Regulacja gaźnika w vn 800

Grzesiek12345
Posty: 16
Rejestracja: sob mar 19, 2011
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: vn 800
VROC: 0

Regulacja gaźnika w vn 800

Post autor: Grzesiek12345 » sob mar 19, 2011

Witam
Czy ktoś z forumowiczów regulowal sam w swojej maszynie gaźniki mam na myśli vn 800. Jeśli tak i zakończyło się to powodzeniem to poprosiłbym o szczegółowe informacje najlepiej z fotkami jak i co po kolei się robi.Taki post byłby dużą pomocą dla ludzi chcących samemu dbać o swoje maszyny.Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » sob mar 19, 2011

A po co to chcesz robić masz jakieś konkretne powody??
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Grzesiek12345
Posty: 16
Rejestracja: sob mar 19, 2011
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: vn 800
VROC: 0

Post autor: Grzesiek12345 » ndz mar 20, 2011

Po to , żeby maszyna dobrzee chodziła bo widząc po świeczkach chyba zabogata mieszanka paliwowo powietrzna ( troche czarne)

Wróbelek
Posty: 401
Rejestracja: ndz lip 25, 2010
Miejscowość: Słupca
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
VROC: 0

Post autor: Wróbelek » ndz mar 20, 2011

grzesiek mam to samo;) I też bym poprosił o porady:)

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » ndz mar 20, 2011

Jakie wydechy panowie macie puste czy standardy czy nawiercane?
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Wróbelek
Posty: 401
Rejestracja: ndz lip 25, 2010
Miejscowość: Słupca
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
VROC: 0

Post autor: Wróbelek » ndz mar 20, 2011

ja oryginaly ale wybebeszone:) czyli puste

Grzesiek12345
Posty: 16
Rejestracja: sob mar 19, 2011
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: vn 800
VROC: 0

Post autor: Grzesiek12345 » ndz mar 20, 2011

Ja też wybebeszone orginały, ale nie o tłumiki mi chodzi tylko o regulację gaźnika krok po kroku. Czy nikt sam nie ustawial gaźnika w swojej maszynie. Po doświadczeniach ze swoją ostatnią maszyną a była to virago 750 powiedziałem sobie że nigdy więcej nie dam do regulacji motoru "mechanikom" bo większość z nich nie zna się na rzeczy. Jamaszkę regulowałem sam a miala dwa gaźniki i chodziła super, teraz sam chcę wyregulować gaźnik w vulkanie.

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » ndz mar 20, 2011

sorki, nie za bardzo się na tym znam, ale tak na logikę, jak dawałeś radę z synchronizacją i ustawianiem dwóch gaźników to w teraz masz tylko jeden - więc o wiele prościej.
Ja się za takie rzeczy nie biorę, ale gaźnik to gaźnik - zasada działania każdego taka sama, dysze, membrana, pływak i przepustnica. Tak mi się przynajmniej wydaje.
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Grzesiek12345
Posty: 16
Rejestracja: sob mar 19, 2011
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: vn 800
VROC: 0

Post autor: Grzesiek12345 » ndz mar 20, 2011

Badger w sumie to masz rację. Ale o wiele łatwiej by było gdyby ktoś kto sam ustawiał gaźnik zamieścił jakieś zdjęcia i opisał krok po kroku co i jak się ustawia .

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » ndz mar 20, 2011

Grzesiek, przykro mi, ale tak jak mówiłem - jestem noga z serwisowania motocykla - do takich rzeczy się nie biorę, nie mam zdjęć.

Za to mam serwisówkę, jak chcesz to mogę użyczyć. W języku Shakespeare'a.
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » ndz mar 20, 2011

Regulacja jest dość prosta przy jednym gaźniku.
Nie ruszaj składu mieszanki jedynie ilość paliwa.
Bo jeśli masz czarne świece to zostaje nieprzepalone paliwo
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Wróbelek
Posty: 401
Rejestracja: ndz lip 25, 2010
Miejscowość: Słupca
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
VROC: 0

Post autor: Wróbelek » ndz mar 20, 2011

a czym to abrams zrobic;) Bo ja bylem w serwisie ale nie kawasaki tylko zwykla mechanika. I rozebrali to pływak dobry iglica tez membrana tez wszystko ok. Iglice na maxa w dol zrobili i kopci mniej mi teraz ale jednak jeszcze nie jest idealnie. Bo mam hyperchargera z ktorym w komplecie sa dysze a poprzedni właściciel nie założyl u mnie i chyba zonk jest;/ Jeśli się myle to prosze o rady;)

Bo powiedzieli mi ze pozostaje kupno DynoJetów i regulacja od nowa :wall:

Grzesiek12345
Posty: 16
Rejestracja: sob mar 19, 2011
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: vn 800
VROC: 0

Post autor: Grzesiek12345 » śr mar 23, 2011

Dzisiaj przeprowadziłem własnoręcznie regulację gaźnika w swoim vn 800 i stwierdzam że nie ma tam żadnej regulacji iglicy ma ona swoje gniazdo bez możliwości regulacju , skład mieszanki paliwo-powietrze reguluje się jednym pilotem , poziom paliwa można sprawdzić bez zdejmowania gaźnika potrzebny tylko kawałek rurki

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » śr mar 23, 2011

A śrubę składu mieszanki nastawiłeś na fabryczny nastaw tzn. o ile dobrze pamiętam 1 i 3/4 obrotu?? U mnie na tym nastawie w ogóle nie gada, mam ustawione bodajże na aż 3 obroty
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

Grzesiek12345
Posty: 16
Rejestracja: sob mar 19, 2011
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: vn 800
VROC: 0

Post autor: Grzesiek12345 » śr mar 23, 2011

Nastawiłem na 1 i 3/4 ale ciężko pali na cieplym silniku , przed regulacją było na 2 obroty wykręcona.

Wróbelek
Posty: 401
Rejestracja: ndz lip 25, 2010
Miejscowość: Słupca
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
VROC: 0

Post autor: Wróbelek » czw mar 24, 2011

czyli wychodzi na to że mnie w konia zrobili;/ Gdzie jest ta śruba roy?? bo u mnie za duzo dostaje paliwa i nie wiem gdzie ona jest:)

Luzak

Post autor: Luzak » czw mar 24, 2011

niektórzy, co również znają się na gaźnikach, mówią, że tej śruby nie powinno się ruszać - najczęściej wyjeżdża z fabryki zalakowana - a potrzeba jej ruszania wynika tylko z tego, że coś innego jest pop....ne i tą śrubą trzeba nadrabiać.

Wróbelek
Posty: 401
Rejestracja: ndz lip 25, 2010
Miejscowość: Słupca
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
VROC: 0

Post autor: Wróbelek » czw mar 24, 2011

u mnie moze isc jedynie od tego ze puste wydechy i ten hypercharger;/

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » czw mar 24, 2011

Obrazek tutaj masz tą śrubę. Hyper i wydechy to już spora ingerencja więc musisz ustawiać indywidualnie, nie sugerując się fabrycznymi danymi czyli na czuja :)
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

VKC
Posty: 3177
Rejestracja: czw kwie 08, 2010
Motocykl:
VROC: 0

Post autor: VKC » czw mar 24, 2011

16014 w prawo, 16017 w lewo - 92037A po skosie nie dokręcać za mocno - użyć czuja...

No chyba bym zwariował.... :mrgreen:

ale tak naprawdę podziwiam Was że pchacie w to łapki :ok:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą