Problem z lightbarami
-
- Posty: 401
- Rejestracja: ndz lip 25, 2010
- Miejscowość: Słupca
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
- VROC: 0
Witam dzisiaj zostawiłem moto pod marketem i ktoś mi lightbary musiał przełączyć bo nie mogłem odpalic;/ Dlatego postanowiłem ze podłącze je pod długie. I już rozkręciłem wszystko i czy dobrze zrobiłem jak podłączyłem czarno zółty przewód w lampie pod mase od lightbarów a plusowy do czerwono-czarnego?
Bo cos mi momentami jakby gasły itp a potem bezpiecznik strzela. Dałem 30A bezpiecznik teraz ale mimo to czasami przygasają
Bo cos mi momentami jakby gasły itp a potem bezpiecznik strzela. Dałem 30A bezpiecznik teraz ale mimo to czasami przygasają
-
- Posty: 401
- Rejestracja: ndz lip 25, 2010
- Miejscowość: Słupca
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
- VROC: 0
tzn miałem przez przekaźnik ale przełącznik miałem na kierownicy;) I mam problem że świecą igła ale jak poruszę lampą mocno to nie łączy coś nieraz;/ Dodam że mam wyjęte obecnie zawieszenie i tylko półki mam, to mozę masa nie przechodzi?? Ale z drugiej strony minusa przylutowałem do tego z lampy;) Juz sam nie wiem, teraz niby się przełączają z krótkich na długie. To ten trzeci kabel musi byc masowy
- Lecho
- Posty: 4598
- Rejestracja: śr maja 12, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: VN1600 Classic
- VROC: 32224
Z tymi lighbarami jest pewien problem, zwłaszcza jak masz długie/krótkie.
Jak masz jednoobwodowe żarówki to sprawa prosta, wyłącznik na przewodach gorących i zamykasz obwód do masy, i amen.
Gorzej jak masz lightbary dwuwłuknowe, wtedy potrzebny jest wyłącznik dwuobwodowy, bo przez włókno żarówki w lampie głównej zamyka się obwód i odcięcie wyłącznikiem samej masy nic nie da, lightbary będą się delikatnie żarzyły. Oczywiście tylko przy włączonej stacyjce.
chyba to trochę niejasne co
Jak masz jednoobwodowe żarówki to sprawa prosta, wyłącznik na przewodach gorących i zamykasz obwód do masy, i amen.
Gorzej jak masz lightbary dwuwłuknowe, wtedy potrzebny jest wyłącznik dwuobwodowy, bo przez włókno żarówki w lampie głównej zamyka się obwód i odcięcie wyłącznikiem samej masy nic nie da, lightbary będą się delikatnie żarzyły. Oczywiście tylko przy włączonej stacyjce.
chyba to trochę niejasne co
-
- Posty: 401
- Rejestracja: ndz lip 25, 2010
- Miejscowość: Słupca
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
- VROC: 0
Pod przekaźnik umiem podłączyć tylko jak chciałem na stałe podłączyć pod światła drogowe. Czyli przełącznik naciskam pali się drogowe w reflektorze i lightbary a na mijania bez lightbarów. I podłączyłem pod czarnobialy kabel minus a czerwonoczarny ten drugi od lightbarów. I niby wszystko świeci ale jak potrząsne lampą to przerywa coś:) Luty chyba dobre porobiłem bo jak lama sie pali dobrze to moge kablami ruszać i wywijać i nic się nie dzieje; tylko jak wszystko do przodu przechyle;/ Wtedy przygasają mocno i strzela bezpiecznik;/ W lightbarach mam 18W zarowki to powinien 5A starszyc + 10A od reflektora to 15A. 15A, 20A odrazu się przepalają.
Kto jest online
Jest 14 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 14 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości