Spalanie w Vulcanie

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » ndz lip 17, 2011

SAURO pisze:Dzisiaj zakręciłem się wokól komina z moją żonką. Traska spokojna prędkość przedział 90-100 wyszło 6,8l/100 nadal uważam że dużo pali . Pomęczę sie troszke jeszcze jak jest po urlopie zapodam nowy filt który przywiozę z polski i zobaczę co się zmieni.
Sławek to nie 800 i palić musi więcej. Poza tym to gaźnik i więcej podobno łyka tak ok 1 litra
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » ndz lip 17, 2011

Sauro, nie mam doświadczenia z Nomadami ale..... jak pisze Abrams ma teraz moto o dwa razy większej pojemności niż poprzedni a na pocieszenie dodam iż moja 750-tka tyle pali w mieście jak jeżdżę "zdecydowanie". Zanim kupisz i wymienisz ..... cokolwiek sprawdź filtr, świece (stan).......

Awatar użytkownika
SAURO
Posty: 2157
Rejestracja: pn maja 03, 2010
Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 30956

Post autor: SAURO » pn lip 18, 2011

Wiecie jak poczytałem że w trasie niektórym Kolegom palą motory w granicach 5,5-6l a mój 8 to deko mnie zakręciło. Spodziewałem się że 1500 będzie palił więcej w mieście i trasie od 800 ale troszkę zgłupiałem jak po 150 km przejechanych z prędkością 130 musiałem przełączyć na rezerwę. Chodzi mi o porównanie z innymi posiadaczami 1500 wtedy będę wiedział czy coś grzebnąć czy nie kąbinować.
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ

Awatar użytkownika
eFKa
Posty: 456
Rejestracja: sob kwie 16, 2011
Miejscowość: Kasina Wielka
Motocykl: vn 2000
VROC: 34926

Post autor: eFKa » pt lip 22, 2011

Witam
Tydzien temu zaliczyłem traske 300-ta kilosków (bez 14 kilometrów) i wyszło +- 5l na setkę :ok:
Prędkośc 80-120
...bo kto sieje wiatr ten zbiera gumofilce...

mlody1972
Posty: 123
Rejestracja: czw maja 06, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: Kawasaki VN 750
VROC: 33614

:)

Post autor: mlody1972 » pt lip 22, 2011

Ostatnio po regulacji gaznikow, mieszany cykl az sam sie zdziwilem, przejechalem 220 km i wlalem 10 litrow paliwa, dodam iz nie szalalem z manetką tylko delikatnie:)
mlody1972

Awatar użytkownika
msm jack
Posty: 109
Rejestracja: ndz gru 11, 2011
Miejscowość: Morąg
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 34682

Post autor: msm jack » ndz cze 10, 2012

Witam!
Przy wczorajszej wyprawie na Vulcanerię sprawdziłem spalanie mojego moto.
Po zatankowaniu pod korek, do zapalenia się kontrolki rezerwy przejechałem 260 km,
w tym jazda w paradzie. Na rezerwie przejechałem jeszcze jakieś 30 km.
Prędkość z jaką jechałem to 140-150 km/h.
Wynik:
-290 km przejechane
-18 litrów zatankowane (pod korek)
= 6,2 L/100km

Piker

Post autor: Piker » ndz cze 10, 2012

w piątek wracałem z Vulcanerii, prędkość 90-100, po przejechaniu 211km wlałem 13 litrów. 6,2/100 . 1500 gaźnikowy

Awatar użytkownika
Góral
Posty: 2533
Rejestracja: sob mar 24, 2012
Miejscowość: Brusy
Motocykl: _FuMA
VROC: 34785

Post autor: Góral » ndz cze 10, 2012

A mój dojazd, parada, powrót, ja + małżonka, obciążenie dopuszczalne minimalnie przekroczone, prędkość 80 - 100 km/h - zeżarła bestia jakieś 4,5 literka/100km - sam się zdziwiłem. 800 classic.
"Wsiądźcie na motocykle i jedźcie tak długo, aż zrozumiecie o co w tym wszystkim chodzi" - Gang Dzikich Wieprzy

Dosman

Post autor: Dosman » pn cze 11, 2012

SAURO pisze:Wiecie jak poczytałem że w trasie niektórym Kolegom palą motory w granicach 5,5-6l a mój 8 to deko mnie zakręciło. Spodziewałem się że 1500 będzie palił więcej w mieście i trasie od 800 ale troszkę zgłupiałem jak po 150 km przejechanych z prędkością 130 musiałem przełączyć na rezerwę. Chodzi mi o porównanie z innymi posiadaczami 1500 wtedy będę wiedział czy coś grzebnąć czy nie kąbinować.
Nie chcę się wymądrzać ale sprawdź filtr powietrza( chyba że masz nowy) jak będzie zasyfiały to spalanie będzie większe, no i świece .

Awatar użytkownika
Makus001
Posty: 216
Rejestracja: pt mar 02, 2012
Miejscowość: okolice Wolsztyna
Motocykl: NOMAD1600 z 2006 i VULCAN 1500 VNT 1998r
VROC: 36160

Post autor: Makus001 » pn cze 11, 2012

Wczoraj w drodze powrotnej z Vulcanerii między 5,2 a 5,8 , tak mi wychodzi. Tankowania były 3 w każdą stronę prędkość czasem 90-100 a innym razem 90- 120 załadowany na maksa z żonką na tylnej kanapie
Były komarki, jawka, różne WSKi, SHL, JAWA 350, CZ350, ETZ 250, EN500 od 1.03.2012 Kawasaki 1500 VNT od 20.10.2016 NOMAD 1600

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » pn cze 11, 2012

W drodze na zlot mi też spalił około 5,5/100. Głównie dzięki Fitterowi :D
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
fitter
Posty: 3035
Rejestracja: pn lut 14, 2011
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: VN900LT '10
VROC: 33352

Post autor: fitter » pn cze 11, 2012

MaciekSz pisze:Głównie dzięki Fitterowi :D
Wolniej jedziesz - dalej będziesz ;)

Moja 900-tka, przy emeryckim tempie jakie prezentuję, pali 5,2-5,5 w trasie.
Obliczenia po pierwszym tysiącu mil w sezonie.
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » pn cze 11, 2012

rupert spalił z fijałkowa 4,8 prawie na jednym baku w dwie strony...
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king

Awatar użytkownika
Porter
Posty: 232
Rejestracja: ndz gru 18, 2011
Miejscowość: Pieńsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan VN750
VROC: 34775

Post autor: Porter » pn cze 11, 2012

Tu jest racja Panowie, że przy wymianie filtrów spala zdecydowanie mniej. Oprócz tego muszę wyregulować gaźniki to powinno być lepiej...ostatnie odnotowane spalanie to na 10 litrach 220 km :ok:
VROC#34775

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » czw cze 21, 2012

czyli z tego co wstępnie doczytałem to nowy czysty filtr powietrza zmniejsza spalanie, a czy np po wymianie filtra powietrza miał ktoś wrażenie że motocykl o wiele płynniej gada ?
tak wczoraj z nowym filtrem wyjechałem wokół komina i powiem że INNA JAZDA :scrach: jakoś bardziej płynnie sie jedzie i lepiej reaguje na manetkę, jakis taki spokojniejszy sie zrobił choć stary filtr nie był znów taki zasyfialy światło przebijało jeszcze przez harmonijkę :D,
może tak byc czy to raczej moja autosugestia typu "wywaliłeś kasę na filtr to widzisz że lepiej jedzie co nie" :hah:

Piker

Post autor: Piker » ndz cze 24, 2012

Kolejne sprawdzenie spalania:

cykl mieszany z odrobinką szaleństwa ( sprawdzanie max prędkości;)
160km i wychłeptał 13l czyli wyszło 8,1 czyli podobnie jak u innych.

Awatar użytkownika
SAURO
Posty: 2157
Rejestracja: pn maja 03, 2010
Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 30956

Post autor: SAURO » ndz cze 24, 2012

Średnie spalanie z wyjazdu do Verony i na Laurowe to okolo 7l co uwazam za bardzo dobry wynik jak na gaźnikowca.
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ

bartazzz
Posty: 317
Rejestracja: śr paź 27, 2010
Miejscowość: KOSZALIN
Motocykl: moto vacante...
VROC: 0

Post autor: bartazzz » wt cze 26, 2012

mi w trasie do 120km/h w miarę spokojnie pali nie całe 6 litrów, po mieście nie liczę bo pewnie dużo, zresztą nie ma to większego sensu.

Piker

Post autor: Piker » wt cze 26, 2012

bartazzz pisze:mi w trasie do 120km/h w miarę spokojnie pali nie całe 6 litrów, po mieście nie liczę bo pewnie dużo, zresztą nie ma to większego sensu.
Jest sens.
Po primo, po co masz wydawać więcej niż musisz na paliwo
Po drugie :p , jak zaczyna chlać ponad normę, znaczy że coś się dzieje

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » wt cze 26, 2012

Mój Jazzy pali zawsze za 80 zł :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 20 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 20 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą