VN 900

Jepi19
Posty: 61
Rejestracja: śr lut 08, 2012
Miejscowość: Bieruń stary
Motocykl: vn 900
VROC: 0

VN 900

Post autor: Jepi19 » śr lut 22, 2012

Witam wszystkich jak w temacie przymierzam się do wymiany oleju , VN 900 mam od paru tygodni jak i ile wlewać oleju ( poziom w/g czego) i w trakcie eksploatacji jak kontolujecie poziom oleju , na co zwracać uwage .

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » śr lut 22, 2012

Siemka, co do poziomu oleju - to jak byś się mocno pochylił to z lewej strony jest takie okienko z podziałką przez które po prostu widać poziom oleju, szczególnie gdy jest brudny ale nie tylko :D Tylko dobrze by było gdybyś kogoś posadził na moto i żeby siedział prosto bo przy podpieraniu na bocznej nóżce to kicha. To okienko jest zdaje się gdzieś pod dźwignią zmiany biegów - tyle że chodzi mi że pod piętą. No więc jak już znajdziesz chętnego do pomocy to wtedy przy dobrym świetle głęboki ukłon i zapuść żurawia gdzie należy. Na pewno się jarniesz. A wchodzi na max bodaj 3,5 litra - tyle że najpierw wlej ze 3 litry, a potem jak pochodzi i trochę tego oleju wleci do filtra i gdzie tam jeszcze ma wlecieć, to jeszcze możesz spojrzeć kolejny raz na poziom w te magiczne okienko i ewentualnie trochę dolać. To tyle, operacja prosta i przyjemna. Powodzenia :yeee:
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

Jepi19
Posty: 61
Rejestracja: śr lut 08, 2012
Miejscowość: Bieruń stary
Motocykl: vn 900
VROC: 0

Post autor: Jepi19 » śr lut 22, 2012

Dzięki marekfg znalazłem jest okrągłe z prawej strony ośki biegów ,
A co sądzisz o stałych filtrach powietrza to jeden mam problem a drugi masz jakiś patent na regeneracje podpórki bo coś za mocno mi się kładzie a podpórka ma luzy we wszystkie strony , idzie coś takiego dokupić lub regenerować .Pozdrawiam.

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » czw lut 23, 2012

Ups, w tym ustępie mam kupę zaległości zdaje się :D Moja ślicznotka ma znikomy przebieg i z tej przyczyny nie mam w zasadzie przy czym grzebać - nawet olej wymieniłem przed czasem żeby cokolwiek odkręcić i łapy wybrudzić :D Zapytaj innych użytkowników tych ślicznotek. Siemka i byle do wiosny :yeee:
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » sob lut 25, 2012

Zastanawia mnie jedna rzecz, nie chcę tu wyjść na jakiegoś hejtera ale jak stałeś się posiadaczem tego motocykla nie wiedząc nawet jak się sprawdza poziom oleju?? Chodzi o sam przebieg procedury zakupu. Jest to nowy w sensie że nowy motocykl? Pytam nieprowokacyjnie, bez złych intencji z czystej ciekawości.
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » sob lut 25, 2012

Może kupił bo się zakochał - a serce nie sługa... :D Ja go rozumiem, też podobnie kupiłem. Poprzymierzałem się do kilku różnych modeli no i kupiłem to co mi najbardziej pasiło, a o reszcie dowiedziałem się po zakupie :D
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » sob lut 25, 2012

Chodziło mi bardziej o kwestie natury technicznej :p jak nie posiadając podstawowej wiedzy o motocyklach można kupić dobry egzemplarz (nie licząc na szczęście)?? :ok:
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » sob lut 25, 2012

Można :yeee: :pedzi: :motorynka: :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » sob lut 25, 2012

To tylko życzyć powodzenia i szczęścia przede wszystkim :pada: :pada: :pada: :ok:
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

Jepi19
Posty: 61
Rejestracja: śr lut 08, 2012
Miejscowość: Bieruń stary
Motocykl: vn 900
VROC: 0

Post autor: Jepi19 » ndz lut 26, 2012

Moto oceniał pod względem technicznym szwagier( Yamacha Drag Star 650 , Suzuki Intruder 1500) a ja dopiero zaczynam przygode z motongiem , co do zakupu to poszukiwaliśmy motonga około 2 miesące były różne brane pod uwagę .
Roy jak widzisz każdy w jakiś sposób zaczynał a forum jest po to by pytać i pomagać a nie drwić . Powodzenia

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » ndz lut 26, 2012

Jepi19 pisze:Roy jak widzisz każdy w jakiś sposób zaczynał a forum jest po to by pytać i pomagać a nie drwić .
Dokładnie tak. Ja kupując moją 900-tkę nie mialem pojęcia jak sprawdzać olej etc.
Ale od czego są koledzy i forum?? Zresztą całkiem niedawno Abrams pokazał mi gdzie podkręcić obroty w Nomadzie :mrgreen: :mrgreen:
Sie nie przejmuj Jepi. Prawie na każde pytanie znajdziesz tutaj odpowiedź :ok:
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

Eden

Post autor: Eden » ndz lut 26, 2012

jepi daj mi na priwa adres mail
podesle Ci kilka ciekawych opisow, gdzie co i jak w 900
poza tym jak cos chcesz wiedziec pytaj na PW
ile bede potrafil to podpowiem
pozdrawiam

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » ndz lut 26, 2012

Jepi źle mnie zrozumiałeś, wcale nie drwię tylko się zastanawiam. Jak kiedyś wspominałem na forum miałem już w moim krótkim życiu 26 motocykli, no teraz z Intruderem 1.5 to 27 większość to były haśple do generalnego remontu a i czasem nawet teraz jak jadę oglądać dla kogoś jakiś motocykl to czasem coś zdarzy się umknąć uwadze przy kupnie. Dlatego się zastanawiałem że nie boisz się wydać takich pieniędzy na motocykl którego stanu nie jesteś w stanie zdiagnozować. Naturalnie bez urazy jak będzie jakiś problem to służę pomocą w razie możliwości :soczek:
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

Jepi19
Posty: 61
Rejestracja: śr lut 08, 2012
Miejscowość: Bieruń stary
Motocykl: vn 900
VROC: 0

Post autor: Jepi19 » ndz lut 26, 2012

Roy , Eden dzięki za odpowiedzi , ale dużo by pisać .Zakup był wymuszony troszke sytuacją bo szwagier miał skierowanie do sanatorium i cały miesiąc go nie ma , po za tym z VN wiele do czynienia nie miał , ja z zawodu jestem mechanikiem i serwis jak wymiany wszelkie robie sam , moto było sprowadzone z Canady odebrany 20.01.2012 w Bremie
a kupiony w Sędziszowie Małopolskim , nie myty nie picowany jak przywieziony tak był brany , nie posiadam do niego żadnych instrukcji ani papierowej obsługi. sciągnąłem sobie manuala i studiuje rysunki ale to ciężka harówa siedzieć przy kompie.
Dzięki za pomo a przy okazji jakie ma cie doświadczenie z filtrem powietrza stałym
czy pakować się w to przy naszych drogach czy wymienne różnica w cenie istotna 1-3

marius
Posty: 1060
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 900 Custom
VROC: 31327

Post autor: marius » czw mar 01, 2012

marekfg pisze:kupiłem to co mi najbardziej pasiło, a o reszcie dowiedziałem się po zakupie
bardzo podobnie było również ze mną, także widzę że nas tu takich wiecęj
マリウッシュ

Fatman
Posty: 546
Rejestracja: czw sty 26, 2012
Miejscowość: Marki
Motocykl: Vulcan 1500
VROC: 0

Post autor: Fatman » czw mar 01, 2012

podobnie było ze mną :) , zobaczyłem fotki , pojechałem , kupiłem i nawet nie wiem ile ma biegów :D

Awatar użytkownika
fitter
Posty: 3035
Rejestracja: pn lut 14, 2011
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: VN900LT '10
VROC: 33352

Post autor: fitter » pt mar 02, 2012

No to chyba większość tak ma, bo ja również brałem i EN 500 i VN 900 nie bardzo mając orientacji jak je ugryźć i licząc na szczęście - po prostu miłość od pierwszego spojrzenia ;). Ale po to jest pierwszy sezon aby się nauczyć, przy okazji korzystając z pomocy forumowych i klubowych Kolegów.
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » pt mar 02, 2012

No proszę jak miło, już myślałem że jestem w mniejszości robiąc takie zakupy kierując się sercem, a tu proszę :D Złoto dla zuchwałych! :D
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

Jepi19
Posty: 61
Rejestracja: śr lut 08, 2012
Miejscowość: Bieruń stary
Motocykl: vn 900
VROC: 0

Post autor: Jepi19 » pt mar 02, 2012

a na dodatek prawko w listopadzie na 60 urodzinki i moto już w lutym na dodatek pierwsze

Fatman
Posty: 546
Rejestracja: czw sty 26, 2012
Miejscowość: Marki
Motocykl: Vulcan 1500
VROC: 0

Post autor: Fatman » pt mar 02, 2012

Jepi19 pisze:a na dodatek prawko w listopadzie na 60 urodzinki i moto już w lutym na dodatek pierwsze
no to pogratulować i nawijać kilometry :yeee:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 29 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 29 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą