maja 30, 2011

Witaj kolego!

Awatar użytkownika
fitter
Posty: 3035
Rejestracja: pn lut 14, 2011
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: VN900LT '10
VROC: 33352

Post autor: fitter » pn maja 30, 2011

Lech pisze:hmm coś dziwny ten motor, gośc pisze że rocznik 1997 a wtedy już nie robili tego modelu tylko większy na ramie od VN800.
Zgadza się - wersja B na pasie była robiona 1995-1996, potem weszła C na łańcuchu (choć w USA chyba robili i C na pasie, bo gość na aledrogo wystawia takie z 2009 roku).
Ale może być taka sytuacja jak u mnie - w kwitach '96 a wg VIN produkcja '95 - i nie tylko ja tak mam. Sądzę więc , że data produkcji jest podana wg dokumentów a nie VIN.
Spójrz na przewody hamulcowe - maja nabitą datę produkcji i jeśli nie były zmieniane to powinna by nie starsza niż rok od produkcji moto. Jak wyjdzie 2 lata to znaczy, że moto jest o rok starsze - wtedy sprawdź VIN.
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"

Awatar użytkownika
broki
Posty: 136
Rejestracja: sob lut 26, 2011
Miejscowość: Olsztynek
Motocykl: vn 750/91
VROC: 0

Post autor: broki » pn maja 30, 2011

Witaj :yeee:

JarekB

Post autor: JarekB » pn maja 30, 2011

fitter pisze:
Lech pisze:hmm coś dziwny ten motor, gośc pisze że rocznik 1997 a wtedy już nie robili tego modelu tylko większy na ramie od VN800.
Zgadza się - wersja B na pasie była robiona 1995-1996, potem weszła C na łańcuchu (choć w USA chyba robili i C na pasie, bo gość na aledrogo wystawia takie z 2009 roku).
Ale może być taka sytuacja jak u mnie - w kwitach '96 a wg VIN produkcja '95 - i nie tylko ja tak mam. Sądzę więc , że data produkcji jest podana wg dokumentów a nie VIN.
Spójrz na przewody hamulcowe - maja nabitą datę produkcji i jeśli nie były zmieniane to powinna by nie starsza niż rok od produkcji moto. Jak wyjdzie 2 lata to znaczy, że moto jest o rok starsze - wtedy sprawdź VIN.
No to Panowie stawiam PIWO-Dzięki za cenne informacje.
Jestem po jazdach próbnych :mrgreen:
Ta Kawa o której pisałem szybciej okazało się ,że jest z 1995 roku (na przewodzie hamulcowy 94) .Coś mi jeszcze jest nie pasuje z mocą , bo gościu twierdzi, że moc ma maksymalna, ale w dokumentach które ogladałem jest napisane 25 kW ??
A i jeszcze muszę rozszyfrować nr VIN-który jak wiem musi mieć 17 cyfr(liter), a on ma 12.
Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam

Awatar użytkownika
Thomas
Posty: 3124
Rejestracja: ndz paź 24, 2010
Miejscowość: Chorzów, Bytom
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 33040

Post autor: Thomas » wt maja 31, 2011

POwitać :ok:
VROC#33040

Lepiej mieć brzuch z jedzenia niż garb z roboty.

Awatar użytkownika
Ask
Posty: 565
Rejestracja: wt mar 29, 2011
Miejscowość: Częstochowa
Motocykl: VN 800A
VROC: 35592

Post autor: Ask » śr cze 01, 2011

witam

Awatar użytkownika
Goblin
Posty: 1010
Rejestracja: pt lut 25, 2011
Miejscowość: Warszawa/Rembertów
Motocykl: VN900 był EN 500C1 '96
VROC: 33392

Post autor: Goblin » śr cze 01, 2011

Wiatm :ok:
Dziś trwa życie jedyne jakiego możemy być pewni, więc cieszmy się dopóki trwa.

Awatar użytkownika
Baudolino
Posty: 945
Rejestracja: ndz cze 13, 2010
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Lucynka
VROC: 32426

Post autor: Baudolino » śr cze 01, 2011

Witaj :motonita:

Pozdrawiam

JarekB

Post autor: JarekB » ndz cze 05, 2011

Pragnę poprosić o pomoc w zakresie nr VIN.
Tak jak pisałem powyżej-czy nr VIN może być 12 miejscowy ??

Jaco
Posty: 1755
Rejestracja: pn lip 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN 800A
VROC: 32563

Post autor: Jaco » czw cze 09, 2011

Witaj :yeee:

JarekB

Post autor: JarekB » czw cze 09, 2011

Ponownie dziękuję za powitania :mrgreen:
Motoru o którym szybciej pisałem-nie zakupiłem.
Będę szukał jednak czegoś większego.
Z Kawasaki myślę o VN 800.

JarekB

Post autor: JarekB » pn cze 13, 2011

Sorki za moje wieczne pytania ,,, ale czy może ktoś zna lub moze cos powiedzieć o takim motorku http://allegro.pl/show_item.php?item=1664864722
Proszę również o wskazówki na co zwrócić uwagę przy jego oglądaniu :mrgreen:

Awatar użytkownika
Hubas
Posty: 2951
Rejestracja: pn kwie 18, 2011
Miejscowość: Dopiewo
Motocykl: VN 2000 CLASSIC
VROC: 33938

Post autor: Hubas » pn cze 13, 2011

Siemanos,

Pozdrowienia z Pyrlandii :yeee:
Kupując Motocykl - Kupujesz Pasję na Całe Życie.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 75 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 75 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą