VN2000 - dyskusja na temat danych eksploatacyjnych
- Badger
- Posty: 6396
- Rejestracja: pn kwie 05, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Blue Lady + Osiołek
- VROC: 29218
ja tam nie wnikam - jestem na 99% pewny, że to co masz, nie jest oficjalnym wydawnictwem Kawasaki. Wytłumacz mi tylko jak to jest, że jeśli Kawasaki swoje serwisówki sprzedaje - to jak Twój wujek może to dostać za darmo i legalnie.
Chyba, że Twój wujek miał czas i ochotę, żeby taką serwisówkę napisać: opracować tekst, porobić zdjęcia i to za darmo udostępnił - jęśli tak to naprawdę szacun
Chyba, że Twój wujek miał czas i ochotę, żeby taką serwisówkę napisać: opracować tekst, porobić zdjęcia i to za darmo udostępnił - jęśli tak to naprawdę szacun
pie.....lę, nie myję
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
http://www.kawasaki-techinfo.net/search ... ategory=MC
dla wszystkich chętnych różne modele za darmo
pozdrawiam
dla wszystkich chętnych różne modele za darmo
pozdrawiam
Inteligentni ludzie są często zmuszani do picia, by bezkonfliktowo spędzać czas z idiotami.
— Ernest Hemingway
— Ernest Hemingway
- Badger
- Posty: 6396
- Rejestracja: pn kwie 05, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Blue Lady + Osiołek
- VROC: 29218
no właśnie, mówisz, ze na piractwo jesteś uczulony, po czym podajesz źródło gdzie na dole wyraźnie jest zaznaczone, że materiały są objęte prawami autorskimi.
pie.....lę, nie myję
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
Widzę że jesteś bardzo dociekliwy
Nikomu nie każe kopiować ani sprzedawać za to czytać można do woli. Trufel nie dostał materiałów z tej strony tylko całą serwisówkę. Podałem ten link dla przykładu, iż nie trzeba płacić za manuale ponieważ są legalnie dostępne a tylko niektórzy cwaniacy próbują na tym zarobić i je sprzedawać.
Nikomu nie każe kopiować ani sprzedawać za to czytać można do woli. Trufel nie dostał materiałów z tej strony tylko całą serwisówkę. Podałem ten link dla przykładu, iż nie trzeba płacić za manuale ponieważ są legalnie dostępne a tylko niektórzy cwaniacy próbują na tym zarobić i je sprzedawać.
Inteligentni ludzie są często zmuszani do picia, by bezkonfliktowo spędzać czas z idiotami.
— Ernest Hemingway
— Ernest Hemingway
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Panowie spokojnie, manual można ściągnąć z sieci legalnie - gdzieś widziałem za 15USD dla dla różnych roczników vn 2000 Classic LT.
Dyskusja na forum o prawach własności jest nieskuteczna ze względu na złożoność problemu, lepiej to omówić przy szklaneczce płynu rozjaśniającego - nie włosy tylko umysł.
W wielu przypadkach, o których w mediach cicho ze zrozumiałych względów, problem piractwa nie jest tak oczywisty, za to powszechny wszędzie łącznie ze Stanami, uważanymi czasem za ostoję praw autorskich.
Jednak zgadzam się z Badgerem, że należy być rozważnym, zwłaszcza w sieci, z pozyskiwaniem różnorakich dokumentów.
Na początku przyszłego roku też będę się rozglądał za odpowiednim manualem, więc temat do mnie wróci.
Dyskusja na forum o prawach własności jest nieskuteczna ze względu na złożoność problemu, lepiej to omówić przy szklaneczce płynu rozjaśniającego - nie włosy tylko umysł.
W wielu przypadkach, o których w mediach cicho ze zrozumiałych względów, problem piractwa nie jest tak oczywisty, za to powszechny wszędzie łącznie ze Stanami, uważanymi czasem za ostoję praw autorskich.
Jednak zgadzam się z Badgerem, że należy być rozważnym, zwłaszcza w sieci, z pozyskiwaniem różnorakich dokumentów.
Na początku przyszłego roku też będę się rozglądał za odpowiednim manualem, więc temat do mnie wróci.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- Thomas
- Posty: 3124
- Rejestracja: ndz paź 24, 2010
- Miejscowość: Chorzów, Bytom
- Motocykl: VN 2000 Limited
- VROC: 33040
Może warto bo gostek nawet nie wie że to Limited 116 km a nie 103Badger pisze:wał kardana: http://otomoto.pl/kawasaki-vulcan-vn-2000-M2764794.html
więcej chromów i felgi chromowane, kute tłoki itd
wyszło ich tylko 1000szt. 500 w moim malowaniu 2005r
i 500 na 2006r w srebrno-niebieskim
-
- Posty: 20
- Rejestracja: sob lis 12, 2011
- Miejscowość: Opole
- Motocykl: Vulcan 1600 classic 2005r
- VROC: 0
-
- Posty: 543
- Rejestracja: czw paź 21, 2010
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
- VROC: 0
Thomas mam pytanie kiedyś szukałem specyfikacji vn 2000 limitet i nigdzie nie znalazłem ze jest mocniejszy od zwykłego mozesz podac jakies zródło?10km wiecej to powinien isc 220-225km/h mój tylko do 215 a z fabrycznymi wydechami 205 i ni kilomatra wiecej
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
-
- Posty: 543
- Rejestracja: czw paź 21, 2010
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
- VROC: 0
kolega chyba sobie mocno dodaje moja (2005rok) silnik 1500 w katalogu podają predkosc max 155km/h wiec 190 to chyba 1800 cvo po tuningu.
przy tej wielkiej owiewce to musi miec 100km zeby pogonił 190
przy tej wielkiej owiewce to musi miec 100km zeby pogonił 190
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
- Thomas
- Posty: 3124
- Rejestracja: ndz paź 24, 2010
- Miejscowość: Chorzów, Bytom
- Motocykl: VN 2000 Limited
- VROC: 33040
Nie wiem ile ma kucy ale na pewno 1800 w tamtym roku odbieraliśmy go nowego z Wrocławia i za nim jechaliśmy puszką 190. acha i na silniku ma oznaczenie 103 i 6 biegówAndreas pisze:kolega chyba sobie mocno dodaje moja (2005rok) silnik 1500 w katalogu podają predkosc max 155km/h wiec 190 to chyba 1800 cvo po tuningu.
przy tej wielkiej owiewce to musi miec 100km zeby pogonił 190
Kto jest online
Jest 3 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 3 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości