Wibracje oraz strzelanie
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Garbriel
Jak tak opisujesz, co było grzebane przy wydechu (wiercony, skracany), to sobie myślę, że i przyczyn wibracji bym na początek szukał tutaj. Jak ktoś skrócił wydech bez zastanawiania się nad konsekwencjami i grzebnięcia w silniku, to mógł wywołać masę "nieproszonych" objawów. Nawet "puste" wydechy renomowanych firm są strojone pod konkretne silniki. A i do nich warto dopasować pracę układów dolotowych (tyle mówi teoria)...
(
Poczytaj o roli wydechu)
Ja bym spróbował od założenia innego wydechu jednak... Coś mi mówi, że może pomóc.
Jak tak opisujesz, co było grzebane przy wydechu (wiercony, skracany), to sobie myślę, że i przyczyn wibracji bym na początek szukał tutaj. Jak ktoś skrócił wydech bez zastanawiania się nad konsekwencjami i grzebnięcia w silniku, to mógł wywołać masę "nieproszonych" objawów. Nawet "puste" wydechy renomowanych firm są strojone pod konkretne silniki. A i do nich warto dopasować pracę układów dolotowych (tyle mówi teoria)...
(
Poczytaj o roli wydechu)
Ja bym spróbował od założenia innego wydechu jednak... Coś mi mówi, że może pomóc.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Czyli to raczej sprawa regulacyjna lub np.: problem ze szczelnością zaworów na jednym z cylindrów. Trzeba pomierzyć ciśnienia na cylindrach na zimno i na gorąco... i zobaczyć czy występują różnice między cylindrami.Gabriel pisze:Mnie tylko dziwi, że tak jest po rozgrzaniu maszyny pierwsze 20-30km jest super.
- Tiszo
- Posty: 893
- Rejestracja: śr kwie 21, 2010
- Miejscowość: Stary Dybów
- Motocykl: VN 2000
- VROC: 32243
Na Allegro 75 złPiotr_Classic pisze:To co możesz sam zrobić to sprawdź stan świec zapłonowych, filtra powietrza. Następnie przy tych objawach zrobiłbym czyszczenie i regulację gaźnika. Czy płynnie wchodzi i schodzi Ci z obrotów silnik? Może zbyt bogata mieszanka? Te baaaardzo głośne strzały to tak jak pisał Tiszo.... membrana AIR w gaźnikach do wymiany. Z tego co wiem to tylko w serwisie KAWASAKI do kupienia.
Odpala bez problemu na ciepłym i na zimnym silniku ? coś nie tak z cięgnem ssania ?
takie luźne pomysły
- Tiszo
- Posty: 893
- Rejestracja: śr kwie 21, 2010
- Miejscowość: Stary Dybów
- Motocykl: VN 2000
- VROC: 32243
Właśnie, nie wiem czy taki masz ale pewno na pewno pompimo ze to 15-ka ładna zresztą.Gabriel pisze:Właśnie wczoraj zobaczyłem dwie małe dziurki wywiercone z tyłu jakby wiertarką.
Może ma ktoś pomysł na wibracje?
Jak to jest u was, posiadaczy takiej maszyny? Może ktoś ma taki lub podobny model i się wypowie bo może to normalne zjawisko.
Czytałam coś o jakimś wałku wyrównoważajacym czy coś takiego, zerwany klin itp. jakie są tego objawy?
Czy olej w dyferencjale może mieć znaczenie, wpływ na wibracje?
Powodem mogą być wybite lub brak gum wałka balansującego to może być też powodem.
Ale napewno wzioł bym się za gazniki taki ogień to tylko zepsuty Air powoduje
Po wizycie i regulacji gaźnika. Membrany ponoć w kondycji bardzo dobry +, więc strzały z jakiegoś innego powodu bo po regulacji gaźnika nic się w tej kwestii nie zmieniło. Silnik pracuje równiej i jakby ciszej oraz ładniej. Wibracje mniejsze, ale w większym zakresie obrotów. Może jednak regulacja nie była przeprowadzona prawidłowo? Mam wrażenie, że troszkę mniej dymi oraz nie ma tak intensywnego zapachu benzyny przy odpalaniu (wcześniej chmura o zapachu paliwa). Muszę moje moto porównać z innym takim jak mój inaczej zawsze się będę czepiał czegoś co może jest prawidłowe.
Motorek jaki mam VN-15SE
Co do strzelania - to miałem podobny problem - po przejechaniu 20 - 30 km (VN 1500) strzelał na przemian w gażnik i w rurę - okazało się , że po rozgrzaniu rozszczelniał się filtr powietrza (między chromowaną puszką , a plastikową podstawą) wyginał się plastik i dostawał obce powietrze - objaw był , jak za ubogiej mieszanki . Można to sprawdzić - wystarczy z samochodowej dętki uciąć dwa paski szer. na około 4cm i naciągnąć na miejsce styku puszki z plastikiem - na obie puszki . Przejechać się i jak strzały umilkną szukać dopiero tutaj uszczelnienia.
Kto jest online
Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości