vn 700 po odpaleniu pali tylko na 1 cylinder

n0n3
Posty: 5
Rejestracja: wt sie 16, 2011
Miejscowość: Cieszyn
Motocykl: vn 700
VROC: 0

vn 700 po odpaleniu pali tylko na 1 cylinder

Post autor: n0n3 » wt sie 16, 2011

Witam wszystkich forumowiczow.
Od niedawna jestem (nie)szczesliwym posiadaczem kawasaki vn 700 i mam problem.
Po zakupie niestety musialem wymienic alternator - podziekowania dla poprzedniego wlasciciela...

Wracajac do mojego problemu.
5-6 tygtygodni temu motorek zaczol odpalac na 2gi cylinder, pierwszy chwile pozniej zaskakiwal, pozniej wszystko ok.
Wymienilem swiece (poprzednie niewiadomo kiedy byly wymieniane) i sytuacja sie nie zmienila...
Jakies 3 tygodnie temu (motor przedtem stal nieodpalany przes tydzien) podczas jazdy zaczol przerywac - pracowac tylko na drugi cylinder, ale tylko na rownych obrotach - niezaleznie czy to 2 tys, czy 6 tys obrotow przy przyspieszaniu pracowal ok.
Dzisiaj wymienilem kable i fajki na nowe.
Sytuacja ma sie nastepujaco:
Motor odpala na oba cylindry, ale po przejechaniu kilku metrow lub 2 czy 3 krotnym przegazowaniu pracuje tylko 2gi cylinder.

Prosze o pomoc bo niewiem co dalej. Zawiezienie motocyklu do mechanika odpada - koszta

PS: przepraszam za brak polskich znakow

Awatar użytkownika
Orzech_
Posty: 251
Rejestracja: pt maja 27, 2011
Miejscowość: Twardogóra k/wro
Motocykl: VL 800
VROC: 34013

Post autor: Orzech_ » wt sie 16, 2011

Czyszczenie i synchronizacja gaźników, jest w internecie dużo wszelakich informacji jak to zrobić, znajdź serwisówkę do swojego modelu i jeśli masz trochę pojęcia o mechanice i mały dryg w tym kierunku to do dzieła, jak to nie pomoże trzeba szukać dalej. Skoro świece już wymienione od tego trzeba teraz zacząć. Powodzenia :ok:

edit:
vn 700 ma dwa gaźniki? nie zapędziłem się z tym synchro? :scrach:
Kilka motorowerów, WSK 175, MZ ETZ...długo nic i
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800

n0n3
Posty: 5
Rejestracja: wt sie 16, 2011
Miejscowość: Cieszyn
Motocykl: vn 700
VROC: 0

Post autor: n0n3 » wt sie 16, 2011

Dziekuje za odpowiedz :)
Akurat do synchronizacji to znam kogos kto robi to dobrze i koledzy sa zadowoleni.
Biore sie wiec za czyszczenie gaznikow i umawiam na synchronizacje.
Zastanawiam sie czy to nie przypadkiem cewka?


Serwisowke mam i nawet wydrukowalem wiekszosc jak silnik wyciagalem i alternator wymienialem...

Awatar użytkownika
Orzech_
Posty: 251
Rejestracja: pt maja 27, 2011
Miejscowość: Twardogóra k/wro
Motocykl: VL 800
VROC: 34013

Post autor: Orzech_ » wt sie 16, 2011

n0n3 pisze:Zastanawiam sie czy to nie przypadkiem cewka?
Też może być po tych objawach co opisujesz, ale z drugiej strony nie słyszałem jeszcze żeby były wadliwe i żeby ktoś miał kiedyś jakiś problem z cewkami. Cewki są chyba dwie takie same, możesz spróbować je zamienić i zobaczyć czy objawy przeniosły się na drugi cylinder, obejrzyj je czy nie ma gdzieś przetartego przewodu i iskra nie ucieka. Ale szczerze wątpię, przede wszystkim zacznij od gaźników.
Kilka motorowerów, WSK 175, MZ ETZ...długo nic i
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800

Awatar użytkownika
Tiszo
Posty: 893
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Stary Dybów
Motocykl: VN 2000
VROC: 32243

Post autor: Tiszo » wt sie 23, 2011

Cewka, mało możliwe. Zauważ że pali jak jest zimny a jak się rozgrzeje to dupa, po za tym model 700 i 750 ma tak z gaźnikami, wystarczy odrobina kurzu i już klapa, lewe powietrze i tez klapa, gumka Air i tez klapa :D . Musisz się przyzwyczaić że min raz na dwa lata trzeba wyrwać gaźniki i je rozebrać, taki model a te modele są super :mrgreen:

Awatar użytkownika
Anazar
Posty: 51
Rejestracja: śr maja 18, 2011
Miejscowość: Świebodzin
Motocykl: VN700
VROC: 15090

Post autor: Anazar » wt sie 23, 2011

n0n3 pisze:pierwszy chwile pozniej zaskakiwal, pozniej wszystko ok.
Także tak miałem i porządne czyszczenie gaźników z regulacja i synchronizacją wystarczyło.
Jak koledzy sugerują pewnie to tylko gaźniki.
U mnie na pierwszym cylindrze regularnie wymieniam fajkę z prawej strony. Ociera o linkę i co jakiś czas mam przebicie na niej.

Kiedyś jeden cylinder całkiem zaniemówił ale wtedy padł chip w module zapłonowym i musiałem szukaś kolejnego modułu.

n0n3
Posty: 5
Rejestracja: wt sie 16, 2011
Miejscowość: Cieszyn
Motocykl: vn 700
VROC: 0

Post autor: n0n3 » śr paź 12, 2011

Witam.
Po przekreceniu cewki, wymianie nowych swiec na stare (nowe dostaly przebicia) stwierdzam ze zalewa 1 cylinder.

Zobaczymy co bedzie po czyszczeniu i regulacji gaznikow.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Tiszo
Posty: 893
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Stary Dybów
Motocykl: VN 2000
VROC: 32243

Post autor: Tiszo » czw paź 13, 2011

No widzisz, i po problemie. Czyli masz piasek w komorze paliwowej i nie zamyka się pływak.
Gaźniki na części pierwsze proszę :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Dzisiaj urodziny obchodzą