Wybór motocykla
Wybór motocykla
Witam jak pisałem w powitalni chciałbym zmienić moto na VN 800 lub VN 900, według szanownego grona który z tych modeli byście mi polecili moje parametry to 185 / 85 .
- Banan
- Posty: 1637
- Rejestracja: czw mar 22, 2012
- Miejscowość: Tłuszcz
- Motocykl: VN 2000 DIABLO BLACK
- VROC: 0
W sensie od razu VN 2000mirad pisze:A ja wiem swoje - idź na skróty.
Moim zdaniem więcej atutów przemawia za 900 nie dlatego że sam takim latam ale jest po prostu świeży wobec czego dłużej powinien posłużyć.
A generalnie motocykl kupuje się sercem więc jak zobaczysz ten jeden jedyny przy którym serce zacznie szybciej bić. Noto wówczas tylko okrzyk Mój ci on i
VN 900 Custom Black Mat - był
- Zeus
- Posty: 2888
- Rejestracja: pt mar 18, 2011
- Miejscowość: ZIELONA GÓRA
- Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
- VROC: 33589
Niedawno miałem okazję przejechać się kawałek VN 900 (184/100). Odniosłem bardzo pozytywne wrażenie z jazdy, ba , nawet byłem miło zaskoczony w lekkości prowadzenia i manewrowania. Uważam , że spośród tych dwóch modeli zdecydowanie lepszym będzie
VN 900. Lecz wybór nie należy do nas lecz oczywiście do ciebie .
Pozdrawiam i życzę ustrzelenia bezawaryjnej sztuki
VN 900. Lecz wybór nie należy do nas lecz oczywiście do ciebie .
Pozdrawiam i życzę ustrzelenia bezawaryjnej sztuki
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
ależ proszę nie powtarzać tych łańcuchowych regułekKonrad pisze:Nie jeździłam żadnym z nich ale za 900 przemawia napęd pasem praktycznie bezobsługowy w przeciwieństwie do 800 gdzie zmorą jest smarowanie łańcucha co 300-400km
samo smarowanie po sporym deszczu czy po 300 km, bez czyszczenia(które robię co ok 1000 km) zajmuje mi 2-3 minuty
byłoby szybciej ale mam dość powolny podnośnik
ja do wad 800setki zaliczyłbym regulację amora, poza tym same zalety
-
- Posty: 4986
- Rejestracja: czw mar 17, 2011
- Miejscowość: Lublin
- Motocykl: VN1700 NOMAD
- VROC: 34019
nie ma nic przeciwko 800 bo to naprawdę fajne moto ale jak by nie było smarowanie jest upierdliwe a i kosztuje kilka groszyMayones pisze:ależ proszę nie powtarzać tych łańcuchowych regułekKonrad pisze:Nie jeździłam żadnym z nich ale za 900 przemawia napęd pasem praktycznie bezobsługowy w przeciwieństwie do 800 gdzie zmorą jest smarowanie łańcucha co 300-400km
samo smarowanie po sporym deszczu czy po 300 km, bez czyszczenia(które robię co ok 1000 km) zajmuje mi 2-3 minuty
byłoby szybciej ale mam dość powolny podnośnik
ja do wad 800setki zaliczyłbym regulację amora, poza tym same zalety
Pozdrawiam Konrad
VROC #34019
VROC #34019
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
http://www.motocykl-online.pl/testy/Por ... night_Star__
na tle konkurencji 2 miejsce na 5 maszyn
na tle konkurencji 2 miejsce na 5 maszyn
-
- Posty: 436
- Rejestracja: śr lut 09, 2011
- Miejscowość: Szamotuły
- Motocykl: HD Electra Ultra Classic
- VROC: 0
Też sobie chwalę 900 - bardzo przyjemny sprzęcik. Szczerze polecam, spalanie jak wyżej - 4,8 to norma. Dodam jeszcze tylko że mam słuszniejsze rozmiary i nie mam powodów do narzekań
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"
Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..
Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..
- Jurek
- Posty: 1261
- Rejestracja: czw cze 07, 2012
- Miejscowość: Sulejówek
- Motocykl: VN 800 classic "Samuraj"
- VROC: 35044
Jeździłem 900-setką i rzeczywiście jest fajny w prowadzeniu i mało pali. Nowocześniejszy, kontrola poziomu paliwa z rezerwą, elektronika wskazań itd. Pozycja kierowcy z wyprostowanymi do przodu nogami. Jedyna wada to spore oddalenie oparcia dla pasażera. Mój plecaczek nie czuł się na niej zbyt komfortowo. Trzeba było kombinować z przesunięciem punktu oparcia. Przy dłuższych trasach ma to znaczenie. Jednak to pewno sprawa indywidualnej oceny i może dlatego kupiłem VN 800.
Jurek
VROC#35044
VROC#35044
-
- Posty: 436
- Rejestracja: śr lut 09, 2011
- Miejscowość: Szamotuły
- Motocykl: HD Electra Ultra Classic
- VROC: 0
Osobiście nigdy nie miałem przyjemności zasiąść z tyłu więc w kwestii pochylenia oparcia nie mam wyrobionego zdania, natomiast żonka czy dzieci nigdy mi tego typu problemu nie sygnalizowały więc chyba tragedii tam nie ma. No i co do gabarytów i pozycji za kierownicą to 900 jest większa, więc dla nieco wyższych jeźdźców na pewno odpowiedniejsza. Ale na ostateczny wybór wpływają często nie szczegóły techniczne a serce i rozmydlone widokiem oczy, więc niczego nie doradzam ani nie odradzam
P.S. Jurek, a może problem nie leżał wcale w nieodpowiednim kącie nachylenia oparcia, tylko żonka lubi się do Ciebie poprzytulać!?
P.S. Jurek, a może problem nie leżał wcale w nieodpowiednim kącie nachylenia oparcia, tylko żonka lubi się do Ciebie poprzytulać!?
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"
Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..
Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..
Kto jest online
Jest 76 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 76 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości