Mean Streak - mało popularny? VN2000 - za duży?

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
ludek
Posty: 360
Rejestracja: czw lut 03, 2011
Miejscowość: Słupsk
Motocykl: VN2000
VROC: 34580

Mean Streak - mało popularny? VN2000 - za duży?

Post autor: ludek » pn gru 19, 2011

Witam szanowne grono,

źle szukałem, czy faktycznie mean streaków wśród forumowiczów jak na lekarstwo?
Macie jakąś diagnozę czym jest to spowodowane?
Może od początku... Moja koleżanka małżonka zdecydowała się "pójść na swoje" i jestem na etapie przekonywania jej aby dosiadła naszą VN800A (sama chce czegoś lżejszego od 800'ki). Gdyby się to udało, byłbym w pełni usprawiedliwiony kupując sobie większego VN'ka niż rzeczona VN800 ;).
W tym miejscu zaczyna się dylemat... podobają mi się mean streaki, ale widzę że
w podobnej cenie można trafić VN2000... wiem, wiem jak sam nie usiądę to nie będę
wiedział.... ale pomyślałem, że możecie mnie trochę ukierunkować zwłaszcza w temacie
mean streak'ów.

pozdrawiam przedświątecznie
Darek

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » pn gru 19, 2011

kupuj co ci się bardziej podoba , oba to dobre motocykle, vn 2000 jest mocniejszy i bardziej klasyczny, ma tez wiekszą masę. jesli ja miałbym wybierać za tą samą kasę i z podobnym przebiegiem kupiłbym vn 2000 , za te samą kase masz więcej motocykla. Wes sobie na celownik te dwa warianty i jak juz bedziez kupował to samo ci wyjdzie , Mean Streaki mają czesto fajne customowe malownie i dużo dodatków, z kolei vn 2000 jest więcej golasów
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king

bartazzz
Posty: 317
Rejestracja: śr paź 27, 2010
Miejscowość: KOSZALIN
Motocykl: moto vacante...
VROC: 0

Post autor: bartazzz » pn gru 19, 2011

mi się bardzo podoba mean streak, tyle że to zupełnie inna bajka bo to power cruiser. Do jego zalet należą dobre hamulce i lepsze prowadzenie niż tradycyjnego cruisera. VN2000 to imponujący kolos i najlepiej go dosiąść żeby się przekonać czy pasuje. Ja osobiście czułem wielki respekt przez VN 200 ze względu na jego mase i rozmiary. Natomiast dla mnie mean streak jest jakby na mnie skrojony i gdy będę kiedyś w przyszłości zmieniał moto to rozważę jego zakup.

Awatar użytkownika
Sheriff
Posty: 1254
Rejestracja: pt cze 11, 2010
Miejscowość: Koog aan de Zaan
Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486

Post autor: Sheriff » pn gru 19, 2011

Oba motocykle maja udane silniki i oba to power cruisery pytanie brzmi który bardziej Ci się podoba oraz na którym lepiej się poczujesz. Nie obędzie się bez jazdy próbnej na obydwóch wtedy myślę że decyzja przyjdzie Ci o wiele łatwiej. Co do Mean Streaka to ma on zegary poza bakiem na kierownicy i może to nie wszystkim się podoba w cruiserze?

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » pn gru 19, 2011

Nie jeździłem ani na jednym ani na drugim ale osobiście bardziej podoba mi się VN 2000 ale taki jak Krasnala piękna potężna maszyna prawdziwy klasyczny cruiser. Oczywiście o gustach się nie dyskutuje. Jeśli chodzi o wybór jest prosty tak jak pisze Sheriff do jednego i drugiego trzeba się przymierzyć i wybrać ten który bardzie Ci pasuje.
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

ludek
Posty: 360
Rejestracja: czw lut 03, 2011
Miejscowość: Słupsk
Motocykl: VN2000
VROC: 34580

Post autor: ludek » pn gru 19, 2011

... z racji krótkich urlopów i wogóle pracy, moje przejażdżki motocyklowe ograniczają się do raczej krótkich niż długich wypadów popoludniowo-weekendowych, myślałem że mniejszy "sprytniejszy" mean streak da mi więcej radochy niż krążownik którego nie nakarmie odpowiednią ilością kilometrów... z tego też powodu, tak popularne na tym forum nomady schodzą na dalszy plan mojej uwagi...

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » pn gru 19, 2011

to bierz vn 2000 ma więcej koni więc i wiekszą radoche ci da, a jak potrzeba to i ponad 200 km/h pogoni. Do takich wypadów ten motor idealny, przy 170 ma jeszcze extra ciąg, nie wiem jak mean streak...
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king

norbiw12
Posty: 37
Rejestracja: ndz lip 03, 2011
Miejscowość: Kielce
Motocykl: kawasaki vn 1700 nomad
VROC: 0

Post autor: norbiw12 » pn gru 19, 2011

ja mam mean streaka i jestem mile zaskoczony,przyspiesza , prowadzi się i hamuje (hamulce od ZX 9 ) jak sportowa maszyna,wiem bo jeżdżę też CBR .ma mocniejszy silnik niż klasyczny VN 1500.zdecydowanie polecam ten model.( i 200 km/h też pojedzie ;-)

norbiw12
Posty: 37
Rejestracja: ndz lip 03, 2011
Miejscowość: Kielce
Motocykl: kawasaki vn 1700 nomad
VROC: 0

Post autor: norbiw12 » pn gru 19, 2011

zapomniałem dodać że jest też bardzo wygodny w trasie (sprawdzałem),dużo wygodniejszy niż VN 750 (też posiadałem)

Awatar użytkownika
Painkiller
Posty: 504
Rejestracja: czw sie 18, 2011
Miejscowość: wRock...
Motocykl: Kawa VN800 A
VROC: 34211

Post autor: Painkiller » wt gru 20, 2011

Sam jestem fanem Mean Streaka i gdyby nie ograniczenia finansowe to bym sobie takiego sprawił.

Taki artykuł mam zapisany w zakładkach i czasem sobie do niego wracam
http://www.motogen.pl/laboratorium/test ... ,art7.html

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » wt gru 20, 2011

200km/h pojedzie chyba z górki z huraganem ja o 30koni mocniejszym vn 2000 na oryginalnych wydechach tylko 205km/h (tak jak podaje katalog) a ty bracie wykreciłes całe 20km/h jakim cudem (katalogowo 182km/h) ja mam chyba pecha moje wszystkie motocykle jezdzą tak jak pokazuje katalog a wszyscy bajerują ile to nie jechali.. mam kolege co mówi ze dragstarem 650 jechał 180km/h ... chyba jak się podczepił jakiegoś mocnego suwa :boje:
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king

Awatar użytkownika
Thomas
Posty: 3124
Rejestracja: ndz paź 24, 2010
Miejscowość: Chorzów, Bytom
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 33040

Post autor: Thomas » wt gru 20, 2011

Andreas pisze:200km/h pojedzie chyba z górki z huraganem ja o 30koni mocniejszym vn 2000 na oryginalnych wydechach tylko 205km/h (tak jak podaje katalog) a ty bracie wykreciłes całe 20km/h jakim cudem (katalogowo 182km/h) ja mam chyba pecha moje wszystkie motocykle jezdzą tak jak pokazuje katalog a wszyscy bajerują ile to nie jechali.. mam kolege co mówi ze dragstarem 650 jechał 180km/h ... chyba jak się podczepił jakiegoś mocnego suwa :boje:
Może i poleci od Steve-a 1600 Classic jedzie 195km/h jak goniliśmy za Diablo jak dopadł mojego w swoje ręce może by i poszedł szybciej ale nie próbował , wystarczy że masz pawercommander a przy zmianie mapy zapłonu i ogranicznika na obrotach zawsze Ci przybędzie :ok:
VROC#33040

Lepiej mieć brzuch z jedzenia niż garb z roboty.

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » wt gru 20, 2011

no patrz a mój nomad 1500 leciał 150km/h a bez szyby 160km/h i to z bulem, morze zadużo waże (115kg) a mam tendęcje zwyżkową więc na wiosne jak nie pobiegam jak kuna przez pole to pewnie dobiję do 120 a wtedy mój motorek bedzie się cofał zamiast jechać do przodu :wall:
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king

Awatar użytkownika
Ja-jo
Posty: 1450
Rejestracja: pt kwie 09, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750,GSF1200s
VROC: 33339

Post autor: Ja-jo » wt gru 20, 2011

no co wy bredzicie, przecie mój pojechał 170 a ma silnik wielkości waszego do spryskiwacza ...
Zostanie po nas tylko kurz,
a może jeszcze...,
nie, może już.
VROC #33339

Awatar użytkownika
kazuhira
Posty: 1382
Rejestracja: ndz sty 16, 2011
Miejscowość: Kotliska
Motocykl: KLE650
VROC: 33862

Post autor: kazuhira » wt gru 20, 2011

Ja-jo pisze:no co wy bredzicie, przecie mój pojechał 170 a ma silnik wielkości waszego do spryskiwacza ...
Ale u nas nie ma tyle elektroniki co by miała nam odciąć w razie czego :D A odnośnie Mean Streaka to IMHO jest zgrabniejszy niżeli VN2000 a co do prędkości to też mi nie brakuje bo jak się dosiadłem to w mik miałem te 130 mil na blacie [ale się wtedy zdziwiłem ... trzeba teraz przeliczać na km/h bo nie będzie tłumaczenia że: ... no panie władzo ja miałem 50 na blacię :rotfl22: ]

Co zaś do jego braku popularności to tak jak koledzy wcześniej wspomnieli to w zasadzie ma być power crouiser no i te zegary [jakie one piękne :ok: ] nie wszystkim przypadły do gustu :D

Nic więcej nie napiszę bo jak na razie na Mean Streaku w zasadzie wokół komina się kręce. :motorynka:

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » wt gru 20, 2011

Powiem tak to nie przecinak żeby latał powyżej 200km/h jak ktoś chce śmigać szybciej niech się przesiądzie na sportowy sprzęt. ;) ;) ;) ;)
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

ludek
Posty: 360
Rejestracja: czw lut 03, 2011
Miejscowość: Słupsk
Motocykl: VN2000
VROC: 34580

Post autor: ludek » wt gru 20, 2011

dzięki za zainteresowanie...
tuż pod nosem mam coś takiego http://allegro.pl/kawasaki-vulcan-mean- ... 47213.html malowanie nie dla mnie, bo motór czarny powinien być, ale podjadę i przymierzę się... z drugiej strony doczytałem gdzieś, że prawie idealnie pasuje na "typowego" użytkownika VN2000, będę chyba nawet lepszy... bo cięższy o 7kg ;) muszę znaleźć jakiegoś w okolicy do przymiarki.
Co do prędkości maksymalnych... często jeżdżę z kumplem dosiadającym Virago 535 i nie ma kompleksów... po przeliczeniu wyszło że ma lepszy stosunek mocy do masy niż VN800A, z której wydusiłem tylko katalogowe 160...

pzdr. Darek

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » wt gru 20, 2011

no to niezły klops z ciebie :hihi: w chojnicach mają czesto na sprzedaż rozwalone vn 2000 kupować nie musisz ale przymierzyć się morzesz.
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king

ludek
Posty: 360
Rejestracja: czw lut 03, 2011
Miejscowość: Słupsk
Motocykl: VN2000
VROC: 34580

Post autor: ludek » wt gru 20, 2011

ha... przygadał kocioł garnkowi ;P
faktycznie stoi w Chojnicach jeden(na) VN2000 po zderzeniu czołowym z czołgiem, zapytam czy da radę na niego usiąść i uniknąć dalszych uszkodzeń...
jeszcze jedno spostrzeżenie, bo może to jedno ogłoszenie mnie zmyliło http://allegro.pl/otomoto-kawasaki-vn-2 ... 07056.html czy to "normalna" cena za VN2000 z tego roku, czy dość okazyjna? Bo muszę przyznać, że dla mnie graniczna. Więc może się zbytnio spinam, a oferta już się nie powtórzy i jestem "skazany" na Mean Streaka ;)

Awatar użytkownika
Sheriff
Posty: 1254
Rejestracja: pt cze 11, 2010
Miejscowość: Koog aan de Zaan
Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486

Post autor: Sheriff » śr gru 21, 2011

Jest to jeśli się dobrze orientuję pierwsze wydanie VN 2000 czyli najstarszy jeśli np 2008 można kupić za 37 000 to nie widzę tu żadnej okazji ani pułapki. Problem tylko w tym że gość nie podaje przebiegu który jak się domyślam jest spory.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 48 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 48 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą