szukam primo moto...
szukam primo moto...
Witam i o drogę pytam...
Przymierzam się do pierwszego moto a że mam prawie 2 metry i słuszną wagę to szukam kompromisu między niezabiciem się za dużą mocą a niewyglądaniem jakbym jechał na psie...
Sporo już naoglądałem sie maszyn w necie i póki co najbardziej podoba mi się vulcan... mierzę w vn750 lub vn800.
Aktualnie wpadł mi w oko ten egzemplarz, nie przesadnie chopperowaty, żółte widoczne wstawki... trochę ma już lat ale niby działa dobrze... co o nim sądzicie? może ktoś zna tę maszynę?
http://otomoto.pl/kawasaki-vulcan-750-M2531137.html
Przymierzam się do pierwszego moto a że mam prawie 2 metry i słuszną wagę to szukam kompromisu między niezabiciem się za dużą mocą a niewyglądaniem jakbym jechał na psie...
Sporo już naoglądałem sie maszyn w necie i póki co najbardziej podoba mi się vulcan... mierzę w vn750 lub vn800.
Aktualnie wpadł mi w oko ten egzemplarz, nie przesadnie chopperowaty, żółte widoczne wstawki... trochę ma już lat ale niby działa dobrze... co o nim sądzicie? może ktoś zna tę maszynę?
http://otomoto.pl/kawasaki-vulcan-750-M2531137.html
- Zombie
- Posty: 2574
- Rejestracja: pn sty 03, 2011
- Miejscowość: M-a
- Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
- VROC: 34250
Przywitalnia jest tu: http://vulcaneria.pl/viewforum.php?f=5
Poza tym mierzysz w Vulcana a to
popatrz tu:
http://vulcaneria.pl/viewtopic.php?p=65 ... d619#65633
Masz blisko.....
Poza tym mierzysz w Vulcana a to
popatrz tu:
http://vulcaneria.pl/viewtopic.php?p=65 ... d619#65633
Masz blisko.....
Ostatnio zmieniony czw wrz 01, 2011 przez Zombie, łącznie zmieniany 1 raz.
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
www.steelrosesmcsouthside.pl
Się idę tam przywitaćZombie pisze:Przywitalnie jest tu: http://vulcaneria.pl/viewforum.php?f=5
Poza tym mierzysz w Vulcana a to
A toto to nie vulcan? nie czaję...
- Zombie
- Posty: 2574
- Rejestracja: pn sty 03, 2011
- Miejscowość: M-a
- Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
- VROC: 34250
Vulcan Vulcan..... dlatego
Ale popatrz na to co sprzedają koledzy z forum. Czasami warto dołozyć
Ale popatrz na to co sprzedają koledzy z forum. Czasami warto dołozyć
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
www.steelrosesmcsouthside.pl
- Robson
- Posty: 4167
- Rejestracja: ndz lip 17, 2011
- Miejscowość: Tychy
- Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
- VROC: 34475
Krótko jeżdżę na VN, ale pewnie lepiej dla Ciebie min. 1500cm3 to dobre rozwiązanie. VN800 jest piękny, zrywny... ale przy Twoich gabarytach, jesli nie myślisz o podmianie do 2-3 lat to lepiej mocniejszą VN wydziargać...
Roobsoonx
Roobsoonx
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.
Roobsoonx, jak wszystko pójdzie po myśli to podmiana na większy jak najbardziej wchodzi w grę, dlatego też w pierwszy nie chcę za dużo ładować... na początek nie chcę walczyć z masą/mocą nawet jak będę wyglądać trochę "przysadziście"
O tym konkretnym macie jakieś opinie? Chodzi mi o uwagi techniczne, nie estetyczne...
O tym konkretnym macie jakieś opinie? Chodzi mi o uwagi techniczne, nie estetyczne...
Witam!tehet pisze:No zacne maszyny...ale dla mnie na pierwsze moto 10k to max. Szkoda szlifować majątek...
I najlepiej by jeszcze z tego na mundurek starczyło
Do 10k myślę, że spokojnie możesz znaleźć dobry egzemplarz VN800 z lat 95-97 i zostanie Ci jeszcze na przygotowanie go do jazdy oraz ubiór dla siebie.
Zgodzę się z Roobsoonx'em, że VN800 jest bardzo zrywny i ładny, dodałbym jeszcze, że jest łatwy do opanowania. Przy Twoich warunkach fizycznych moim zdaniem byłby to dobry wybór na pierwszy motor. A po 2-3 sezonach przesiadka na coś większego...
Mam VN750 od 2,5 roku. Mam 188 wzrostu i ok80kg wagi i dla mnie jest akurat. Przy Twoich gabarytach polecam Ci rozejrzeć się za czymś większym. VN800 byłby dobrym rozwiązaniem pod kątem pojemności, rozmiarów, masy i manewrowości.
Co do tego VN750 o który pytasz to z tego co widać po zdjęciach:
- malowanie nie jest oryginalne
- lusterka nie są oryginalne
- jeżeli wymieniał końcówki wydechów to pewnie dlatego że poprzednie totalnie przerdzewiały /przepaliły się (ja w swoim '88 musiałem w tym roku zrobic dokładnie to samo) więc prawdopodobnie tłumik centralny też jest kupą rdzy. Dziwne że sprzedaje po takim wydatku.
- w przebieg 40 tys km nie wierzę - mój z '88 jak kupowałem miał na liczniku 81000 km
Co do tego VN750 o który pytasz to z tego co widać po zdjęciach:
- malowanie nie jest oryginalne
- lusterka nie są oryginalne
- jeżeli wymieniał końcówki wydechów to pewnie dlatego że poprzednie totalnie przerdzewiały /przepaliły się (ja w swoim '88 musiałem w tym roku zrobic dokładnie to samo) więc prawdopodobnie tłumik centralny też jest kupą rdzy. Dziwne że sprzedaje po takim wydatku.
- w przebieg 40 tys km nie wierzę - mój z '88 jak kupowałem miał na liczniku 81000 km
Mechanika - to takie większe klocki Lego
----------
III
----------
III
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
VN 800 to przede wszystkim nowsza konstrukcja o wiele prostsza a tym samym prawie nie zawodna .750tka jest nie łatwa w serwisowaniu i kosztowna w naprawach ,o czym nie można zapominać przy kupnie sędziwego egzemplarza.Reasumując na dziadostwo nie trudno trafić ,jednakże jeśli mamy do czynienia z młodszą i prostszą konstrukcją łatwiej nam wybrnąć z nie małego problemu.
800ka pomimo niewielkiej różnicy pojemności jest dłuższa a jednocześnie nie za ciężka i dobrze się prowadzi. Ma prosty w konstrukcji silnik. Łatwo tez o części zamienne i akcesoria.
750ka jest bardziej wymagająca.Ma silnik o nieco "sportowych" parametrach tj. po 2 wałki i 4 zawory oraz 2 łańcuchy rozrządu na każdy cylinder. Silnik jest dynamiczny ale skomplikowany. O ten motor trzeba umieć dbać. Niestety mało który użytkownik o tym wie i trudno dostać egzemplarz w dobrym stanie (zwłaszcza wiekowy). Nie jest też łatwo o części zamienne bo jest mniej popularny niż prostsza w konstrukcji 800ka.
Możesz też pokusić się o przymiarkę do jakiejś większej pojemności typu 900ka. Ta jest juz wyraźnie większa ale też droższa.
Nie spiesz się z kupnem motocykla. Obejrzyj jak najwięcej modeli. postaraj się do nich przymierzyć i zobaczyć na którym Ci najwygodniej. jak zdecydujesz się na konkretny model to szukaj systematycznie i "na zimno". Na oględziny najlepiej weź ze sobą kogoś kto się możliwie najlepiej zna na mechanice.
750ka jest bardziej wymagająca.Ma silnik o nieco "sportowych" parametrach tj. po 2 wałki i 4 zawory oraz 2 łańcuchy rozrządu na każdy cylinder. Silnik jest dynamiczny ale skomplikowany. O ten motor trzeba umieć dbać. Niestety mało który użytkownik o tym wie i trudno dostać egzemplarz w dobrym stanie (zwłaszcza wiekowy). Nie jest też łatwo o części zamienne bo jest mniej popularny niż prostsza w konstrukcji 800ka.
Możesz też pokusić się o przymiarkę do jakiejś większej pojemności typu 900ka. Ta jest juz wyraźnie większa ale też droższa.
Nie spiesz się z kupnem motocykla. Obejrzyj jak najwięcej modeli. postaraj się do nich przymierzyć i zobaczyć na którym Ci najwygodniej. jak zdecydujesz się na konkretny model to szukaj systematycznie i "na zimno". Na oględziny najlepiej weź ze sobą kogoś kto się możliwie najlepiej zna na mechanice.
Mechanika - to takie większe klocki Lego
----------
III
----------
III
- Painkiller
- Posty: 504
- Rejestracja: czw sie 18, 2011
- Miejscowość: wRock...
- Motocykl: Kawa VN800 A
- VROC: 34211
tehet co do technicznych różnic to nie wiem czy jakieś są, widoczne są wyłącznie wizualne (przednie koło, błotniki, kierownica). Classic sprawia wrażenie masywnego i przysadzistego a Custom ma piękną czoperowatą linie żywcem zdjętą z Softaila Std. Jak szukałem dla siebie też nie mogłem się zdecydować czy wolę mieć motocykl a'la Terminator II czy może coś w stylu Capitana America z Easy Ridera (tudzież Renegata). Obejrzałem oba, pojeździłem każdym z nich i nie było różnicy. Custom był w lepszym stanie i niższej cenie więc go wziąłem i jest OK
Kto jest online
Jest 62 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 62 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości