Blokada kierownicy VN800

Wróbelek
Posty: 401
Rejestracja: ndz lip 25, 2010
Miejscowość: Słupca
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
VROC: 0

Blokada kierownicy VN800

Post autor: Wróbelek » sob mar 24, 2012

Witam wszystkich wczoraj próbowałem rozgryźć blokadę kierownicy lecz jednak nic nie zdziałałem. Robiłem tak kierownica na maxa w lewo kluczyk wciśnięty i lekko przekręcony i kierownica następnie lekko w prawo. Lecz ani razu nie zaskoczyła blokada. Może mi ktoś to wytłumaczyć?? :antlers:

Awatar użytkownika
Lecho
Posty: 4598
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224

Post autor: Lecho » ndz mar 25, 2012

Kierownica prosto, przekręcasz kluczyk, wciskasz blokadę i powoli kręcisz kierownicą w lewo. W pewnym momencie blokada powinna wskoczyć głębiej, przykręcasz kluczyk i wyjmujesz.
:ok:

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4167
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » pn mar 26, 2012

Lecho pisze:Kierownica prosto, przekręcasz kluczyk, wciskasz blokadę i powoli kręcisz kierownicą w lewo. W pewnym momencie blokada powinna wskoczyć głębiej, przykręcasz kluczyk i wyjmujesz.
:ok:
Muszę spróbować, bo u mnie tak samo nie chciało działać...
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » pn mar 26, 2012

:) W VN 800 jest specyficzny sposób zamykania trzeba to wytrenować i wyczuć sposób zamykania wyczerpująco oipisał Lecho . Robson jak się kiedyś spotkamy to potrenujemy :ok:

Awatar użytkownika
Ukasz
Posty: 98
Rejestracja: wt lip 12, 2011
Miejscowość: Poznań
Motocykl: VN 800A
VROC: 0

Post autor: Ukasz » wt mar 27, 2012

Ja robię trochę inaczej. Kierownicę mam skręconą w lewo i delikatnie zaczynam ją prostować - w pewnym momencie zamek zapada się i można przekręcić kluczyk. Przy otwieraniu blokady również trzeba lekko wyprostować kierownicę.

crazytomi
Posty: 688
Rejestracja: śr wrz 15, 2010
Miejscowość: Świdnik
Motocykl: VN 1700 VOYAGER
VROC: 32896

Post autor: crazytomi » śr mar 28, 2012

U Mnie coś nie działa jak trzeba, jak wcisnę i przekręcę kluczyk w pion to nie mogę go wyjąć, niezależnie od położenia kierownicy, próbowałem na różne sposoby i dupka :)

Wróbelek
Posty: 401
Rejestracja: ndz lip 25, 2010
Miejscowość: Słupca
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
VROC: 0

Post autor: Wróbelek » śr mar 28, 2012

Ja tak samo dzisiaj manewrowałem kierownicą delikatnie i nie wskakuje do środka ta blokada;/

Grim
Posty: 28
Rejestracja: ndz lut 19, 2012
Miejscowość: okolice Trójmiasta
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 0

Post autor: Grim » pt mar 30, 2012

Ja również odnośnie blokady, choć w nieco innym zakresie:
ktoś może wymontowywał blokadę?
Kupując moto nie dostałem kluczyka (ponoc zawinął już dawno temu), wymieniłbym sobie.

Zerwałem nit, wg. fiszek powinienem być w stanie go zamontować... Ale diabelski zamek nie chce wyjść. Przerabiał ktoś to, wie co tam jeszcze go trzyma?

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr maja 09, 2012

a i ja się dołączam do pytania bo jakoś nie mogę sobie z nią poradzić, przekręce kluczyk w prawo kręcę kierownicą i....cisza

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » śr maja 09, 2012

mayones4 pisze:a i ja się dołączam do pytania bo jakoś nie mogę sobie z nią poradzić, przekręce kluczyk w prawo kręcę kierownicą i....cisza
Przyjedziesz na zlot do Fijałkowa to Ci chłopaki pokażą jak to działa za odpowiednia opłatą :piwo: :piwo: ;) ;) ;) ;)
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
BubRb
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 06, 2012
Miejscowość: Babimost k.Zielonej Góry
Motocykl: VN 800
VROC: 35149

Post autor: BubRb » czw maja 10, 2012

Dołączam się do problemu wymiany zamka blokady....
Mam moto, bez kluczyka do blokady.... trza wymienić wkładkę....
Przerabiał ktoś ?!

Awatar użytkownika
bodzio61
Posty: 92
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: szczecin
Motocykl: kawasaki vn800 clasic97r
VROC: 0

Post autor: bodzio61 » czw maja 10, 2012

wpierw ją wymontuj.....ale przecież to ten sam kluczyk tylko mieści się on w połowie do blokady.chyba że była wymieniona stacyjka to sory. jak się uda wyjąć ją bez kluczyka to opisz patent,, potem bardzo prosto się ją dopasowuje do obecnego kluczyka od stacyjki. pozdrawiam b61.

Rikardo
Posty: 80
Rejestracja: czw kwie 12, 2012
Miejscowość: Jarosław
Motocykl: VN 900 classic
VROC: 0

Post autor: Rikardo » czw maja 10, 2012

BubRb pisze:Dołączam się do problemu wymiany zamka blokady....
Mam moto, bez kluczyka do blokady.... trza wymienić wkładkę....
Przerabiał ktoś ?!
Przerabiałem to ostatnio. Wkładkę kupiłem na allegro http://allegro.pl/zamek-blokada-kierown ... 93106.html ponieważ w ASO krzyknęli mi 300 zł. Kupiona wkładka okazała się być identyczna jak oryginalna za wyjątkiem zaślepki ale ta będziesz miał ze starej. Najpierw musisz usunąć nit trzymający zaślepkę, ja go rozwierciłem a resztę wybiłem a następnie trzeba rozwiercić wkładkę. W trakcie tej czynności w przerwach miedzy wierceniem ruszaj kierownicą. Ja się męczyłem z nią dłuższą chwilę gdyż stara przyciskana podczas wiercenia zaklinowała mi się i gdy ruszyłem kierownicą to sprężyna wypchnęła ją. Powodzenia

Grim
Posty: 28
Rejestracja: ndz lut 19, 2012
Miejscowość: okolice Trójmiasta
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 0

Post autor: Grim » czw maja 10, 2012

Rikardo pisze:Najpierw musisz usunąć nit trzymający zaślepkę, ja go rozwierciłem a resztę wybiłem a następnie trzeba rozwiercić wkładkę. W trakcie tej czynności w przerwach miedzy wierceniem ruszaj kierownicą.
Rozwierciłem nit, zeszła zaślepka. Teraz o jaką dokładnie wkładkę chodzi? ;) Bo nie za bardzo widzę co tam można jeszcze rozwiercić.

PS. w Larssonie jest to samo zapięcie nieco taniej http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... ==&t=Zamek (dla tych co mają blisko salon i nie chce się przez allegro zamawiać)

Rikardo
Posty: 80
Rejestracja: czw kwie 12, 2012
Miejscowość: Jarosław
Motocykl: VN 900 classic
VROC: 0

Post autor: Rikardo » pt maja 11, 2012

Grim pisze:
Rikardo pisze:Najpierw musisz usunąć nit trzymający zaślepkę, ja go rozwierciłem a resztę wybiłem a następnie trzeba rozwiercić wkładkę. W trakcie tej czynności w przerwach miedzy wierceniem ruszaj kierownicą.
Rozwierciłem nit, zeszła zaślepka. Teraz o jaką dokładnie wkładkę chodzi? ;) Bo nie za bardzo widzę co tam można jeszcze rozwiercić.

PS. w Larssonie jest to samo zapięcie nieco taniej http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... ==&t=Zamek (dla tych co mają blisko salon i nie chce się przez allegro zamawiać)
Chodzi o mosiężną wkładkę w która wkładasz klucz i przekręcasz bębenek w celu zablokowania kierownicy. Musisz ją rozwiercić aby wyjąć.

Kristoferek
Posty: 6
Rejestracja: ndz mar 22, 2015
Miejscowość: Jaworzno
Motocykl: VN 800
VROC: 0

Blokada kierownicy

Post autor: Kristoferek » pt kwie 10, 2015

Witam.
Panowie nie wiecie czy bedzie pasować ta blokada do VN 800. Pisalem do nich ale oni nie maja pojęcia. http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... t=kawasaki

Awatar użytkownika
ciecio
Posty: 485
Rejestracja: ndz lut 17, 2013
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107

Post autor: ciecio » pt kwie 10, 2015

Będzie.
Kupiłem taką właśnie w larssonie i zamontowałem u siebie.
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 29 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 29 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą