454 LTD - Regulator napięcia

bogol
Posty: 12
Rejestracja: ndz cze 19, 2011
Miejscowość: Opole/Kalisz
Motocykl: 454 ltd
VROC: 0

454 LTD - Regulator napięcia

Post autor: bogol » pn sie 22, 2011

Witam

Gdzie w Kawasaki 454LTD jest regulator napięcia? To ten moduł na akumulatorze?

Riczard
Posty: 21
Rejestracja: śr wrz 14, 2011
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Kawasaki LTD 454 '86r.
VROC: 0

Re: 454 LTD - Regulator napięcia

Post autor: Riczard » pn mar 12, 2012

bogol pisze:Witam

Gdzie w Kawasaki 454LTD jest regulator napięcia? To ten moduł na akumulatorze?
trochę odkopuje ale może na przyszłosc komus się przyda.... sam szukałem regulatora napiecia i znalazłem go pod bakiem z prawej strony zaraz za zbiornikiem wyrównawczym płynu chłodniczego.


P.S.


aby go wyjąć trzeba zdjac bak ??

zackone88
Posty: 13
Rejestracja: wt sty 17, 2012
Miejscowość: Zabrze/Pyskowice
Motocykl: Kawasaki LTD 454
VROC: 0

Post autor: zackone88 » wt mar 13, 2012

Jakie są objawy wadliwego regulatora napięcia?

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » wt mar 13, 2012

Odpal i zmierz sobie napięcie na klemach aku. Jak mi w VLu padłregler to miałem napięcie na aku 17V a na wyższych obrotach aż 19V. :ok:
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

Riczard
Posty: 21
Rejestracja: śr wrz 14, 2011
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Kawasaki LTD 454 '86r.
VROC: 0

Post autor: Riczard » wt mar 13, 2012

Roy pisze:Odpal i zmierz sobie napięcie na klemach aku. Jak mi w VLu padłregler to miałem napięcie na aku 17V a na wyższych obrotach aż 19V. :ok:
a czy przygasanie kontrolek w momencie wciśniecia hamulca lub pulsowanie w trakcie migania kierunkowskazu to tez sa objawy padającego regulatora napięcia ?

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » wt mar 13, 2012

Magikiem elektrykiem nie jestem, ale ja bym raczej upatrywał problemów z masą w takim przypadku.
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

Riczard
Posty: 21
Rejestracja: śr wrz 14, 2011
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Kawasaki LTD 454 '86r.
VROC: 0

Post autor: Riczard » wt mar 13, 2012

Roy pisze:Magikiem elektrykiem nie jestem, ale ja bym raczej upatrywał problemów z masą w takim przypadku.
pytam o regulator bo po dłuzszej jeździe bądz bardziej dynamicznej czuć zapach topionego plastiku i trudne jest zlokalizowanie miejsca swądu.

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » wt mar 13, 2012

Może topić się wszystko inne co dotyka silnika który po dłuższej lub dynamicznej jeździe jest po prostu gorący.Objawem padniętego reglera nie jest swąd :ok: Zmierz napięcie wykluczysz regulator a dalej zrzuć bak i pooglądaj bo może cała wiązka leży na np. pokrywach zaworowych i się przytapia.
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

Wesley
Posty: 275
Rejestracja: śr wrz 14, 2011
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 34305

Post autor: Wesley » wt mar 13, 2012

Może nie ma gdzieś dobrego połączenie i mogą się grzać przewody. Sprawdź wszystko.
Wesley

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 6 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 6 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą