VN 2000 classic 2009 r na org .wydechach sztrzela w rure??

WG65
Posty: 74
Rejestracja: wt lis 15, 2011
Miejscowość: Poznan
Motocykl: VN2000
VROC: 0

VN 2000 classic 2009 r na org .wydechach sztrzela w rure??

Post autor: WG65 » pt kwie 06, 2012

Witam jeżeli ktoś coś wie na ten temat był bym szczęsliwy gdyby szepnął coś na forum !!!!!!!!!!
grzybass.

Awatar użytkownika
Hubas
Posty: 2951
Rejestracja: pn kwie 18, 2011
Miejscowość: Dopiewo
Motocykl: VN 2000 CLASSIC
VROC: 33938

Post autor: Hubas » pt kwie 06, 2012

Chłopie na oryginałach to wcale nie strzela można powiedzieć :) Dopiero kanonada zaczyna się na akcesoryjnych, bynajmniej w moim przypadku a mam Kalińskiego
Kupując Motocykl - Kupujesz Pasję na Całe Życie.

Awatar użytkownika
Basin Raider
Posty: 149
Rejestracja: ndz gru 04, 2011
Miejscowość: Będzin
Motocykl: Aprilia ETV 1000 Caponord
VROC: 0

Post autor: Basin Raider » pt kwie 06, 2012

Przy wtrysku i przelotowym wydechu to albo jedziesz na strojenie(zmiana mapy wtrysku) albo kupujesz power comandera, lub inny sterownik tego typu, najlepiej z wejściem USB.
"Better keep your eyes on the road ahead"
Suzuki LS 650 Savage->Honda GL 1500 Goldwing->Yamaha XV 1600 Wild Star-> Yamaha Bt 1100 Bulldog-> Aprilia ETV 1000 Caponord

=== Warsztat Motocyklowy Moto B Wojkowice ul. Skłodowskiej 6 tel. 507 605 581 ===

Awatar użytkownika
Krasnal
Posty: 2148
Rejestracja: sob kwie 24, 2010
Miejscowość: UK & Piotrków T.
Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
VROC: 32105

Post autor: Krasnal » pt kwie 06, 2012

Toć pisze, że ma oryginalne...
mój też czasem kichnie,ale to nic złego i ma swój urok :thumbup:
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...

+44 7540233074

Awatar użytkownika
Kristofer
Posty: 374
Rejestracja: sob lut 25, 2012
Miejscowość: Myszków
Motocykl: Honda Goldwing
VROC: 0

Post autor: Kristofer » pt kwie 06, 2012

bo mu mało wachy to i se kichnie :D

Awatar użytkownika
Basin Raider
Posty: 149
Rejestracja: ndz gru 04, 2011
Miejscowość: Będzin
Motocykl: Aprilia ETV 1000 Caponord
VROC: 0

Post autor: Basin Raider » pt kwie 06, 2012

A sorka, nie zauważyłem. Jeżeli to jest zbyt często to trzeba przejrzeć filtr, przepustnice itp. To jest właśnie problem przy wtrysku-tutaj się iglicy nie podniesie :P najlepiej podjechać na stacje kontroli, dać chłopakom na bro i niech zrobią analizę spalin- będzie to punkt wyjścia przy uporczywym problemie.
"Better keep your eyes on the road ahead"
Suzuki LS 650 Savage->Honda GL 1500 Goldwing->Yamaha XV 1600 Wild Star-> Yamaha Bt 1100 Bulldog-> Aprilia ETV 1000 Caponord

=== Warsztat Motocyklowy Moto B Wojkowice ul. Skłodowskiej 6 tel. 507 605 581 ===

WG65
Posty: 74
Rejestracja: wt lis 15, 2011
Miejscowość: Poznan
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: WG65 » sob kwie 07, 2012

Serdeczne dzięki za podpowiedzi ,byłem w serwisie w przeżmierowie na razie nie wiadomo co po św. mam podjechać .Mówią że nie powinien kichać !!moto ma dopiero 3000 km !! ZOBACZYMY co będzie !!
grzybass.

januszek

Post autor: januszek » sob kwie 07, 2012

Zasada jest prosta - pisałem już o tym - strzela w tłumik za bogata mieszanka - więc w tym przypadku trzeba mu dać powietrza i radzłbym oblukać filterek , a najlepiej wymienić , bo przy 3tyś przebiegu pewnie nie był wymieniany , a wilgoć przez zimę swoje zrobiła - radzę jeszcze sprawdzić linkę ssania czy zamyka do końca , bo jeżeli nie domyka to też taki objaw może wystąpić , bo włanczając ssanie wzbogacamy mieszankę przymykając powietrze.

Awatar użytkownika
Krasnal
Posty: 2148
Rejestracja: sob kwie 24, 2010
Miejscowość: UK & Piotrków T.
Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
VROC: 32105

Post autor: Krasnal » sob kwie 07, 2012

Januszek, z całym szacunkiem, jaka linka, jakie ssanie, wyluzuj...
Nie pozwalałbym nikomu tykać sprzętu, niech sobie kicha, rozgrzebią i będziesz miał kłopot, pogadaj z chłopakami jakie mają doświadczenie z serwisami, Zbiherek coś na ten temat wie...oczywiście są wyjątki...
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...

+44 7540233074

Trufel

Post autor: Trufel » sob kwie 07, 2012

mi tez czasem kichnie jak schodzi z wysokich obrotów przy hamowaniu silnikiem , Hubasowi wali jak opętany , co mi osobiście zajebiście się podoba i szkoda że mój tak nie rąbie po rurach .

Awatar użytkownika
Hubas
Posty: 2951
Rejestracja: pn kwie 18, 2011
Miejscowość: Dopiewo
Motocykl: VN 2000 CLASSIC
VROC: 33938

Post autor: Hubas » sob kwie 07, 2012

Potwierdzam , potwierdzam :D :D :D
Kupując Motocykl - Kupujesz Pasję na Całe Życie.

Eden

Post autor: Eden » sob kwie 07, 2012

zimno jest to co sie dziwic ze kicha

ja tez ciagle przeziebiony i kicham

:D

Eden

Post autor: Eden » sob kwie 07, 2012

a tak na serio, moj tez kicha przy schodzeniu z obrotow szczegolnie jak nie jest jeszcze rozgrzany

mam oryginalne tlumiki

wolalbym zeby strzelac mocniej ale nie chce skubany, pozostaje mi zazdroiscic koledze ktory ma wydechy puste i strzela jak ta lala

WG65
Posty: 74
Rejestracja: wt lis 15, 2011
Miejscowość: Poznan
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: WG65 » sob kwie 07, 2012

Ok. chyba mnie przekonaliście żeby nie grzebać bo tak to chodzi bez zarzutu !! Po 20 latach myślałem że z jazdą na takim potworku będzie gorzej ale pare jazd i już zaczynam kumać o co chodzi !! Kiedyś sie spotkamy to pogadamy o tych "kichnięciach" :D
grzybass.

WG65
Posty: 74
Rejestracja: wt lis 15, 2011
Miejscowość: Poznan
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: WG65 » sob kwie 07, 2012

A propo spróbuje dodać zdj. mego motorka !! :pedzi:
grzybass.

Awatar użytkownika
Hubas
Posty: 2951
Rejestracja: pn kwie 18, 2011
Miejscowość: Dopiewo
Motocykl: VN 2000 CLASSIC
VROC: 33938

Post autor: Hubas » sob kwie 07, 2012

Czekamy :)
Kupując Motocykl - Kupujesz Pasję na Całe Życie.

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » sob kwie 07, 2012

900tka strzelała non stop w taką pogodę - a była i lambda i katalizator. Nomadowi raz się zdarzyło, ale to było z -1. Więc uznałem, że nie ma co marudzić...
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

januszek

Post autor: januszek » ndz kwie 08, 2012

Krasnal pisze:Januszek, z całym szacunkiem, jaka linka, jakie ssanie, wyluzuj...
Nie pozwalałbym nikomu tykać sprzętu, niech sobie kicha, rozgrzebią i będziesz miał kłopot, pogadaj z chłopakami jakie mają doświadczenie z serwisami, Zbiherek coś na ten temat wie...oczywiście są wyjątki...
Są różne "szkoły" - jedni grzebią bo lubią , a wcale się nie orientują co robią - inni majstrują bo nic innego nie mają do roboty , ale kumają - a są tacy że z pękniętym lusterkiem jadą do serwisu na wymianę . Ja o ssaniu napisałem jako o jednej z potencjalnych przyczyn nadmiernego strzelania w tłumik , bo spotykałem takich asów , że cały czas jeżdzili na ssaniu....a błędy - szczególnie "szkolne" każdy z nas popełnia.

Awatar użytkownika
Krasnal
Posty: 2148
Rejestracja: sob kwie 24, 2010
Miejscowość: UK & Piotrków T.
Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
VROC: 32105

Post autor: Krasnal » ndz kwie 08, 2012

januszek pisze:
Krasnal pisze:Januszek, z całym szacunkiem, jaka linka, jakie ssanie, wyluzuj...
Nie pozwalałbym nikomu tykać sprzętu, niech sobie kicha, rozgrzebią i będziesz miał kłopot, pogadaj z chłopakami jakie mają doświadczenie z serwisami, Zbiherek coś na ten temat wie...oczywiście są wyjątki...
Są różne "szkoły" - jedni grzebią bo lubią , a wcale się nie orientują co robią - inni majstrują bo nic innego nie mają do roboty , ale kumają - a są tacy że z pękniętym lusterkiem jadą do serwisu na wymianę . Ja o ssaniu napisałem jako o jednej z potencjalnych przyczyn nadmiernego strzelania w tłumik , bo spotykałem takich asów , że cały czas jeżdzili na ssaniu....a błędy - szczególnie "szkolne" każdy z nas popełnia.
No dobra, jesteś wielki!!!
tylko nie rób koledze wody z mózgu, VN2000 nie posiada żadnych linek ssania, a o VN2000 była mowa, pozdrawiam
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...

+44 7540233074

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 658
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » ndz kwie 08, 2012

MaciekSz pisze:900tka strzelała non stop w taką pogodę - a była i lambda i katalizator.
Potwierdzam- moja 900-ka ma 6 kkm przebiegu i w chłodne dni kilka razy strzela przy hamowaniu silnikiem. Nawet żonka to zauważyła i stwierdziła, że fajnie to brzmi :ok: .
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 16 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 16 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą