Klakson do VN800A

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4167
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Klakson do VN800A

Post autor: Robson » czw gru 08, 2011

Pomocy

Kupiłem http://moto.allegro.pl/mocny-klakson-ja ... 21217.html , w sklepie podpiął gość do starego akumulatora i git.
A u mnie jak moto chodzi na wolnych obrotach to tylko terkota, jak pogazuję to większa moc pozwala na odpowiednie zadziałanie sprężarki. Jest jakieś wyjście, aby na niższych obrotach też tawało czadu? Na pudełku pisze >=28Ah...
Wiem, że Steve i Thomas w poprzednich motongach mieli podobne wynalazki, więc powinno działać...
Co doradzicie???
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Awatar użytkownika
SAURO
Posty: 2157
Rejestracja: pn maja 03, 2010
Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 30956

Post autor: SAURO » pt gru 09, 2011

Praekaźnik zapodałeś?
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ

Awatar użytkownika
Domel
Posty: 695
Rejestracja: sob lis 20, 2010
Miejscowość: Katowice
Motocykl: XX ;)
VROC: 0

Post autor: Domel » sob gru 10, 2011

No to po pierwsze przekaźnik daj, a po drugie ja już przed tobą jeździć nie będe :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4167
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » sob gru 10, 2011

No właśnie... Tylko jak ten przekaźnik podłączyć?
Ma 4 wyjścia, a ja mam do dyspozycji:

2 przewody pochodzące z podłączenia oryginalnego klaksonu (wygręciłem go), nie widomo który to plus,
2 wyjścia ze sprężarki (+ i -)
ewentualnie dodatkowe zasilanie z akum-ra (+,-)
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Awatar użytkownika
SAURO
Posty: 2157
Rejestracja: pn maja 03, 2010
Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 30956

Post autor: SAURO » sob gru 10, 2011

Podłączenie przekażnika już ktoś na forum opisywał. Zobacz w temacie podłączenia lightbarów bo to tak zamo tylko zamiast lamp masz sprężarkę.
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4167
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » sob gru 10, 2011

Znalazłem http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... ghtbar%F3w

Czyli kable z oryginału klaksona mogę zapiąć do + od aku oraz do nogi 85 w przekaźniku? SAURO lookniesz?
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » ndz gru 11, 2011

Roobsoonx pisze:Znalazłem http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... ghtbar%F3w

Czyli kable z oryginału klaksona mogę zapiąć do + od aku oraz do nogi 85 w przekaźniku? SAURO lookniesz?
Zapinasz (+) od starego klaksonu na (+) przekaźnika (wejscie). (-) na (-). też od starego klaksonu /(wejście) Wyjście z przekażnika zapinasz na nowy klakson. Będzie mała zwłoka po naciśnieciu klawisza, zatem albo naciskasz go z wyprzedzeniem albo montuj tak, aby rurka powietrza była jak najkrótsza. Ja generalnie dmucham w rurke sam:):):P
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » ndz gru 11, 2011

Roobsoonx jak chcesz będę w poniedziałek po południu co prawda w Katowicach ale możemy się ustawić to pomogę Ci z podłączeniem. Jak by co to dzwoń 722375373.
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
kuko
Posty: 55
Rejestracja: pt kwie 08, 2011
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: VN800 Classic
VROC: 0

Post autor: kuko » ndz gru 11, 2011

SAURO pisze:Praekaźnik zapodałeś?
Nie Bardzo rozumiem po co ma być ten przekaźnik, bo wydaje mi się że przekaźnik montuje się po to aby poprzez klasyczny włącznik nie puszczać dużego prądu o długim działaniu (np, światła). Robi się to po to bo styki przełączników nie są przystosowane do przekazywania dużych prądów. Przy klaksonie nie ma ani dużego prądu ani tym bardziej nie używa się go ciągle godzinami....

No chyba że się mylę :)

Nabes

Post autor: Nabes » ndz gru 11, 2011

co do montazu nie pomoge za wiele. W moim motongu mam podobny wynazalek na spreżarce i działa to jak ulał. Nie wiem jak to montowane jest ale nie ma żednego opóźnienia przy naciskaniu przyciska a wydanym sygnałem. A efekt piorrunujacy.... Polecam :)

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » ndz gru 11, 2011

kuko pisze:
SAURO pisze:Praekaźnik zapodałeś?
Nie Bardzo rozumiem po co ma być ten przekaźnik, bo wydaje mi się że przekaźnik montuje się po to aby poprzez klasyczny włącznik nie puszczać dużego prądu o długim działaniu (np, światła). Robi się to po to bo styki przełączników nie są przystosowane do przekazywania dużych prądów. Przy klaksonie nie ma ani dużego prądu ani tym bardziej nie używa się go ciągle godzinami....

No chyba że się mylę :)
Masz rację przekaźnik nie jest potrzebny ponieważ prądy płynące w obwodzie sprężarki są mniejsze aniżeli w obwodzie tradycyjnego klaksonu.

Awatar użytkownika
SAURO
Posty: 2157
Rejestracja: pn maja 03, 2010
Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 30956

Post autor: SAURO » ndz gru 11, 2011

Masz rację przekaźnik nie jest potrzebny ponieważ prądy płynące w obwodzie sprężarki są mniejsze aniżeli w obwodzie tradycyjnego klaksonu.


Jak mu się spali włącznik klaksonu ciekawę który doradca kupi mu nowy? Widziałem jak się zjarał u kolegi makarona w VN 900 więc niezaszkodzi jak zapoda i u siebie..... ale wybór pozostawiam do własnego roztrzygnięcia.
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4167
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » ndz gru 11, 2011

Konrad dzięki za pomoc na miejscu, ale jutro cały dzień jestem poza chawirą, zapraszam na kawkie następnym razem!

Koledzy dzięki za pomoc, musze dokupić kable, bo obecne są za krótkie. Szkoda, tylko, że ta chińszczyzna działa po zapodaniu mocy/przegazowaniu sprzęta. Tak to tylko terkoce, ale może, gdybym wymienił akum, byłoby lepiej...
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4167
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » ndz gru 11, 2011

Nabes pisze:co do montazu nie pomoge za wiele. W moim motongu mam podobny wynazalek na spreżarce i działa to jak ulał. Nie wiem jak to montowane jest ale nie ma żednego opóźnienia przy naciskaniu przyciska a wydanym sygnałem. A efekt piorrunujacy.... Polecam :)
Nabes, a możesz opisac dokładnie co masz zamontowane i jak?
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Awatar użytkownika
Domel
Posty: 695
Rejestracja: sob lis 20, 2010
Miejscowość: Katowice
Motocykl: XX ;)
VROC: 0

Post autor: Domel » ndz gru 11, 2011

Roobsoonx pisze:Konrad dzięki za pomoc na miejscu, ale jutro cały dzień jestem poza chawirą, zapraszam na kawkie następnym razem!

Koledzy dzięki za pomoc, musze dokupić kable, bo obecne są za krótkie. Szkoda, tylko, że ta chińszczyzna działa po zapodaniu mocy/przegazowaniu sprzęta. Tak to tylko terkoce, ale może, gdybym wymienił akum, byłoby lepiej...
Zacznij najpierw od tego przekaźnika, kosztuje 3 zł i kable na nowo poprowadź, a potem dopiero myśl o wymianie aku.

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Re: Klakson do VN800A

Post autor: Pantani » pn gru 12, 2011

Roobsoonx pisze:Pomocy
Na pudełku pisze >=28Ah...
???????????? nie rozumiem Ah to miara pojemności???? czego????
Najważniejszy jest pobór mocy urządzenia lub prąd jaki pobiera.
Najlepiej, na początek, podłącz voltomierz równolegle na wejściu klaksonu i sprawdż napięcie.

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Post autor: Pantani » pn gru 12, 2011

Wymyśliłem jeszcze, że możesz na chwilę dwoma przewodami podłączyć klakson bezpośrednio do zacisków akumulatora, Jezeli wtedy dobrze nie zadziała to nie musisz szukać przekażnika :D

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » pn gru 12, 2011

SAURO pisze:Masz rację przekaźnik nie jest potrzebny ponieważ prądy płynące w obwodzie sprężarki są mniejsze aniżeli w obwodzie tradycyjnego klaksonu.


Jak mu się spali włącznik klaksonu ciekawę który doradca kupi mu nowy? Widziałem jak się zjarał u kolegi makarona w VN 900 więc niezaszkodzi jak zapoda i u siebie..... ale wybór pozostawiam do własnego roztrzygnięcia.

To nie chipoteza a wynik pomiaru . ;)

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4167
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » pn gru 12, 2011

Spiąłem na krótko do akumulatora i też tylko terkoce...
Ale sprzęt pali jak ta lala...?!
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Post autor: Pantani » pn gru 12, 2011

hm... no to mogłeś już tylko pomylić "+" z "-" lub zepsuty klakson masz :(

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 34 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 34 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą