Problem z z zapłonem na gorącym silniku - VN 750 89'
Problem z z zapłonem na gorącym silniku - VN 750 89'
Witam
Jestem świeżym posiadaczem VN 750 89' - wersja USA.
Zauważyłem że gdy zgaszę silnik i po chwili chce go ponownie włączyć, zachowuję się tak jakby nie miał siły na rozruch. Po 3-4 razie objawy jak by aku padł. Odczekam 15 minut - pali bez problemu.
Czy to prawda że te silniki mają takie problemy z odpaleniem na gorącym silniku ? Czy ktoś się z tym spotkał ?
Będę wdzięczny za informacje.
PZDR
Jestem świeżym posiadaczem VN 750 89' - wersja USA.
Zauważyłem że gdy zgaszę silnik i po chwili chce go ponownie włączyć, zachowuję się tak jakby nie miał siły na rozruch. Po 3-4 razie objawy jak by aku padł. Odczekam 15 minut - pali bez problemu.
Czy to prawda że te silniki mają takie problemy z odpaleniem na gorącym silniku ? Czy ktoś się z tym spotkał ?
Będę wdzięczny za informacje.
PZDR
Każdy motocykl czyt.- silnik , Jeżeli ma wszystko O-ky , to musi zaskoczyć od "strzału" obojętnie ciepły czy zimny , a z tym problemem , który opisujesz spotkałem się w moim moto (5 lat w stecz) i na sto procent masz o ząbek albo dwa przestawiony któryś wałek rozrządu , albo wszystkie - ktoś przy składaniu zrobił błąd - ja właśnie tak zrobiłem i były takie objawy . Musisz znależć dobrego mechaniora , żeby poprawił - trzeba zdjąć tylko zbiornik , pokrywy zaworów i jest dostęp - dalsza "procedura" już zależy od "lekarza". Może ktoś miał też ten problem i było coś innego , bo słyszałem , że jak kasowatory padną dzieje się podobnie , ale konkretnie w moim , po przestawieniu minimalnym wałków - jak ręką odjoł . Powodzenia.
Sierpek,
Zanim zaczniesz wyjmować silnik i grzebać w rozrządzie sprawdź elektrykę. Na początek czy masz dobrą masę i czy świeczki są ok. W następnej kolejności wyczyść rozrusznik. W naszych motocyklach często on bywa przyczyną niepalenia na gorącym Więcej na temat rozrusznika tutaj: http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... 39831efed1
Zanim zaczniesz wyjmować silnik i grzebać w rozrządzie sprawdź elektrykę. Na początek czy masz dobrą masę i czy świeczki są ok. W następnej kolejności wyczyść rozrusznik. W naszych motocyklach często on bywa przyczyną niepalenia na gorącym Więcej na temat rozrusznika tutaj: http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... 39831efed1
Mechanika - to takie większe klocki Lego
----------
III
----------
III
Dzieki chłopaki.
Przy okazji robótki z ubezpieczeniem rzuciłem temat serwisantowi i powiedział że miał taki przypadek i że te silniki tak mają W sensie nie udało mu się zdjagnozować usterki a podobno wymieniał wszystko po kolei.
Bardzo możliwe żę tak mówi bo nie udało mu się naprawić
Zbieram teraz wszelkie informacje i jak już będę miał moto spokojnie postaram się posprawdzać parę rzeczy.
Przy okazji robótki z ubezpieczeniem rzuciłem temat serwisantowi i powiedział że miał taki przypadek i że te silniki tak mają W sensie nie udało mu się zdjagnozować usterki a podobno wymieniał wszystko po kolei.
Bardzo możliwe żę tak mówi bo nie udało mu się naprawić
Zbieram teraz wszelkie informacje i jak już będę miał moto spokojnie postaram się posprawdzać parę rzeczy.
- Piotr_Classic
- Posty: 2566
- Rejestracja: pn cze 21, 2010
- Miejscowość: Madryt
- Motocykl: HD Street Glide
- VROC: 32438
Sierpek, zapewne Ci nie pomogę ale poszukaj postów Starszego i Tiszo, oni dokładnie opisali tego typu problemy. Ja osobiście nie jestem pewny tego czynnika jak rozrusznik (choć może mieć wpływ jak pisali koledzy) skłaniałbym się bardziej ku świecom zapłonowym....... a raczej ich konkretnej ciepłocie...... może masz za słabe?
Szczerze dementuję pogląd o tym iż "te silniki tak mają"....... świadczy to o nieudolności mechaników-elektryków......... dlaczego nikt z posiadaczy tych motocykli z lat 2003-2006 nie narzeka na tego typu przypadłość ?
Dodam jeszcze czyszczenie i regulację gaźników, nowe filtry powietrza....... przewody WN + fajki.......
Szczerze dementuję pogląd o tym iż "te silniki tak mają"....... świadczy to o nieudolności mechaników-elektryków......... dlaczego nikt z posiadaczy tych motocykli z lat 2003-2006 nie narzeka na tego typu przypadłość ?
Dodam jeszcze czyszczenie i regulację gaźników, nowe filtry powietrza....... przewody WN + fajki.......
Tez stawiam na rozrusznik, moje zdanie jest takie ; wyjechane sa tuleje , po nagrzaniu silnika wirnik zaczyna sie klejic do stojana(mocniejsze pole magnetyczne-wirnik jest pare dziesiatek mm blizej stojana), taka sama przypadlosc mialem z rozruchem w aucie,wymiana tulejek lub rozrusznika i po klopocie
pamiętaj, że nie każdy będzie chciał składać t co Ty rozbierzesz więc jeżeli nie jesteś pewny swoich umiejętności to się zastanów. Oczywiście wszystko jest do zrobienia.
Dodatkowo tak jak napisał Piotr Classic sprawdż świece, filtr, przewody WN i co najważniejsze kompresję w cylindrach bo to podstawa.
Dodatkowo tak jak napisał Piotr Classic sprawdż świece, filtr, przewody WN i co najważniejsze kompresję w cylindrach bo to podstawa.
Isio
www.monsterbike.eu
www.monsterbike.eu
Wczoraj byłem w serwisie zobaczyć swój moto. Naprawa klosza i wymiana klosza spoko. ale... rozmawiałem z serwisantem i ten uprzedził mnie abym pojeździł jeden sezon i sprzedawał bo wg niego te silniki nie były udane i same z nimi problemy... Nie wiem co o tym sądzić bo z jednej strony koleś widać że jest uprzedzony do VN i nie przyjmują takich na serwis rozrządu bo szkoda im czasu... a z drugiej strony zwrócił mi uwagę na parę rzeczy że aby cokolwiek zrobić trzeba zciągac cały silnik z ramy itp..... Wkurzyłem się tylko bo przyjechałem napalony dobrą pogodą aby zobaczyć moto a ten wyskakuje mi z takimi tekstami....
Oczywiście nie mam zamiaru sprzedawać. To mój pierwszy moto i jestem z niego zadowolony. I mam zamiar się nim cieszyć.
Co wy myślicie o tych uwagach ?
Oczywiście nie mam zamiaru sprzedawać. To mój pierwszy moto i jestem z niego zadowolony. I mam zamiar się nim cieszyć.
Co wy myślicie o tych uwagach ?
- Piotr_Classic
- Posty: 2566
- Rejestracja: pn cze 21, 2010
- Miejscowość: Madryt
- Motocykl: HD Street Glide
- VROC: 32438
... na początek zmień mechanika.... szczerzeSierpek pisze:Wczoraj byłem w serwisie zobaczyć swój moto. Naprawa klosza i wymiana klosza spoko. ale... rozmawiałem z serwisantem i ten uprzedził mnie abym pojeździł jeden sezon i sprzedawał bo wg niego te silniki nie były udane i same z nimi problemy... Nie wiem co o tym sądzić bo z jednej strony koleś widać że jest uprzedzony do VN i nie przyjmują takich na serwis rozrządu bo szkoda im czasu... a z drugiej strony zwrócił mi uwagę na parę rzeczy że aby cokolwiek zrobić trzeba zciągac cały silnik z ramy itp..... Wkurzyłem się tylko bo przyjechałem napalony dobrą pogodą aby zobaczyć moto a ten wyskakuje mi z takimi tekstami....
Oczywiście nie mam zamiaru sprzedawać. To mój pierwszy moto i jestem z niego zadowolony. I mam zamiar się nim cieszyć.
Co wy myślicie o tych uwagach ?
tak "nieudanego mechanika" to ze świecą szukać..... pewnie chciałby przyjmować moto do serwisu tylko i wyłącznie na wymianę świec (choć i tu trzebaby było czasami pomyśleć) i pompowanie opon..... szkoda gadać
Kto jest online
Jest 3 użytkowników online :: 1 zarejestrowany, 0 ukrytych i 2 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości
Dzisiaj urodziny obchodzą
- Azachiel77 (47)
- Dzapi (49)
- Jaro (46)
- RavR (49)
- WaciakPL (51)