Zakup - Proszę o pomoc

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Kris_82
Posty: 7
Rejestracja: pn sty 04, 2016
Miejscowość: Ruda Śląska
Motocykl: W trakcie zakupu
VROC: 0

Zakup - Proszę o pomoc

Post autor: Kris_82 » pn sty 04, 2016

Witam.
Jako, że wiosna za pasem :p rozpocząłem poszukiwania nowej maszyny dla siebie. Wybór padł na Kawasaki, choć wszyscy znajomi mi odradzają (nikt nie posiadał i nie posiada Kawy).
Do spraw mechanicznych mam niestety dwie lewe ręce. Oględziny u mnie sprowadzają się do odpalenia maszyny i oględzin zewnętrznych. Dlatego prośba do Szanownych Braci Motocyklistów o pomoc. Znalazłem takie ogłoszenie:
http://olx.pl/oferta/kawasaki-vn-800-cu ... c5102a55b9
Byłem, oglądałem. Wygląd zewnętrzny jak dla mnie super. Jedyna rzecz jaka przykuła moją uwagę to łańcuch. Był wg mnie luźny. Gościu jest właścicielem od 5 lat i napędu nie wymieniał. Co o tym motocyklu sądzicie. A może ktoś zna? Motór z okolic Rybnika.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pn sty 04, 2016

Za drogo, za 12-13 tyś to już powinieneś dorwać porządnego classica, wersja custom to tak 11 tyś z hakiem max.

Kris_82
Posty: 7
Rejestracja: pn sty 04, 2016
Miejscowość: Ruda Śląska
Motocykl: W trakcie zakupu
VROC: 0

Post autor: Kris_82 » pn sty 04, 2016

Mayones Dzięki za uwagę.
Jeszcze jedno. Co możecie polecić niskiej osobie. Niestety Bozia nie obdarowała mnie wzrostem. Mam jedyne 166cm.

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2585
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » pn sty 04, 2016

To masz dokładnie ten sam problem co ja.
800 jest stworzona dla nas - kurdupli... ;)
Przy odrobinie wprawy 900 jest nawet lepsza. Teraz mam Nomada 1500 i też jest w porządku. Tutaj nie wzrost tylko cherlawość i brak siły mi bardziej przeszkadza. Także bez problemu możesz celować w 800. Classic będzie niższy i być może wygodniejszy przy krótkich nogach niż Custom.
LwG
Łukasz czyli Skrobel

Kris_82
Posty: 7
Rejestracja: pn sty 04, 2016
Miejscowość: Ruda Śląska
Motocykl: W trakcie zakupu
VROC: 0

Post autor: Kris_82 » pn sty 04, 2016

Custom faktycznie ciut wysoki. Nogi muszę mieć bardzo wyciągnięte do przodu. Ale te przednie ogromne i cienkie koło.... Strasznie mi się podoba. Na razie mam dylemata jak cholera. :wall:

Kris_82
Posty: 7
Rejestracja: pn sty 04, 2016
Miejscowość: Ruda Śląska
Motocykl: W trakcie zakupu
VROC: 0

Post autor: Kris_82 » pn sty 04, 2016

Znalazłem jeszcze takie:
http://olx.pl/oferta/kawasaki-vulcan-80 ... 7f3074cd1f
http://olx.pl/oferta/kawasaki-vulkan-vn ... 92d8b1116b
A może znacie kogoś ze śląska kto chce pozbyć się dobrego sprzętu?

Awatar użytkownika
PPV
Posty: 140
Rejestracja: ndz lip 05, 2015
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN900 Custom 2007
VROC: 37483

Post autor: PPV » pn sty 04, 2016

Mayones pisze:Za drogo, za 12-13 tyś to już powinieneś dorwać porządnego classica, wersja custom to tak 11 tyś z hakiem max.
Tak z ciekawości, nowy custom 800 był tańszy, czy droższy niż classic? Teraz np cena 900 - 34900 za classica, 36500 za customa :)
Kris łańcuch to można chyba naciągnąć/wymienić. Opony też sprawdź, bo to kilka stówek na dzień dobry może być.

Kris_82
Posty: 7
Rejestracja: pn sty 04, 2016
Miejscowość: Ruda Śląska
Motocykl: W trakcie zakupu
VROC: 0

Post autor: Kris_82 » pn sty 04, 2016

Kris łańcuch to można chyba naciągnąć/wymienić. Opony też sprawdź, bo to kilka stówek na dzień dobry może być.[/quote]

Opony ma prawie nówki, a jeśli chodzi o łańcuch to nie mam pojęcia oprócz tego, że luźny.
Niestety nie mam nikogo znajomego co by się na tyle znał.

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2585
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » pn sty 04, 2016

PPV pisze:Tak z ciekawości, nowy custom 800 był tańszy, czy droższy niż classic? Teraz np cena 900 - 34900 za classica, 36500 za customa :)
Kris łańcuch to można chyba naciągnąć/wymienić. Opony też sprawdź, bo to kilka stówek na dzień dobry może być.
Jak to wyglądało w latach 90 to nie wiem, ale dziś faktycznie jest tak, że 800 custom zwykle jest trochę tańsza od Classiców, które zazwyczaj są też doposażone w lightbary, podesty, jakieś sakwy itp.
W 900 jest trochę inaczej bo tu Custom to jest praktycznie inny motocykl. Aluminiowe koła, fantazyjne malowania = wysoki współczynnik kultowości :)
Poza tym w 800 Customa zaczęli produkować o rok wcześniej od Classica, który w założeniu miał być taką "bogatszą" wersją.
Kris_82 pisze:Custom faktycznie ciut wysoki. Nogi muszę mieć bardzo wyciągnięte do przodu. Ale te przednie ogromne i cienkie koło.... Strasznie mi się podoba. Na razie mam dylemata jak cholera. :wall:
Cóż, kwestia gustu i przyzwyczajenia. Wagowo obie wersje 800 są podobne. Do podnóżków trzeba się będzie przyzwyczaić. Niektórzy właściciele customów twierdzą, że są łatwiejsze w prowadzeniu - ja nie podejmuję się porównania, na customie nie jeździłem, a z opanowaniem Classica nie miałem żadnych problemów.
Z kolei jak jeździłem na 900 to tam dopiero miałem mocno wyciągnięte do przodu nogi, a mimo to jeździło się super (ale jeździłem także na Classicu czyli z podestami)!
LwG
Łukasz czyli Skrobel

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2585
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » pn sty 04, 2016

Kris_82 pisze:Znalazłem jeszcze takie:
http://olx.pl/oferta/kawasaki-vulcan-80 ... 7f3074cd1f
http://olx.pl/oferta/kawasaki-vulkan-vn ... 92d8b1116b
A może znacie kogoś ze śląska kto chce pozbyć się dobrego sprzętu?
Czarny z jednej strony ładniejszy (przynajmniej dla mnie), ale ma nieoryginalną przednią lampę i lusterka. Sporo zresztą zmian w okolicach kierownicy (np. linki). I prawie na pewno był malowany (brak emblematów na baku i nie przypominam sobie, żeby w 1999 była czarna wersja). I wprawdzie to nie zawsze musi oznaczać historię wypadkową, ale trzeba mu się uważnie przyjrzeć.

Ten szary... na zdjęciach nic specjalnie niepokojącego nie zobaczyłem. Mógł się lekko przewrócić na lewą stronę o czym by świadczyło to otarcie błotnika i pozbawiona gumki dźwigienka zmiany biegów... Ale z założenia motocyklom trzeba się dziś pilnie przyglądać przed zakupem...
LwG
Łukasz czyli Skrobel

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » pn sty 04, 2016

http://olx.pl/oferta/kawasaki-vn-800-bo ... bIcKp.html

Możłiwość powrotu do oryginału

- wszystkie błotniki, lampy, kierunki, oryginalana kanapa
- dwa komplety wydechów,
- dwie kierownice,
- nowe opony
- nowy napęd
- wymionieny akumulator, zrobiony rozrusznik

Jak chcesz wiedzieć wiecej dzwoń/pisz.
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

Awatar użytkownika
Smoku
Posty: 1304
Rejestracja: ndz maja 20, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Voyager 1700Były:Nomad 1500 FI`03,800 Classic
VROC: 0

Re: Zakup - Proszę o pomoc

Post autor: Smoku » pn sty 04, 2016

http://olx.pl/oferta/kawasaki-vn-800-cu ... c5102a55b9

Motocykl był sprowadzony ze Stanów? Przyjrzałbym się bliżej historii, w jakim stanie był sprowadzony i co było robione.
Myślę, że cena spowodowana jest rocznikiem. Ale za taką kwotę poszukałbym Classic`a

http://olx.pl/oferta/kawasaki-vulkan-vn ... 92d8b1116b
Tak jak pisze Skrobel, coś tu było kombinowane przy nim.
Nie wygląda to estetycznie.

http://olx.pl/oferta/kawasaki-vulcan-80 ... 7f3074cd1f
Jakiś czas jest już wystawiana na sprzedaż.
Również nie widzę niczego nazbyt niepokojącego.

Co do wzrostu, też nim nie grzeszę i 800 to świetny wybór.
Przejeździłem 4 sezony, złego słowa nie powiem.

Podchodź z dużą rezerwą do tego, co jest napisane w ogłoszeniach "lać i jeździć" etc.
Musisz być przygotowany na tzw. pakiet startowy, regulacja zaworów, wymiana uszczelniaczy i oleju w lagach itd.
Włożyć kask, buty , skórę
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur

Kris_82
Posty: 7
Rejestracja: pn sty 04, 2016
Miejscowość: Ruda Śląska
Motocykl: W trakcie zakupu
VROC: 0

Post autor: Kris_82 » pn sty 04, 2016

Smoku, może to głupie pytanie, ale jak sprawdzić w jakim stanie Motocykla trafił 6 lat temu do kraju???
Na pakiet startowy jestem przygotowany. Na moto chcę przeznaczyć 13000, a na pakiet startowy ok. 2000.
Shepherd, będę śmigał z moim plecaczkiem :moto:

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » pn sty 04, 2016

Kris_82 pisze:Shepherd, będę śmigał z moim plecaczkiem
Shepherd pisze:Możłiwość powrotu do oryginału
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Dzisiaj urodziny obchodzą