Vn 800 Vulcan 97 rok wyskakuje 2 bieg
Vn 800 Vulcan 97 rok wyskakuje 2 bieg
Witam wszystkich
Właśnie mam mały problem z swoim vn 800 vulcan , wyskakuje 2 bieg , zamierzam w najbliższym czasie zabrać się za naprawę tego silnika , i mam takie pytanie to znawców tematu
Co może być przyczyna wyskakiwania 2 biegu? a wygląda to tak że, bieg wchodzi doda się delikatnie gaz jedzie, gdy odkręcę mocniej gaz bieg wyskakuje , nie ma żadnego zgrzytania po prostu wyskakuje na luz silnik na biegu nie szarpie , mam już nową skrzynie która kupiłem wraz z motorem, znam się na silnikach ale zastanawiam się czym to może być spowodowane? wodzik, wybierak biegów ? może zębatki skrzyni zachodzące o siebie
Czy podobne usterki występowały w tych motorach ? przebieg to 57 tys km
wielkie dzięki za udzielone odpowiedzi
Pozdrawiam
Właśnie mam mały problem z swoim vn 800 vulcan , wyskakuje 2 bieg , zamierzam w najbliższym czasie zabrać się za naprawę tego silnika , i mam takie pytanie to znawców tematu
Co może być przyczyna wyskakiwania 2 biegu? a wygląda to tak że, bieg wchodzi doda się delikatnie gaz jedzie, gdy odkręcę mocniej gaz bieg wyskakuje , nie ma żadnego zgrzytania po prostu wyskakuje na luz silnik na biegu nie szarpie , mam już nową skrzynie która kupiłem wraz z motorem, znam się na silnikach ale zastanawiam się czym to może być spowodowane? wodzik, wybierak biegów ? może zębatki skrzyni zachodzące o siebie
Czy podobne usterki występowały w tych motorach ? przebieg to 57 tys km
wielkie dzięki za udzielone odpowiedzi
Pozdrawiam
Paweł B
- Zombie
- Posty: 2574
- Rejestracja: pn sty 03, 2011
- Miejscowość: M-a
- Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
- VROC: 34250
Najpierw zajrzyj tu: http://www.vulcaneria.pl/viewforum.php?f=5
Potem cierpliwie czekaj na rady
Potem cierpliwie czekaj na rady
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
www.steelrosesmcsouthside.pl
-
- Posty: 4986
- Rejestracja: czw mar 17, 2011
- Miejscowość: Lublin
- Motocykl: VN1700 NOMAD
- VROC: 34019
oj tak warto się najpierw przywitaćZombie pisze:Najpierw zajrzyj tu: http://www.vulcaneria.pl/viewforum.php?f=5
Potem cierpliwie czekaj na rady
Pozdrawiam Konrad
VROC #34019
VROC #34019
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
Wszystkie elementy które wytypowałeś mogą być przyczyna tego zjawiska. Ktoś obchodził się niezbyt delikatnie ze skrzynią i efekt w postaci wybijania występuje. Nie licz na to że ktoś zdiagnozuje takie coś bez rozbiórki i weryfikacji części. Kiedyś miałem taki sam przypadek ale w innym moto i okazało się że kły łączące zębatki były na tyle zużyte że pod obciążeniem wywalało je z gniazd.
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750
- Orzech_
- Posty: 251
- Rejestracja: pt maja 27, 2011
- Miejscowość: Twardogóra k/wro
- Motocykl: VL 800
- VROC: 34013
Słyszałem o zużywających się kołach drugiego biegu a raczej sprzęgłach kołowych w VN 800, tak że najprawdopodobniej wina kół, ale wodzika raczej nie można wykluczyć
Kilka motorowerów, WSK 175, MZ ETZ...długo nic i
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
ooo dzięki za odpowiedzi
ORZECGH:
o takie coś mi właśnie chodziło
a co do wodzika jak myślisz co mogło się mu stac jeżeli wina jest np zębatek?
wiem że ciężko to wszytko stwierdzic ale zastanawiam się co do tego ma wodzik:) bo nie rozbierałem tego silnika i właśnie nie wiem jak on ta,m siedzi i na jakie uszkodzenia jest podatny:)?
ORZECGH:
o takie coś mi właśnie chodziło
a co do wodzika jak myślisz co mogło się mu stac jeżeli wina jest np zębatek?
wiem że ciężko to wszytko stwierdzic ale zastanawiam się co do tego ma wodzik:) bo nie rozbierałem tego silnika i właśnie nie wiem jak on ta,m siedzi i na jakie uszkodzenia jest podatny:)?
Paweł B
-
- Posty: 106
- Rejestracja: sob sty 15, 2011
- Miejscowość: CHOSZCZNO
- Motocykl: Kawasaki vulcan VN 800 CLASSIC
- VROC: 0
Na ebay masz dużo części
http://www.ebay.pl/itm/KAWASAKI-VN-800- ... 2eabca55eb
http://www.ebay.pl/itm/KAWASAKI-VN-800- ... 2eabca55eb
JARO
KM Cruiser
cruiser.szczecin.pl / choszcznochopper.tnb.pl
KM Cruiser
cruiser.szczecin.pl / choszcznochopper.tnb.pl
- Orzech_
- Posty: 251
- Rejestracja: pt maja 27, 2011
- Miejscowość: Twardogóra k/wro
- Motocykl: VL 800
- VROC: 34013
Wodzik może ulec uszkodzeniu od zużytych kół, może się przytrzeć albo skrzywić. Może być to niewidoczne gołym okiem i nie zostawiał bym starego na twoim miejscu, za dużo rozbierania później :P Lepiej udać się do serwisu w celu zakupu i trochę dołożyć do interesu. Pamiętam że gdzieś o tym czytałem i znalazłem temat, dotyczy 5-tego biegu ale może Ci rozjaśnić kilka spraw.Paweł B pisze:ooo dzięki za odpowiedzi
ORZECGH:
o takie coś mi właśnie chodziło
a co do wodzika jak myślisz co mogło się mu stac jeżeli wina jest np zębatek?
wiem że ciężko to wszytko stwierdzic ale zastanawiam się co do tego ma wodzik:) bo nie rozbierałem tego silnika i właśnie nie wiem jak on ta,m siedzi i na jakie uszkodzenia jest podatny:)?
http://forum.motocyklistow.pl/index.php ... aki-vn800/
Kilka motorowerów, WSK 175, MZ ETZ...długo nic i
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
Kto jest online
Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości