dyskusje na temat porównania VN2000 do VN1700

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Awatar użytkownika
Krasnal
Posty: 2148
Rejestracja: sob kwie 24, 2010
Miejscowość: UK & Piotrków T.
Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
VROC: 32105

dyskusje na temat porównania VN2000 do VN1700

Post autor: Krasnal » wt sie 07, 2012

Wydzielilem ten temat z tematu sprzedazy Krasnala VN2000. Mysle ze tutaj jest odpowiedniejsze miejsce na tego typu dyskusje :) Lacik

Abrams pisze:
MaciekSz pisze:Jakby się klient na mojego Nomada znalazł... I jeszcze drony fart w Lotto... Echhh....

Życzę szybkiej sprzedaży i z góry gratuluję nowemu właścicielowi...
Mam ten sam dylemat ale wersja 115 jeszcze bardziej mnie korci.

Krasnal ty masz 105KM czy 115KM?
Rozmawiamy tutaj o europejskiej wersji clasica, w papierach stoi 69KW czyli jakies 97-98 KM, chyba , ze zle przeliczam, to nie jest prywatny import ze stanow. I zapewniam, ta niewielka roznica jest trudna do zauwazenia, a cos o tym juz wiem :D ...[/b]
Ostatnio zmieniony śr sie 08, 2012 przez Krasnal, łącznie zmieniany 1 raz.
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...

+44 7540233074

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » wt sie 07, 2012

Abrams pisze:Krasnal ty masz 105KM czy 115KM?
Dokładnie 94 KM, 166Nm, wersja na Europę.

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » wt sie 07, 2012

mirad pisze:
Abrams pisze:Krasnal ty masz 105KM czy 115KM?
Dokładnie 94 KM, 166Nm, wersja na Europę.

:yeee:
To już się robi 20 kucyków różnicy...Myślę
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Sławek
Posty: 3161
Rejestracja: sob cze 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Nomad 1600, VN 2000 LT
VROC: 32428

Post autor: Sławek » wt sie 07, 2012

Jechałem kiedyś w bieszczadach VN 2000 tylko tym zwykłym i różnica w stosunku do
Nomada 1600 nie powalała na kolana (może zbyt dużo oczekiwałem).

Przejechałem się dwójką Thomasa i różnica była zdecydowana.

To takie moje odczucia.

:yeee: :yeee: :yeee:
Włączam silnik, daję kopa
Za mną tylko kurz

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » wt sie 07, 2012

Sławek pisze:nie powalała na kolana
No już nie mów, waga Nomada prawie taka sama jak VN2000, moment 128Nm, moc utajniona, / dzisiejszy 1700 ma 62 KM/, ale pewnie ok 30KM mniej i nie ma istotnej różnicy? Oczywiście co 104 KM to nie 94KM. Ale może dane silnikowe 1600 są inne?

Tak przy okazji, dealerzy Kawasaki mają problem z VN1700 bo przy ich wadze 62 KM to trochę mało. Ale tak skośni sobie wymyślili i już. Info z pierwszej ręki.

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » wt sie 07, 2012

mirad pisze:
Sławek pisze:nie powalała na kolana
No już nie mów, waga Nomada prawie taka sama jak VN2000, moment 128Nm, moc utajniona, / dzisiejszy 1700 ma 62 KM/, ale pewnie ok 30KM mniej i nie ma istotnej różnicy? Oczywiście co 104 KM to nie 94KM. Ale może dane silnikowe 1600 są inne?

Tak przy okazji, dealerzy Kawasaki mają problem z VN1700 bo przy ich wadze 62 KM to trochę mało. Ale tak skośni sobie wymyślili i już. Info z pierwszej ręki.

:yeee:
Straszny Off topic nam się tu zrobił, więc zanim pokażę :spam: w temacie, to sprostuję:

Model: Kawasaki VN1700 Classic
Year: 2012
Power: 73.76 HP (53.8 kW)) @ 5000 RPM
Torque: 135.00 Nm (13.8 kgf-m or 99.6 ft.lbs) @ 2750 RPM
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
Hubas
Posty: 2951
Rejestracja: pn kwie 18, 2011
Miejscowość: Dopiewo
Motocykl: VN 2000 CLASSIC
VROC: 33938

Post autor: Hubas » wt sie 07, 2012

No nie wiem moja dwójka ciągnie aż miło - i jest oki :ok:
Kupując Motocykl - Kupujesz Pasję na Całe Życie.

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » śr sie 08, 2012

MaciekSz pisze:Power: 73.76 HP (53.8 kW)) @ 5000 RPM

Dzięki za sprostowanie danych silnikowych, pomyliłem z innym moto. Przepraszam.
Jednak sprawa niedoboru mocy do wagi jest aktualna w opinii wielu lepiej zorientowanych ode mnie.

Dlatego brak 2000 na rynku europejskim jest oceniany negatywnie. Uczciwie mówiąc jej sprzedaż w porównaniu do USA była mała. W mojej ocenie wina była po stronie producenta i dealerów. Skupieni na promocji plastików olali prawdziwe motocykle.


:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Remo
Posty: 1990
Rejestracja: śr kwie 28, 2010
Miejscowość: Kujawy/Mazowsze
Motocykl: VN 1700 Classic Tourer
VROC: 22969

Post autor: Remo » śr sie 08, 2012

Ja w 1700 CT też nie odczuwam braku kucy a wręcz przeciwnie - po wczorajszej przejażdżce z Aniołkiem na trasie Płock - Chotomów - Płock plecy jeszcze mnie bolą :antlers:
"Nie ma takiego okrucieństwa ani niesprawiedliwości jakich nie dopuściłby się rząd z chwilą gdy zabraknie mu pieniędzy". Alexis de Tocqueville
"Niczyje zdrowie, wolność ani mienie nie są bezpieczne, kiedy obraduje parlament" Mark Twain
"Najlepszym argumentem przeciwko demokracji jest kilkuminutowa rozmowa z potencjalnym wyborcą" Winston Churchill
Keep calm - I'm from Poland.
www.wypozycz-auto.com.pl
www.detektywi-prawnicy.pl

Awatar użytkownika
Krasnal
Posty: 2148
Rejestracja: sob kwie 24, 2010
Miejscowość: UK & Piotrków T.
Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
VROC: 32105

Post autor: Krasnal » śr sie 08, 2012

Okropne uczucie... :D Moj hamulcowy tez tak ma... :p
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...

+44 7540233074

Viking
Posty: 960
Rejestracja: czw lip 15, 2010
Miejscowość: okolice Warszawy
Motocykl: VN 2000 LT
VROC: 34524

Post autor: Viking » śr sie 08, 2012

Pewnie znowu się naraże , ale czyżbyście panowie sugerowali zmiane z ANIOŁKÓW na HAMULCOWE.

Sławek
Posty: 3161
Rejestracja: sob cze 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Nomad 1600, VN 2000 LT
VROC: 32428

Post autor: Sławek » śr sie 08, 2012

:D :D :D

Panowie posiadający 2L.

Chciałem tylko powiedzieć, że 2L Thomasa Wydaje się być innym moto niż standardowe 2L.

Jak będę zmieniał to będę chciał takiego właśnie wyczaić, ale podobają mi się wszystkie VN 2000.

Najbardziej jednak to by mi pasowała taka wersja VN 2000 Nomad

:mrgreen:

:yeee: :yeee: :yeee:
Włączam silnik, daję kopa
Za mną tylko kurz

Awatar użytkownika
Domel
Posty: 695
Rejestracja: sob lis 20, 2010
Miejscowość: Katowice
Motocykl: XX ;)
VROC: 0

Post autor: Domel » śr sie 08, 2012

Sławek pisze::D :D :D

Panowie posiadający 2L.

Chciałem tylko powiedzieć, że 2L Thomasa Wydaje się być innym moto niż standardowe 2L.

Jak będę zmieniał to będę chciał takiego właśnie wyczaić, ale podobają mi się wszystkie VN 2000.

Najbardziej jednak to by mi pasowała taka wersja VN 2000 Nomad

:mrgreen:

:yeee: :yeee: :yeee:
Masz ten sam ból co ja ostatnio też właśnie mówiłem, że szkoda, że nie zrobili 2l w wersji Nomad, CT czy jak zwał tak zwał :), a co do 2 Thomas'a to z tego co mnie pamięć nie myli to on ma wersję Limited i tam jest chyba 115KM, ale mogę sie mylić, 1700 jest fajne w sensie wizualnym, jak i sam silnik ciągnie nie kiepsko, a do tego środek ciężkości jest dobrze umiejscowionione, pamiętam jak lecieliśmy ostatnio w góry i Andrew z Mirą kładli się w zakrętach jak chcieli przy praktycznie każdej prędkości bez jakichkolwiek problemów, chociaż nie kupiłbym 1700 ma za dużo minusów jak dla mnie.

Awatar użytkownika
Pielgrzym
Posty: 1386
Rejestracja: wt mar 29, 2011
Miejscowość: Warszawa-Mokotów-Służew
Motocykl: W oczekiwaniu....
VROC: 35378

Post autor: Pielgrzym » śr sie 08, 2012

Musisz Sławek przejechać Sie moim vn 2000 (baron),który z moim całym osprzętem waży 500 kg to żaden inny vn 2L nie będzie ci pasował. Widziałem Thomasa vn 2L i nie widzę w nim jakiejś rewelacji. ;)
Bóg, Honor, Ojczyzna
VROC #35378

Trufel

Post autor: Trufel » śr sie 08, 2012

każdy chwali swoje

Awatar użytkownika
Dek
Posty: 665
Rejestracja: śr gru 07, 2011
Miejscowość: R.Śl.
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 35574

Post autor: Dek » śr sie 08, 2012

Thomas ma wersje Limited 115 km amerykańska ma 103 km a europejska 96 km
Zawsze do Przodu !

Awatar użytkownika
Pielgrzym
Posty: 1386
Rejestracja: wt mar 29, 2011
Miejscowość: Warszawa-Mokotów-Służew
Motocykl: W oczekiwaniu....
VROC: 35378

Post autor: Pielgrzym » śr sie 08, 2012

Ja kupiłem swojego 2L 2 lata temu od gościa który kupił w Polskim salonie i w papierach ma napisane 103 KM. Dołożylem mu super filtr i doszło mi dodatkowo jeszcze 8 kucykow. Nie jest on już taki szybki jak wcześniej bo wsadziłem mu sporo dodatków i waży prawie 500 kg,a ciężar jednak dużo mi dodaje sekund do setki. Jednak Sie tym nie martwię bo nie o szybkość tu chodzi. ;)
Bóg, Honor, Ojczyzna
VROC #35378

Awatar użytkownika
Jaskul
Posty: 114
Rejestracja: czw sty 06, 2011
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Motocykl: VN2000
VROC: 33292

Post autor: Jaskul » śr sie 08, 2012

hehehe potwierdzam 2L w każdej wersji daje radę, mnie to tylko wkur... piszczący pasek, no nie idzie tego gówna wyregulować.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » śr sie 08, 2012

Gdzieś widziałem zielonego Nomada 2 Litrowego na zlocie w Niemczech jak znajdę fotę to wrzucę.
Jak dla mnie to 115 jak u ciebie Sławku wchodzi w grę.
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » czw sie 09, 2012

mam pytanko kiedyś szukałem jakiś wiarygodnych danych że limited ma więcej koni, nigdzie tego nie znalazłem , jest jakieś poparcie tej tezy w necie?
Thomasa vn 2000 ryczy jak wściekły byk więc wrażenia będą tez inne przy odkręcaniu maneta niż przy seryjnych wydechach (zwłaszcza europejskich)
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 11 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 11 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą