Jakie są słabe punkty VN800?

Z_Darek
Posty: 4
Rejestracja: pn lip 25, 2011
Miejscowość: Borki
Motocykl: vn 800 za kilka dni, pomożecie?
VROC: 0

Jakie są słabe punkty VN800?

Post autor: Z_Darek » pn lip 25, 2011

Jestem na etapie przesiadki z Virówki 535 na Vn 800 (podoba mi się strasznie a wiadomo kupuje się oczami :pada: ), mechanicy straszą mnie przed 800. Jednak jeździcie tym i Ja, chciałbym. Napiszcie proszę czego złego mogę się spodziewać, czy są jakieś typowe dla tego modelu awarie? Dzięki za pomoc. :pada:

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » pn lip 25, 2011

nie ma :hurra:


pewne niedogodności to:
- łańcuch i potrzeba smarowania
- brak obrotomierza
- brak wskaźnika poziomu paliwa
- rozrząd na płytkach i kłopotliwa i kosztowna regulacja zaworów

a tak, o same zalety :)
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » pn lip 25, 2011

Regulacja prosta, bo kawasaki ma taki patent w sobie, że dźwignie zaworowe odsuwa się w bok i wyciąga się płytkę. W innych moto trzeba np. demontować wałki rozrządu. Ja do słabych stron bym zaliczył przede wszystkim: gaźnik i fakt że jest 1 na dwa garnki. Plus taki. że tańsza regulacja ale jednak kosztem kultury pracy. Następnie trochę odczuwa się jazdę z pasażerem. Przydałoby się kilka km więcej ale... nie ma tragedii. Ogólnie w tych pieniądzach chyba jedna z lepszych opcji :) No i zależy jakie masz podejście, może, aczkolwiek niekoniecznie, wnerwiać Cię rzegot silnika, cykanie i takie tam dziwne naturalne dla Vn-a odgłosy pracy silnika. :antlers:
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

Awatar użytkownika
SAURO
Posty: 2157
Rejestracja: pn maja 03, 2010
Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 30956

Post autor: SAURO » pn lip 25, 2011

Ja jak miałem swoją 800 setkę za największy mankament tego modelu uważałem siedzenie które jest poprostu newygodne do dłuższej jazdy. Poza tym dwa lata eksploatacji w gorącym klimacie bez najmiejszych problemów. Jazda w górach bajeczna moto trzyma się idealnie drogi. Wiem bo nakręciłem z 4000 km po górach. Tak rozwiązałem problem niewygodnego siodła :mrgreen:
Obrazek
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ

Gabriel
Posty: 150
Rejestracja: wt cze 28, 2011
Miejscowość: PL
Motocykl: Vulcan
VROC: 0

Post autor: Gabriel » pn lip 25, 2011

Witam, ja właśnie tak jak Ty przesiadłem się z Virago 535 tylko, że na Vulcana 1500. Jestem z ludzi tych troszkę większych i w 535 przeszkadzało mi tylko wielkość motocykla. Na VN wyglądam normalnie, a nie jak na rowerku :)
Słabe punkty to jak zwykle, zależy co trafisz. Dobry zadbany będziesz zadowolony. Odpicowany do sprzedaży gruchot będziesz narzekał.
Motorek jaki mam VN-15SE

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » pn lip 25, 2011

Sauro ma rację - największy mankament to siedzenie. zapomniałem o tym wspomnieć.

a to że jeden gaźnik to według mnie zaleta.
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Z_Darek
Posty: 4
Rejestracja: pn lip 25, 2011
Miejscowość: Borki
Motocykl: vn 800 za kilka dni, pomożecie?
VROC: 0

Post autor: Z_Darek » wt lip 26, 2011

Dziękuję za szybką odpowiedź :pada: . I jeszcze pytanie . Jak z dostępnością części, na aledrogo nie widzę za dużo, w Larssonie też nie poszalałem. Czy tylko dealer? Może są jakieś specjalistyczne sklepy?

Awatar użytkownika
SAURO
Posty: 2157
Rejestracja: pn maja 03, 2010
Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 30956

Post autor: SAURO » wt lip 26, 2011

Bo te motocykla się nie psują więc i podaż części mała jest :mrgreen:
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » wt lip 26, 2011

akcesoriów jest mnóstwo
jeśli chodzi o części - ja nie potrzebowałem więc trudno się wypowiedzieć - jak dorabiałem kluczyk to zamawiałem w serwisie i kosztował mnie jakieś 30 - 40 pln.
lusterka oryginalen coś około 500 pln.

a reszta .... tak jak mówiłem, na trzy lata jazdy nie potrzebowałem czesci
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Post autor: Pantani » wt lip 26, 2011

Badger pisze: lusterka oryginalen coś około 500 pln.
w larssonie lusterka wygladajace jak oryginal po 50zl.
Ja na vn800 drugi sezon jezdze i na razie zero awarii. Jezeli masz odrobine checi i talentu do mechaniki to o serwisach mozesz zapomniec. Na forum znajdziesz info co i jak zrobic :pedzi: :pedzi:

Awatar użytkownika
bodzio61
Posty: 92
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: szczecin
Motocykl: kawasaki vn800 clasic97r
VROC: 0

Post autor: bodzio61 » wt lip 26, 2011

ja 800setka latam już ok 5lat i wymieniłem opony raz podszedłem do regulacji zaworów ale nie było potrzeby nalatane mam prawie 50 000km i dalej nic nawet oleju nie bierze ot kochane bydlątko. pozdrawiam...b61.

Z_Darek
Posty: 4
Rejestracja: pn lip 25, 2011
Miejscowość: Borki
Motocykl: vn 800 za kilka dni, pomożecie?
VROC: 0

Post autor: Z_Darek » wt lip 26, 2011

Jeszce raz DZIĘKI :pada: .Namówiliście mnie. :twisted:


A co powiecie o króćcach gaźnikowych i membranie gaźnika, "fachowiec gwarzył że bardzo często trzeba wymieniać" nie bardzo chce mi się wierzyć, guma to guma parcieje jak jest nieużywana, w normalnej eksploatacji powinna wytrzymać ok 10 lat. Tak sobie myślę.

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » wt lip 26, 2011

Membrana kure@@o droga ;D króciec widziałem ongiś nowy na alledrogo za 150zł. Też mi mówili serwisanty że często to pada jednak póki co nie padło :)
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » wt lip 26, 2011

ja też nie słyszałem o kimś co musiał wymienić membranę czy iglicę. Choć fakt, kurevsko drogie.

to jak szukałem moto dla siebie, już częściej słyszałem o regulatorze napięcia
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Awatar użytkownika
bodzio61
Posty: 92
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: szczecin
Motocykl: kawasaki vn800 clasic97r
VROC: 0

Post autor: bodzio61 » czw lip 28, 2011

ja jak chciałem kupić motocykl to nasłuchałem się tylu bajek że motocykla mi się odechciało,że kawasaki chleją olej że yamhy mają słabe skrzynie że suzuki to grzechotniki że harleje się rozkręcają każdy chwali swoje, ja wybrałem Kawe i nie żałuję,pozdrawiam ...b61.

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » czw lip 28, 2011

Dobrze prawisz Bodzio :ok:
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

Awatar użytkownika
Piotr
Posty: 3249
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Warszawa-Wilanów
Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
VROC: 25311

Post autor: Piotr » czw lip 28, 2011

Ja cztery sezony miałem VN 800 i nic nie robiłem, wymiana oleju, ciśnienie w oponach i do przodu, bajki o awaryjności Kawasaki są bezpodstawne.
Teraz VN 1500 i też bez problemu.
VROC#25311

--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---

http://www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
Jan
Posty: 58
Rejestracja: czw sie 19, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: Kawa VN 800 Classic był
VROC: 32832

Post autor: Jan » pt lip 29, 2011

Przejechałem około 17 000 km, w tym większość z pasażerem, w tym wyjazd do hiszpanii. Zero awarii, tylko czynności eksploatacyjne. Przy zakupie miał 26 000 km. W międzyczasie wymiana łańcucha z zębatkami i olej, filtr powietrza. Po zakupie płyn hamulcowy i chłodzenia. Mogę polecić VN 800.
JD

Duch

Post autor: Duch » pt lip 29, 2011

a i ja na swojego "Przyjaciela" nie na rzekam (choć odradzali vulcany 800), zmienił bym to i owo ale jest git i :pedzi: elegancko

Z_Darek
Posty: 4
Rejestracja: pn lip 25, 2011
Miejscowość: Borki
Motocykl: vn 800 za kilka dni, pomożecie?
VROC: 0

Post autor: Z_Darek » pt lip 29, 2011

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. :mrgreen:
Jadę obejrzeć i kupić. :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 8 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 8 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą