Rozmawiamy tutaj o europejskiej wersji clasica, w papierach stoi 69KW czyli jakies 97-98 KM, chyba , ze zle przeliczam, to nie jest prywatny import ze stanow. I zapewniam, ta niewielka roznica jest trudna do zauwazenia, a cos o tym juz wiem ...[/b]Abrams pisze:Mam ten sam dylemat ale wersja 115 jeszcze bardziej mnie korci.MaciekSz pisze:Jakby się klient na mojego Nomada znalazł... I jeszcze drony fart w Lotto... Echhh....
Życzę szybkiej sprzedaży i z góry gratuluję nowemu właścicielowi...
Krasnal ty masz 105KM czy 115KM?
dyskusje na temat porównania VN2000 do VN1700
- Krasnal
- Posty: 2148
- Rejestracja: sob kwie 24, 2010
- Miejscowość: UK & Piotrków T.
- Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
- VROC: 32105
dyskusje na temat porównania VN2000 do VN1700
Wydzielilem ten temat z tematu sprzedazy Krasnala VN2000. Mysle ze tutaj jest odpowiedniejsze miejsce na tego typu dyskusje Lacik
Ostatnio zmieniony śr sie 08, 2012 przez Krasnal, łącznie zmieniany 1 raz.
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...
+44 7540233074
+44 7540233074
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
No już nie mów, waga Nomada prawie taka sama jak VN2000, moment 128Nm, moc utajniona, / dzisiejszy 1700 ma 62 KM/, ale pewnie ok 30KM mniej i nie ma istotnej różnicy? Oczywiście co 104 KM to nie 94KM. Ale może dane silnikowe 1600 są inne?Sławek pisze:nie powalała na kolana
Tak przy okazji, dealerzy Kawasaki mają problem z VN1700 bo przy ich wadze 62 KM to trochę mało. Ale tak skośni sobie wymyślili i już. Info z pierwszej ręki.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Straszny Off topic nam się tu zrobił, więc zanim pokażę w temacie, to sprostuję:mirad pisze:No już nie mów, waga Nomada prawie taka sama jak VN2000, moment 128Nm, moc utajniona, / dzisiejszy 1700 ma 62 KM/, ale pewnie ok 30KM mniej i nie ma istotnej różnicy? Oczywiście co 104 KM to nie 94KM. Ale może dane silnikowe 1600 są inne?Sławek pisze:nie powalała na kolana
Tak przy okazji, dealerzy Kawasaki mają problem z VN1700 bo przy ich wadze 62 KM to trochę mało. Ale tak skośni sobie wymyślili i już. Info z pierwszej ręki.
Model: Kawasaki VN1700 Classic
Year: 2012
Power: 73.76 HP (53.8 kW)) @ 5000 RPM
Torque: 135.00 Nm (13.8 kgf-m or 99.6 ft.lbs) @ 2750 RPM
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
MaciekSz pisze:Power: 73.76 HP (53.8 kW)) @ 5000 RPM
Dzięki za sprostowanie danych silnikowych, pomyliłem z innym moto. Przepraszam.
Jednak sprawa niedoboru mocy do wagi jest aktualna w opinii wielu lepiej zorientowanych ode mnie.
Dlatego brak 2000 na rynku europejskim jest oceniany negatywnie. Uczciwie mówiąc jej sprzedaż w porównaniu do USA była mała. W mojej ocenie wina była po stronie producenta i dealerów. Skupieni na promocji plastików olali prawdziwe motocykle.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- Remo
- Posty: 1990
- Rejestracja: śr kwie 28, 2010
- Miejscowość: Kujawy/Mazowsze
- Motocykl: VN 1700 Classic Tourer
- VROC: 22969
Ja w 1700 CT też nie odczuwam braku kucy a wręcz przeciwnie - po wczorajszej przejażdżce z Aniołkiem na trasie Płock - Chotomów - Płock plecy jeszcze mnie bolą
"Nie ma takiego okrucieństwa ani niesprawiedliwości jakich nie dopuściłby się rząd z chwilą gdy zabraknie mu pieniędzy". Alexis de Tocqueville
"Niczyje zdrowie, wolność ani mienie nie są bezpieczne, kiedy obraduje parlament" Mark Twain
"Najlepszym argumentem przeciwko demokracji jest kilkuminutowa rozmowa z potencjalnym wyborcą" Winston Churchill
Keep calm - I'm from Poland.
www.wypozycz-auto.com.pl
www.detektywi-prawnicy.pl
"Niczyje zdrowie, wolność ani mienie nie są bezpieczne, kiedy obraduje parlament" Mark Twain
"Najlepszym argumentem przeciwko demokracji jest kilkuminutowa rozmowa z potencjalnym wyborcą" Winston Churchill
Keep calm - I'm from Poland.
www.wypozycz-auto.com.pl
www.detektywi-prawnicy.pl
-
- Posty: 3161
- Rejestracja: sob cze 05, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Nomad 1600, VN 2000 LT
- VROC: 32428
Panowie posiadający 2L.
Chciałem tylko powiedzieć, że 2L Thomasa Wydaje się być innym moto niż standardowe 2L.
Jak będę zmieniał to będę chciał takiego właśnie wyczaić, ale podobają mi się wszystkie VN 2000.
Najbardziej jednak to by mi pasowała taka wersja VN 2000 Nomad
Włączam silnik, daję kopa
Za mną tylko kurz
Za mną tylko kurz
Masz ten sam ból co ja ostatnio też właśnie mówiłem, że szkoda, że nie zrobili 2l w wersji Nomad, CT czy jak zwał tak zwał , a co do 2 Thomas'a to z tego co mnie pamięć nie myli to on ma wersję Limited i tam jest chyba 115KM, ale mogę sie mylić, 1700 jest fajne w sensie wizualnym, jak i sam silnik ciągnie nie kiepsko, a do tego środek ciężkości jest dobrze umiejscowionione, pamiętam jak lecieliśmy ostatnio w góry i Andrew z Mirą kładli się w zakrętach jak chcieli przy praktycznie każdej prędkości bez jakichkolwiek problemów, chociaż nie kupiłbym 1700 ma za dużo minusów jak dla mnie.Sławek pisze:
Panowie posiadający 2L.
Chciałem tylko powiedzieć, że 2L Thomasa Wydaje się być innym moto niż standardowe 2L.
Jak będę zmieniał to będę chciał takiego właśnie wyczaić, ale podobają mi się wszystkie VN 2000.
Najbardziej jednak to by mi pasowała taka wersja VN 2000 Nomad
- Pielgrzym
- Posty: 1386
- Rejestracja: wt mar 29, 2011
- Miejscowość: Warszawa-Mokotów-Służew
- Motocykl: W oczekiwaniu....
- VROC: 35378
Ja kupiłem swojego 2L 2 lata temu od gościa który kupił w Polskim salonie i w papierach ma napisane 103 KM. Dołożylem mu super filtr i doszło mi dodatkowo jeszcze 8 kucykow. Nie jest on już taki szybki jak wcześniej bo wsadziłem mu sporo dodatków i waży prawie 500 kg,a ciężar jednak dużo mi dodaje sekund do setki. Jednak Sie tym nie martwię bo nie o szybkość tu chodzi.
Bóg, Honor, Ojczyzna
VROC #35378
VROC #35378
-
- Posty: 543
- Rejestracja: czw paź 21, 2010
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
- VROC: 0
mam pytanko kiedyś szukałem jakiś wiarygodnych danych że limited ma więcej koni, nigdzie tego nie znalazłem , jest jakieś poparcie tej tezy w necie?
Thomasa vn 2000 ryczy jak wściekły byk więc wrażenia będą tez inne przy odkręcaniu maneta niż przy seryjnych wydechach (zwłaszcza europejskich)
Thomasa vn 2000 ryczy jak wściekły byk więc wrażenia będą tez inne przy odkręcaniu maneta niż przy seryjnych wydechach (zwłaszcza europejskich)
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
Kto jest online
Jest 107 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 107 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 107 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 107 gości