Dziwne odgłosy, mokre cylindry.
Dziwne odgłosy, mokre cylindry.
Witam, posiadam VN800 Classic 1996r. Od niedawna pojawiły sie dziwne dzwonienia, kiedy jade na 1-szym biegu nic sie nie dzieje, lecz kiedy włącze 2,3,4,5 dzwonienie sie zaczyna, oczywiście w chwili wciśnięcia sprzęgła również jest słyszalne.
Druga sprawa to mokre cylindry. Na 1 cylindrze jest nie oryginalna uszczelka pod deklem i tam lekko sie poci, lecz ostatnio olej pojawił sie na tulejkach pomiędzy żebrami cylindra.
Koledzy proszę o pomoc i pozdrawiam Wszystkich:)
Druga sprawa to mokre cylindry. Na 1 cylindrze jest nie oryginalna uszczelka pod deklem i tam lekko sie poci, lecz ostatnio olej pojawił sie na tulejkach pomiędzy żebrami cylindra.
Koledzy proszę o pomoc i pozdrawiam Wszystkich:)
Korek w głowicy ostatnio wymieniałem - koszt nowego to 25 zł.
Jego się po prostu wbija a podczas tej operacji ścina się samoczynnie fartuch tego korka.
Posmarowali mi go dodatkowo jakimś sylikonem na wszelki wypadek...
A wyjąć nie uszkadzając podobno się nie da - trzeba wypruć cholerstwo i tyle...
Mam nadzieję że napisałem na temat
Jego się po prostu wbija a podczas tej operacji ścina się samoczynnie fartuch tego korka.
Posmarowali mi go dodatkowo jakimś sylikonem na wszelki wypadek...
A wyjąć nie uszkadzając podobno się nie da - trzeba wypruć cholerstwo i tyle...
Mam nadzieję że napisałem na temat
- Badger
- Posty: 6396
- Rejestracja: pn kwie 05, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Blue Lady + Osiołek
- VROC: 29218
Re: Dziwne odgłosy, mokre cylindry.
mam to samo - martwi mnie to, ale nie mam pojęcia skad się to wzięłoStryj pisze:Od niedawna pojawiły sie dziwne dzwonienia, kiedy jade na 1-szym biegu nic sie nie dzieje, lecz kiedy włącze 2,3,4,5 dzwonienie sie zaczyna, oczywiście w chwili wciśnięcia sprzęgła również jest słyszalne.
pie.....lę, nie myję
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
korek
Dziękuję za pomoc z tymi korkami w głowicy .Teraz opiszę dzwonienie podczas przyśpieszania też miałem , ale po naciągnięciu i przesmarowaniu łańcucha wszystko wróciło do normy więc proponuję też tak na początek zrobić
junak26
- Grzebyt
- Posty: 67
- Rejestracja: wt mar 22, 2011
- Miejscowość: Pruszcz Gdański
- Motocykl: KAWASAKI VN 1600
- VROC: 0
Dzwonienie czy bardziej stukanie z lewej strony ?
W moim i kolegi VN'ie występowało bardziej stukanie.
Wałek wyrównoważający z lewej strony wyposażony jest w metalowe tuleje oblane gumą -4 szt. po okręgu, guma zmniejsza średnicę , twardnieje co powoduje ,że element zazębiający się z wałkiem poprzez te tuleje uderza zamiast płynnie się zazębiać. hałas nasila się przy przyśpieszaniu i o ile pamiętam przy ostrzejszej przy-gazówce na luzie.
Jeżeli sądzisz ,ze to coś koło tego to mógłbym zebrać kilka fotek z servisówki i przekazać historię naprawy. Koszt z uszczelką pokrywy, ściągaczem i tulejami to jakieś 250 PLN.
Jak zrobisz sam oczywiście
W moim i kolegi VN'ie występowało bardziej stukanie.
Wałek wyrównoważający z lewej strony wyposażony jest w metalowe tuleje oblane gumą -4 szt. po okręgu, guma zmniejsza średnicę , twardnieje co powoduje ,że element zazębiający się z wałkiem poprzez te tuleje uderza zamiast płynnie się zazębiać. hałas nasila się przy przyśpieszaniu i o ile pamiętam przy ostrzejszej przy-gazówce na luzie.
Jeżeli sądzisz ,ze to coś koło tego to mógłbym zebrać kilka fotek z servisówki i przekazać historię naprawy. Koszt z uszczelką pokrywy, ściągaczem i tulejami to jakieś 250 PLN.
Jak zrobisz sam oczywiście
- Pantani
- Posty: 263
- Rejestracja: pt mar 25, 2011
- Miejscowość: Ożarów Maz
- Motocykl: f650gs twin
- VROC: 0
U mnie jest taki objaw. Moje moto ma juz 13 latek. Wrzuc poprosze foto z serwisowki o ktore czesci chodzi. Kiedys sie zbiore i to zrobie.Grzebyt pisze: Wałek wyrównoważający z lewej strony wyposażony jest w metalowe tuleje oblane gumą -4 szt. po okręgu, guma zmniejsza średnicę , twardnieje co powoduje ,że element zazębiający się z wałkiem poprzez te tuleje uderza zamiast płynnie się zazębiać. hałas nasila się przy przyśpieszaniu i o ile pamiętam przy ostrzejszej przy-gazówce na luzie.
Jeżeli sądzisz ,ze to coś koło tego to mógłbym zebrać kilka fotek z servisówki i przekazać historię naprawy. Koszt z uszczelką pokrywy, ściągaczem i tulejami to jakieś 250 PLN.
Jak zrobisz sam oczywiście
- Grzebyt
- Posty: 67
- Rejestracja: wt mar 22, 2011
- Miejscowość: Pruszcz Gdański
- Motocykl: KAWASAKI VN 1600
- VROC: 0
Wróciłem
podaje link do katalogu części na stronie Kawasaki :
diagram : https://www.kawasakiepc.com/SystemSearc ... N=60752350
na liście - CRANKSHAFT
elementy nr : 92075 i 92160
W sumie 4 tuleje oblane gumą na gładko i 2 gumą z wypustami.
Potrzebny będzie : -ściągacz to koła magnesowego.
-sposób na zablokowanie wałków
no i wskazane jest zastosowanie delikatnego kleju do gwintów, chociaż u mnie się już 3 sezony kręci bez kleju.
Serwisówka opisuje wszystkie niezbędne czynności.
Powodzenia
podaje link do katalogu części na stronie Kawasaki :
diagram : https://www.kawasakiepc.com/SystemSearc ... N=60752350
na liście - CRANKSHAFT
elementy nr : 92075 i 92160
W sumie 4 tuleje oblane gumą na gładko i 2 gumą z wypustami.
Potrzebny będzie : -ściągacz to koła magnesowego.
-sposób na zablokowanie wałków
no i wskazane jest zastosowanie delikatnego kleju do gwintów, chociaż u mnie się już 3 sezony kręci bez kleju.
Serwisówka opisuje wszystkie niezbędne czynności.
Powodzenia
Kto jest online
Jest 18 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 18 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości