PASKUDNE VULCANY Z PASKUDNYMI LAMPAMI

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Awatar użytkownika
Baudolino
Posty: 945
Rejestracja: ndz cze 13, 2010
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Lucynka
VROC: 32426

Post autor: Baudolino » sob maja 28, 2011

Lampy przechu..... ;)
Jedyne co mogę powiedziec to ... zazdroszczę takiego wypadu.
Weźmiecie mnie czasemi z sobą choc ma zajebistą lampe ?? :)

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
merkury76
Posty: 422
Rejestracja: pn maja 10, 2010
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: był VN2000 i bedzie VN2000
VROC: 0

Post autor: merkury76 » ndz maja 29, 2011

Na jednym z fotek jak stoja bokiem to wygladaja jak przepakowane bullteriery.A propo zobaczcie na allegro ceny VN2 poszły tak w góre ze szok
Prawdziwi twardziele nie pija mleka
Prawdziwi twardziele jedzą krowy

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » ndz maja 29, 2011

Fajne maszynki szkoda że firma Kawasaki VN2000 przerwała klepać ale może w innej postaci powrócą :motonita:

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » pn maja 30, 2011

Niestety 2l podatki w europie zjadły :mad: :mad: :mad:
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Krasnal
Posty: 2148
Rejestracja: sob kwie 24, 2010
Miejscowość: UK & Piotrków T.
Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
VROC: 32105

Post autor: Krasnal » pn maja 30, 2011

Z tego co slysze, to nie podatki, tylko europejskie normy emisji CO2, w stanach nie maja z tym problemu, narazie... :wnerw:
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...

+44 7540233074

VN 2000 Diablo
Posty: 402
Rejestracja: wt cze 15, 2010
Miejscowość: Katowice
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Diablo Black
VROC: 0

Post autor: VN 2000 Diablo » czw cze 02, 2011

Nie wiedziałem że przestali je klepać, wielka szkoda, design tych silników to coś pięknego - wg. mnie to najpiękniejsze silniki V-twinów na świecie. Lampy mozna odpuścić ale te ponad dwa litry to coś niesamowitego i jego wygląd - bajka. Ja mam też taką nadzieję że kiedyś do nich powrócą jak do Royal Enfield. Z ileś tam lat, znowu mogą mieć swoją wartość, więc nawet warto je trzymać jako mebel i poczyścić od czasu do czasu za jakieś tam kilkadziesiąt lat w ramach relaksu wspominając lata ich świetności. Ostatnio na aukcji w Wiedniu sprzedali aparat na kliszę firmy Leica z 1923 za kwotę 1,23 mln euro.

Awatar użytkownika
Thomas
Posty: 3124
Rejestracja: ndz paź 24, 2010
Miejscowość: Chorzów, Bytom
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 33040

Post autor: Thomas » czw cze 02, 2011

Z tego co mi wiadomo to tylko w europie wycofali ,ale o produkcji nic nie słyszałem, a co do emisji CO2 to chyba nie jest tak źle jak motór pali mniej niż inne i chodzi w niższych zakresach obrotów :antlers:
To dlaczego Racket-a nie wycofają na pewno więcej pali, większy silnik i obroty :mad:
VROC#33040

Lepiej mieć brzuch z jedzenia niż garb z roboty.

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » czw cze 02, 2011

może to i lepiej ze juz nie robią w europie mamy teraz coś ekskluzywnego, nie martwcie się jeszcze kawa nas czymś zaskoczy jesli ktoś śledził historie firmy to kawa zawsze chce być najszybsza, najwiękrza itd
np
mach 3-najszybszy dwusów
z 1 900 największy na początku lat siedemdziesiątych
z 1300 6-cylindrów,
pierwszy motor z wtryskiem, lata osiemdziesiąte z 750 turbo (1983)
vn 1500 najwekrzy twin w osiemdziesiątych
zx12 najszybszy i najmocniejszy w danym okresie
tak samo zzr 1400
najwiekrzy twin vn 2000
i wiele innych

Arek
Posty: 60
Rejestracja: czw wrz 30, 2010
Miejscowość: Jelenia Góra
Motocykl: ZR550 , VN800A
VROC: 0

Post autor: Arek » pt cze 03, 2011

Gdzie zaczyna się pasja , tam kończy się ekonomia .

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » pt cze 03, 2011

niewidzę związku z tematem ??

Arek
Posty: 60
Rejestracja: czw wrz 30, 2010
Miejscowość: Jelenia Góra
Motocykl: ZR550 , VN800A
VROC: 0

Post autor: Arek » pt cze 03, 2011

Bo nie czytasz kolego . Grryy .
Gdzie zaczyna się pasja , tam kończy się ekonomia .

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » ndz cze 05, 2011

czytam kolego niew iem tylko co ma vn 800 na śniegu z nie produkowaniem vn 2000?

Awatar użytkownika
Steve
Posty: 1182
Rejestracja: czw paź 28, 2010
Miejscowość: Siemianowice Śl
Motocykl: vn 1600 classic
VROC: 33192

Post autor: Steve » ndz cze 05, 2011

Andreas pisze:czytam kolego niew iem tylko co ma vn 800 na śniegu z nie produkowaniem vn 2000?
Też nie widzę związku jakoś :mrgreen:
It's time to go,time for the freedom

Arek
Posty: 60
Rejestracja: czw wrz 30, 2010
Miejscowość: Jelenia Góra
Motocykl: ZR550 , VN800A
VROC: 0

Post autor: Arek » ndz cze 12, 2011

No ale jaki jest temat wątku ? Nie chcę tu robic zamieszania , dlatego podesłałem tego linka .
Gdzie zaczyna się pasja , tam kończy się ekonomia .

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » ndz cze 12, 2011

bo nie czytasz kolego . Grryy .

Awatar użytkownika
Baudolino
Posty: 945
Rejestracja: ndz cze 13, 2010
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Lucynka
VROC: 32426

Post autor: Baudolino » czw cze 16, 2011

Abrams pisze:Niestety 2l podatki w europie zjadły :mad: :mad: :mad:
Ehhh.... jakie podati ??
Wycofali model z europu bo podatki wzrosły i kosztuje troszke wiecej ??


Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt cze 17, 2011 przez Baudolino, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » pt cze 17, 2011

Baudolino pisze:
Abrams pisze:Niestety 2l podatki w europie zjadły :mad: :mad: :mad:
Ehhh.... jakie podati ??
Wycofali model z europu bo podatki wzrosły i kosztuje troszke wiecej ??

Pozdrawiam
Poczytaj w jakich stawkach ubezpieczeniowych jest 2 w niemczech i jakie tam podatki za nią trzeba było płacić i dlatego ludzie mniej się nimi interesowali nie ma popytu nie ma sprzedaży zatem dowiedz się więcej każdy importer o tym fakcie Ci wspomni.
A Polska jest znikomym rynkiem i na Polskę się nie patrzy przy podejmowaniu decyzji o wprowadzaniu modeli na rynek...
Zatem poczytaj, popytaj dowiedz się.
Ostatnio zmieniony ndz cze 19, 2011 przez Abrams, łącznie zmieniany 1 raz.
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » pt cze 17, 2011

no no abrams diabeł w ciebie wstąpił :mad: mocne słowa, ale zgadzam się z tobą, europa jest za mała na vn 2000 podatki , kryzys wszystko do kupy , po za tym vn 2000 jest mniej uniwersalny jak np 1700 nomad

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 146 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 146 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 146 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą