vn 750 nie odpala
Mielonka – urwana korba, wał, tłok cylinder, karter, przewody olejowe nawet nie sprawdzałem głowicy, bo już nie ma sensu. Zaletą sprzedawanego silnika jest to, że jest jeszcze w motorze i nawet odpala ( bardzo ciężko), można posłuchać czy jeszcze cos nie puka, ale jest dalej wielką zagadką – oddaloną o 350km!!!
Z tego co wiem to w Łodzi są dwa "szroty" zajmujące się motocyklami i maja duzo Vulcanów. Jeden z nich to PHU VMAX (czy jakos tak), drugiego nie pamiętam, ale obba wystawiaja się na Allegro i mają sporo do VN750.
Chłopaki działają tak, że ściągają kilka egzemplarzy, składaja jeden jeżdżący dobrze a to co zostało i jest sprawne puszczają na części.
Spróbuj się nimi dogadać - może poskładaja Ci kompletny silnik.
Chłopaki działają tak, że ściągają kilka egzemplarzy, składaja jeden jeżdżący dobrze a to co zostało i jest sprawne puszczają na części.
Spróbuj się nimi dogadać - może poskładaja Ci kompletny silnik.
Mechanika - to takie większe klocki Lego
----------
III
----------
III
Sorki ale grubość izolacji drutu 0,8 mm daje izolowany drut 1,6 mm - "bez drutu" - tylko samej izolacji. Albo Pan naopowiadał idiotyzmów, albo cóś źle zrozumiałeś.Wolfik pisze:Witam Wszystkich, jestem tu nowy i mam nadzieję że często będę tu bywał
a chciałem napisać coś na temat "przewijania" altka.
...więc zadzwoniłem do tegoż pana który się tym zajmuje i spytałem czy robił takie impulsatory(altek), pan powiedział że tak. Spytałem jaką daje mi gwarancję że nie padnie mi za jakiś czas bo jest problem z jego wymianą i żę pracuje to w wysokich temperaturach i w oleju...., a on na to że napewno dłużej niż oryginalny, ponieważ przezwja takie żeczy specjalnym drutem o grubości izolacji 0,8mm gdzie oryginalne mają izolację 0,2mm, przez co izolacja szybciej się wypala.
Dziś odpaliłem wkońcu motór i jak narazie ładuje :P
"Wsiądźcie na motocykle i jedźcie tak długo, aż zrozumiecie o co w tym wszystkim chodzi" - Gang Dzikich Wieprzy
-
- Posty: 3
- Rejestracja: wt kwie 17, 2012
- Miejscowość: Białe Błota
- Motocykl: Kawasaki VN 750
- VROC: 0
Prawdę kolega pisze. Faktycznie grubość samej izolacji to było by 1,6mm + drut (nie wiem ile) załóżmy 0,5 , 0,6mm dało by ponad 2mm a takim ciężko by było wszystko upchnąć. Wychodzi na to że oryginalny ma 0,1mm a ten co nawija 0,4mm.Góral pisze:Sorki ale grubość izolacji drutu 0,8 mm daje izolowany drut 1,6 mm - "bez drutu" - tylko samej izolacji. Albo Pan naopowiadał idiotyzmów, albo cóś źle zrozumiałeś.Wolfik pisze:Witam Wszystkich, jestem tu nowy i mam nadzieję że często będę tu bywał
a chciałem napisać coś na temat "przewijania" altka.
...więc zadzwoniłem do tegoż pana który się tym zajmuje i spytałem czy robił takie impulsatory(altek), pan powiedział że tak. Spytałem jaką daje mi gwarancję że nie padnie mi za jakiś czas bo jest problem z jego wymianą i żę pracuje to w wysokich temperaturach i w oleju...., a on na to że napewno dłużej niż oryginalny, ponieważ przezwja takie żeczy specjalnym drutem o grubości izolacji 0,8mm gdzie oryginalne mają izolację 0,2mm, przez co izolacja szybciej się wypala.
Dziś odpaliłem wkońcu motór i jak narazie ładuje :P
Jeśli chcesz to podjadę do gościa i podpytam się dokładnie
komar
motorynka
wska
mz251
wsk
gazela
shl M11
VN 750
motorynka
wska
mz251
wsk
gazela
shl M11
VN 750
Po ostatnich perypetiach z wyciekiem w okolicach uszczelki głowicy rozebrałem wszystko jeszcze raz (po raz piąty) głowice zawiozłem do sprawdzenia szczelności, czyszczenia w myjce ultradźwiękowej, splanowania przylgni (bloki tez splanowałem) i przy okazji wymiany uszczelniaczy w zaworach. Po złożeniu wszystkiego do kupy okazało się że cieknie z tego małego fikuśnego otworku w głowicy. Myślałem że się popłaczę... ale od czego jest net... Znalazłem info że ten otworek służy do odprowadzania wody z tulei wokół gniazda świecy i jak puści jej oring to wtedy przepuszcza olej. Wymieniłem oringi iii.........
TAA DAA
Odpala z palca na zimno i na ciepło, chodzi jak trzeba i nie cieknie
Teraz tylko wymiana kapciuszków, przegląd, trochę kosmetyki i można zaczynać sezon
TAA DAA
Odpala z palca na zimno i na ciepło, chodzi jak trzeba i nie cieknie
Teraz tylko wymiana kapciuszków, przegląd, trochę kosmetyki i można zaczynać sezon
Mechanika - to takie większe klocki Lego
----------
III
----------
III
-
- Posty: 15
- Rejestracja: pn kwie 16, 2012
- Miejscowość: Przemyśl
- Motocykl: vn750
- VROC: 0
- Brein
- Posty: 2242
- Rejestracja: czw maja 06, 2010
- Miejscowość: Kielce
- Motocykl: Dniepr MT12
- VROC: 32244
Nie wierzę... Rudy w końcu wyjedzie z garażu...
Za daleko mam więc proszę o zdjęcia!!! toż to wiekopomna chwila
Za daleko mam więc proszę o zdjęcia!!! toż to wiekopomna chwila
Moja strona domowa: www.jacek-lukawski.pl
Ludzie dzielą się na dwie grupy: na tych, którzy "mogą coś zrobić" i na tych, którzy to zrobili.
Ludzie dzielą się na dwie grupy: na tych, którzy "mogą coś zrobić" i na tych, którzy to zrobili.
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Ło masz... To dlatego w 100lycy malują trawę?
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Kto jest online
Jest 19 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 19 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości