CRUISE CONTROL CZYLI TEMPOMAT

Trufel

Post autor: Trufel » wt paź 30, 2012

ja mam taki sam i jest genialny i są w nim 2 wyłączniki :p

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » wt paź 30, 2012

ten plastikowy za 79 pln jakoś w ogóle mnie nie przekonuje.
abstrahując od wyglądu, to zastanawia mnie jego obsługa. Żeby go włączyć to muszę lewą ręką go ustawić??
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » wt paź 30, 2012

no szału nie ma za te 79 zeta to na pewno ;) natomiast mnie w nim przekonuje to że chcąc skręcić manetkę po prostu ją nieco mocniej kręcę :ok:
jego się blokuje na tej zasadzie że opiera się o klamkę hamulca przesunąć go można prawym palcem wskazującym, może się kiedyś skuszę to przeprowadzę wideotesty czy to jest warte choć te 79 zeta znajomy polecał :)

Awatar użytkownika
Lecho
Posty: 4598
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224

Post autor: Lecho » śr paź 31, 2012

Góral pisze:Taa, za tych "lepszych" czasów, gdy kierownica była z roweru, manetka z WSK-i, błotnik z traktora, generalnie Junak M10 trochę "zmodyfikowany" też miałem tempomat, po prostu zbyt ciasne spasowanie (a właściwie niedopasowanie) elementów powodowało, że manetka sama nie wracała tylko trzeba jej było "pomóc". Dawało to oprócz możliwości jazdy bez trzymania kierownicy wiele innych ciekawych tricków typu, zamiana miejsc z pasażerem w trakcie jazdy, zamiana kierowców motocykli w czasie jazdy, etc. Ech stare durne czasy, gdybym teraz zobaczył moje dziecko z takimi pomysłami to by do usamodzielnienia nie wyszło z domu. :D
Tempomat fajna rzecz ;)
Na pierwszej Vulcanerii była 800-ka, w której tempomat był w postaci wąskiej "trytytki" zaciśniętej w szczelinie pomiędzy konsolą wyłączników a manetką. Manetka nie odbijała a wynalazca był bardzo dumny ze swego rozwiązania.
Tak więc nawet jak wszystko jest dobrze spasowane i dział prawidłowo, to zawsze znajdzie się taki co to "naprawi"
:ok:

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » wt lis 13, 2012

Mayones pisze:fajna rzecz tempomat na przyszły sezon coś zakupię ale nie za 850 zeta tyle to muszę uzbierać na nowe gumy ;)
z tanich a ponoć ciekawych http://allegro.pl/tempomat-motocyklowy- ... 97566.html skręcenie manetki bez przyciskania na jakieś guziczki czy wajchy, jakoś mnie te plastikowe przyciski przy obejmie nie przekonują się kurcze urwą przy nagłej próbie skręcenia i klops w aucie są w sumie ze 3 "wyłączniki" tempomatu a tu TYLKO 1 :razz:
:) A ja myślałem że to klucz do kół :D

Awatar użytkownika
Czesław
Posty: 16
Rejestracja: czw gru 08, 2011
Miejscowość: Wisła
Motocykl: VN 750
VROC: 0

Post autor: Czesław » pt lis 16, 2012

Tutaj link do prostego tempomatu:http://www.vulcanier-germany.net/homepage/bast ... index.html
Jeżeli coś się zacina – użyj siły. Gdy się złamie znaczy to, że i tak wymagało wymiany.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 3 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 3 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą