Sprzęgło
-
- Posty: 7
- Rejestracja: wt cze 21, 2011
- Miejscowość: Siemianowice Sl.
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 1500
- VROC: 0
Sprzęgło
No i znowu problem z vulcanem 1500 rok 1994 ? wymienili mi sprzęgło no i ? działa potem odczucie jest takie jakby się ślizgało aż wreszcie go wcale niema po odkręceniu przy pompce śrubki wszystko wraca do normy ale nie na długo może mi ktoś podpowiedzieć w czym problem ? Vulcan z Siemianowic
Pozdrawiam
Pozdrawiam
michal73
-
- Posty: 47
- Rejestracja: ndz lut 12, 2012
- Miejscowość: Rumia
- Motocykl: VN 15 '94
- VROC: 0
-
- Posty: 7
- Rejestracja: wt cze 21, 2011
- Miejscowość: Siemianowice Sl.
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 1500
- VROC: 0
Juz też słyszałem opinie ze to wina oleju ? Leję motula 10W40 5100 byłem w warsztacie w Zabrzu Firma Motocykl twierdzi że ma być Castrol 10W40 podobno ma inne właściwości smarownicze . Nie wiem co o tym myśleć no i jeszcze mówił ze powodem tej usterki jest brak ustawienia luzu zerowego na sprzęgle tak jak to on tłumaczył to miało by sens tylko pierwszy raz o czymś takim słyszałem.
Macie racje raczej tylko powietrze odpowietrzyłem dwa razy zrobiłem z 300 km i wszystko ok chyba problem nie wróci
Macie racje raczej tylko powietrze odpowietrzyłem dwa razy zrobiłem z 300 km i wszystko ok chyba problem nie wróci
michal73
- man-x
- Posty: 1148
- Rejestracja: ndz gru 19, 2010
- Miejscowość: Poznań
- Motocykl: VN 2000 LIMITED - TAMU
- VROC: 0
No cóż, piszę co wiem.
Oddaję moto do mechaniora (starszy facet, kierownik serwisu - również Kawasaki),
zajmuje się motocyklami dziesiątki lat.
Zauważyłem w książce, że mam wlany właśnie Castrol 10/40.
Pytałem czy jest dobry i czy nie ma lepszych smarowideł.
Nalałem ci najlepszy jaki istnieje - odpowiedział stanowczo.
Pozdrawiam
Oddaję moto do mechaniora (starszy facet, kierownik serwisu - również Kawasaki),
zajmuje się motocyklami dziesiątki lat.
Zauważyłem w książce, że mam wlany właśnie Castrol 10/40.
Pytałem czy jest dobry i czy nie ma lepszych smarowideł.
Nalałem ci najlepszy jaki istnieje - odpowiedział stanowczo.
Pozdrawiam
-
- Posty: 27
- Rejestracja: pn mar 12, 2012
- Miejscowość: pruszcz gdański
- Motocykl: vn 2000
- VROC: 0
A co koledzy powiecie na to?Kiedy rok temu kupowałem moje 2 litry,poprzedni właściciel wręczył mi na odchodne napoczęty,litrowy pojemnik z castrolem 5W40 i oznajmił,że to mam na ewentualne dolewki.Stwierdził wcześniej,że moto jest zalane właśnie tym olejem.Motocykl śmiga jak złoto.Nie zauważyłem żeby sprzęgło się ślizgało,a ubytki oleju są w granicach normy.Czy mam tak zostawić,czy zmienić na 10W40?Pozdrawiam.
morawiec
- Thomas
- Posty: 3124
- Rejestracja: ndz paź 24, 2010
- Miejscowość: Chorzów, Bytom
- Motocykl: VN 2000 Limited
- VROC: 33040
W specyfikacji jest 10w40 półsyntetyk , kawasaki preferuje castrola ale ja zmieniłem na motula i jest o niebo lepiej czyli ciszej biegi jak w masło i jedynka z minimalnym pyknięciem bez szarpnięcia , które czasami się zdarzałoMorawiec pisze:A co koledzy powiecie na to?Kiedy rok temu kupowałem moje 2 litry,poprzedni właściciel wręczył mi na odchodne napoczęty,litrowy pojemnik z castrolem 5W40 i oznajmił,że to mam na ewentualne dolewki.Stwierdził wcześniej,że moto jest zalane właśnie tym olejem.Motocykl śmiga jak złoto.Nie zauważyłem żeby sprzęgło się ślizgało,a ubytki oleju są w granicach normy.Czy mam tak zostawić,czy zmienić na 10W40?Pozdrawiam.
- Długi Lech
- Posty: 1000
- Rejestracja: ndz lis 14, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: EN 500 C3
- VROC: 33639
- Kristofer
- Posty: 374
- Rejestracja: sob lut 25, 2012
- Miejscowość: Myszków
- Motocykl: Honda Goldwing
- VROC: 0
ogólnie jak moto jest sprawne to czy to będzie castrol czy motull to nie ma większego znaczenia to takie lepsze samopoczucie i przekonanie do marki oleju
ogólnie olejem sinika się nie naprawi a wlewanie coraz gęstrzego też nie ma sensu bo takie oleje (mineralne) po rozgrzaniu robią się żatrze niż syntetyki i mają gorsze smarowanie skoro fabryka przewidziała 10W40 to taki powinien być do końca nie zależnie ile moto ma lat a marka oleju to już kwestia gustu
ogólnie olejem sinika się nie naprawi a wlewanie coraz gęstrzego też nie ma sensu bo takie oleje (mineralne) po rozgrzaniu robią się żatrze niż syntetyki i mają gorsze smarowanie skoro fabryka przewidziała 10W40 to taki powinien być do końca nie zależnie ile moto ma lat a marka oleju to już kwestia gustu
Kto jest online
Jest 19 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 19 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości