Rwanie, pływanie i w trakcie jazdy
-
- Posty: 49
- Rejestracja: pn maja 07, 2012
- Miejscowość: Katowice
- Motocykl: VN 800 Classic
- VROC: 0
Rwanie, pływanie i w trakcie jazdy
tak mniej więcej się to czuje, szczególnie na niskich biegach, jedziesz pan panie z prędkością ustaloną a tu jakoby cię hamowało cuś przez chwilę i odpuszczało i tak w te i wefte. I na każdym praktycznie biegu, takoż i podczas przyspieszania, uczucie zrywania, jakby cokolwiek obcierało o koło. Żadnych innych nieprawidłowości, silnik chodzi równo, strzeli ino czasem przy międzygazie.
Jakieś pomysły na diagonozę? Klocki i tarcze wykluczamy, świeżo po przeglądzie, a szpeniory warsztatowe nie mają koncepcji..
Jakieś pomysły na diagonozę? Klocki i tarcze wykluczamy, świeżo po przeglądzie, a szpeniory warsztatowe nie mają koncepcji..
Only dead Fish go with the flow
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
Ja myślę że gdyby to jakaś mechaniczna usterka to by dochodziło do miejscowego przegrzania elementów tocznych lub układu hamulcowego .To dziwne zachowanie nie przypomina przypadkiem momentu kiedy zaczyna brakować paliwa ,też moto ''muli ''zanim przełączysz w rezerwę ,więc może masz kłopoty z paliwem .
miałem coś takieo w swoim drifterku, mechanicy wyjmowali gaźnik, włożyli i jest ok. co zrobili nie mam pojęcia. Dodatkowy objaw to obcinał przy wysokich obrotach a na lucie można było kręcić do oporu
Z ciekawostek powiem, ze kiedyś przyjechał klient i płakał, że przy prędkości pow. 80 km/h motocykl przestaje przyśpieszać, a motocykl nowy i tyle pieniędzy kosztował. Okazało się , że nawieszał długich frędzli na klamki i klamka hamulca była cofana przez pęd powierza i zaczynała blokować tarcze.
... kto by pomyślał
Z ciekawostek powiem, ze kiedyś przyjechał klient i płakał, że przy prędkości pow. 80 km/h motocykl przestaje przyśpieszać, a motocykl nowy i tyle pieniędzy kosztował. Okazało się , że nawieszał długich frędzli na klamki i klamka hamulca była cofana przez pęd powierza i zaczynała blokować tarcze.
... kto by pomyślał
Isio
www.monsterbike.eu
www.monsterbike.eu
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
to jak już przy zrywaniu jesteśmy, to czy przy dość małej prędkości np dojeżdzamy do skrzyżowania 10-20 na budziku i ruszamy no bo nic nie jedzie i na tej dwójce czy jedynce szarpie oj szarpie, żeby było luźniej muszę kawałek sprzęgła wcisnąć, ale tym sposobem żebym sprzegła nie spierniczył, zastanawiam się czy np minimalne podkręcenie wolnych obrotów nie załatwiło by sprawy, choć teraz ładnie sobie cyka na wolnych, no sam nie wiem, muszę też manetki sobie wstawić inne bo te co mam są dość grube środkiem i nie czuję w rekawicach tak dobrze tej manetki i kolejne pytanie lewa manetka zsuwa się bez problemu, to prawa gazowa też jest tylko wciśnięta ? czy jest jakaś srubka blokada ?
- BubRb
- Posty: 154
- Rejestracja: pt kwie 06, 2012
- Miejscowość: Babimost k.Zielonej Góry
- Motocykl: VN 800
- VROC: 35149
Przejrzałem chyba "milion" postów....
Wnioski:
1. Vulcany tak mają.
2. Vulcany tak NIE mają.
Wybór należy do ciebie
U mnie też szarpie, ale jak się nagrzeje wraca do normy..... no ale przecież nawet BMW X6 szarpie jak się na 5-biegu jedzie 10-20km/h.
Suma sumarum, jestem tu świeży i z tego co wyczytałem to przymierzam się doŁ
1. czyszczenia gaźnika.
2. wymiana swiec
3. wymiana filtra powietrza
4. wymiana oleju
i wtedz obaczymy.
Wnioski:
1. Vulcany tak mają.
2. Vulcany tak NIE mają.
Wybór należy do ciebie
U mnie też szarpie, ale jak się nagrzeje wraca do normy..... no ale przecież nawet BMW X6 szarpie jak się na 5-biegu jedzie 10-20km/h.
Suma sumarum, jestem tu świeży i z tego co wyczytałem to przymierzam się doŁ
1. czyszczenia gaźnika.
2. wymiana swiec
3. wymiana filtra powietrza
4. wymiana oleju
i wtedz obaczymy.
-
- Posty: 49
- Rejestracja: pn maja 07, 2012
- Miejscowość: Katowice
- Motocykl: VN 800 Classic
- VROC: 0
Dla tych, którzy mieliby podobne odczucia w trakcie jazdy ostateczna, potwierdzona empirycznie diagnoza: zbyt niski poziom paliwa w gaźniku, rozciągnięty kosmicznie ponad miarę łańcuch rozrządu - czasem zechciał przeskoczyć. Po ustawieniu mieszanki i wymianie łańcuchów, takoż i kalibracji zaworów, jest pięknie i niczym po szkle. Jeśli ktoś jest z okolic Katowic POLECAM mechanika Marcina przy sklepie Olek Motocykle na Rozdzieńskiego - osobisty czarodziej w przystępnej cenie
Only dead Fish go with the flow
Kto jest online
Jest 38 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 38 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości