wymiana rolgazu z manetką

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pt paź 19, 2012

szykuje się jakieś spotkanie w najbliższym tygodniu więc ;)

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » pt paź 19, 2012

Mayones pisze:szykuje się jakieś spotkanie w najbliższym tygodniu więc ;)
OK. ;)

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » ndz paź 28, 2012

Piotr dziękuje za rolgaz :piwa: 17 się pewnie zobaczymy to podziękuję osobiście :)
Andrew dziękuje za dostarczenie :piwa:

Awatar użytkownika
Piotr
Posty: 3249
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Warszawa-Wilanów
Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
VROC: 25311

Post autor: Piotr » ndz paź 28, 2012

Nie ma sprawy dobrze, że mogłem pomóc.
VROC#25311

--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---

http://www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pn paź 29, 2012

rolgaz założony :ok: bez problemu ze skręcaniem linek, praktycznie identyczny jak ten mój stary połamany,
przy okazji zapytam - linki gazu obie mają regulację ale czy regulacja na jednej lince powiedzmy więcej obrotów zastąpi regulację na obu ? przy jednej śrubie regulacyjnej nie mam mozliwości obracania śrubą bo się cały pancerz kręci przy okazji zdejmowania zbiornika
poprawię to przy tej drugiej śrubie regulacyjnej, póki co linkę od dodawania gazu podkręciłem nieco więcej chyba nie będzie problemu :scrach:

Awatar użytkownika
michaekk
Posty: 105
Rejestracja: czw sie 28, 2014
Miejscowość: Kraków
Motocykl: KAWASAKI VULCAN 900
VROC: 0

Post autor: michaekk » pn sie 27, 2018

U mnie niestety nie da się pomanewrowac na linkach ktor regulują naciąg na kierownicy. O poluzowaniu linek nie ma mowy. Kręcąc tylko naciągam jeszcze bardziej linki. Zastanawiam się jeszcze czy poluzowanie kierownicy i przekręcenie jej coś pomoże? Co o tym myślicie? MoE macie jeszcze jakieś inne pomysły?
Ostatnio zmieniony pn sie 27, 2018 przez michaekk, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą