Rwanie, pływanie i w trakcie jazdy

Piterson
Posty: 49
Rejestracja: pn maja 07, 2012
Miejscowość: Katowice
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 0

Rwanie, pływanie i w trakcie jazdy

Post autor: Piterson » czw maja 17, 2012

tak mniej więcej się to czuje, szczególnie na niskich biegach, jedziesz pan panie z prędkością ustaloną a tu jakoby cię hamowało cuś przez chwilę i odpuszczało i tak w te i wefte. I na każdym praktycznie biegu, takoż i podczas przyspieszania, uczucie zrywania, jakby cokolwiek obcierało o koło. Żadnych innych nieprawidłowości, silnik chodzi równo, strzeli ino czasem przy międzygazie.
Jakieś pomysły na diagonozę? Klocki i tarcze wykluczamy, świeżo po przeglądzie, a szpeniory warsztatowe nie mają koncepcji..
Only dead Fish go with the flow

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » czw maja 17, 2012

:) Jak koła luzno chodzą hamulce nie blokują to może sprzęgło ślizga ??

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » czw maja 17, 2012

Ja myślę że gdyby to jakaś mechaniczna usterka to by dochodziło do miejscowego przegrzania elementów tocznych lub układu hamulcowego .To dziwne zachowanie nie przypomina przypadkiem momentu kiedy zaczyna brakować paliwa ,też moto ''muli ''zanim przełączysz w rezerwę ,więc może masz kłopoty z paliwem ?? .

Trufel

Post autor: Trufel » czw maja 17, 2012

o słuszna uwaga Juras :ok:

Isio
Posty: 41
Rejestracja: ndz sty 29, 2012
Miejscowość: Milanówek
Motocykl: VN800 Drifter
VROC: 0

Post autor: Isio » czw maja 17, 2012

miałem coś takieo w swoim drifterku, mechanicy wyjmowali gaźnik, włożyli i jest ok. co zrobili nie mam pojęcia. Dodatkowy objaw to obcinał przy wysokich obrotach a na lucie można było kręcić do oporu

Z ciekawostek powiem, ze kiedyś przyjechał klient i płakał, że przy prędkości pow. 80 km/h motocykl przestaje przyśpieszać, a motocykl nowy i tyle pieniędzy kosztował. Okazało się , że nawieszał długich frędzli na klamki i klamka hamulca była cofana przez pęd powierza i zaczynała blokować tarcze.
... kto by pomyślał

Trufel

Post autor: Trufel » pt maja 18, 2012

frędzlom mówię NIE :p

Piterson
Posty: 49
Rejestracja: pn maja 07, 2012
Miejscowość: Katowice
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 0

Post autor: Piterson » pt maja 18, 2012

:D dobre z frędzlami. Zara jadę do innego zakładu, popytam i powiem o gaźniku. Nie jest to paliwo :D bo efekt taki sam świeżo po zatankowaniu, i nie diesla :D grzać się raczej nie grzeje. Jak stwierdzą co to, napiszę ku potomności :)
Only dead Fish go with the flow

Piterson
Posty: 49
Rejestracja: pn maja 07, 2012
Miejscowość: Katowice
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 0

Post autor: Piterson » pt maja 18, 2012

tak więc diagnoza - podobno wszystko w porządku, podobno Vki tak się mają że na niskich obrotach się rwą, bo to gaźnikowe i generalnie niby się powinienem cieszyć że tak chodzi :P trafiam więc na półkę "przewrażliwieni" :D co będzie dalej zobaczymy ;)
Only dead Fish go with the flow

Awatar użytkownika
BubRb
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 06, 2012
Miejscowość: Babimost k.Zielonej Góry
Motocykl: VN 800
VROC: 35149

Post autor: BubRb » pt maja 18, 2012

...odkręć kranik.... jeździsz na zamkniętym....

Piterson
Posty: 49
Rejestracja: pn maja 07, 2012
Miejscowość: Katowice
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 0

Post autor: Piterson » sob maja 19, 2012

BubRb pisze:...odkręć kranik.... jeździsz na zamkniętym....
eee... teraz zaingorancię trochę, jak można zakręcić / okręcić kranik w VN800Class? trzy pozycje są i nie widzę opcji off, chyba że jakieś magiczne pokrętło pojawiające się jak drzwi do Morii?
Only dead Fish go with the flow

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » sob maja 19, 2012

to jak już przy zrywaniu jesteśmy, to czy przy dość małej prędkości np dojeżdzamy do skrzyżowania 10-20 na budziku i ruszamy no bo nic nie jedzie i na tej dwójce czy jedynce szarpie oj szarpie, żeby było luźniej muszę kawałek sprzęgła wcisnąć, ale tym sposobem żebym sprzegła nie spierniczył, zastanawiam się czy np minimalne podkręcenie wolnych obrotów nie załatwiło by sprawy, choć teraz ładnie sobie cyka na wolnych, no sam nie wiem, muszę też manetki sobie wstawić inne bo te co mam są dość grube środkiem i nie czuję w rekawicach tak dobrze tej manetki i kolejne pytanie lewa manetka zsuwa się bez problemu, to prawa gazowa też jest tylko wciśnięta ? czy jest jakaś srubka blokada ?

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » pn maja 21, 2012

:) Od dzisiaj nie nosze frędzli bo mogą mnie hamowac :D

Awatar użytkownika
BubRb
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 06, 2012
Miejscowość: Babimost k.Zielonej Góry
Motocykl: VN 800
VROC: 35149

Post autor: BubRb » pn maja 21, 2012

Przejrzałem chyba "milion" postów....
Wnioski:
1. Vulcany tak mają.
2. Vulcany tak NIE mają.

Wybór należy do ciebie :)

U mnie też szarpie, ale jak się nagrzeje wraca do normy..... no ale przecież nawet BMW X6 szarpie jak się na 5-biegu jedzie 10-20km/h.
Suma sumarum, jestem tu świeży i z tego co wyczytałem to przymierzam się doŁ
1. czyszczenia gaźnika.
2. wymiana swiec
3. wymiana filtra powietrza
4. wymiana oleju

i wtedz obaczymy.

Piterson
Posty: 49
Rejestracja: pn maja 07, 2012
Miejscowość: Katowice
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 0

Post autor: Piterson » pn maja 21, 2012

hehe, gdybyż ino na 5tce przy 20stu :P wykonane zostaną zapewne wszelkie możliwe sprawdzenia, po to tylko żeby się ostatecznie przekonać, że ten tak ma :)
Only dead Fish go with the flow

Awatar użytkownika
BubRb
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 06, 2012
Miejscowość: Babimost k.Zielonej Góry
Motocykl: VN 800
VROC: 35149

Post autor: BubRb » wt maja 22, 2012

Piterson..... i otóż to.... :)

Piterson
Posty: 49
Rejestracja: pn maja 07, 2012
Miejscowość: Katowice
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 0

Post autor: Piterson » pn lip 02, 2012

Dla tych, którzy mieliby podobne odczucia w trakcie jazdy ostateczna, potwierdzona empirycznie diagnoza: zbyt niski poziom paliwa w gaźniku, rozciągnięty kosmicznie ponad miarę łańcuch rozrządu - czasem zechciał przeskoczyć. Po ustawieniu mieszanki i wymianie łańcuchów, takoż i kalibracji zaworów, jest pięknie i niczym po szkle. Jeśli ktoś jest z okolic Katowic POLECAM mechanika Marcina przy sklepie Olek Motocykle na Rozdzieńskiego - osobisty czarodziej w przystępnej cenie ;)
Only dead Fish go with the flow

Awatar użytkownika
BubRb
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 06, 2012
Miejscowość: Babimost k.Zielonej Góry
Motocykl: VN 800
VROC: 35149

Post autor: BubRb » wt lip 03, 2012

Gaźnik - OK....
A łańcuch rozrządu ?! to chyba przy okazji ?!
Komar 3; Chart; Wigry 2; Suhl KK-150; VN800

VROC #35149

Piterson
Posty: 49
Rejestracja: pn maja 07, 2012
Miejscowość: Katowice
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 0

Post autor: Piterson » śr lip 04, 2012

Łańcuch przeskakiwał, stąd zryw. Podobno, żaden mechanik ze mnie ;)
Only dead Fish go with the flow

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą