zakup vn1500 rocznik 98
-
- Posty: 6
- Rejestracja: pn sty 07, 2013
- Miejscowość: Siedlce
- Motocykl: honda shadow vt600
- VROC: 0
zakup vn1500 rocznik 98
Witam, zastanawiam się nad zakupem 1500. Doradzcie na co zwrócić uwagę szczególnie. Niżej podsyłam link na zdjęcia motoru nad którym się zastanawiam. https://picasaweb.google.com/1057756582 ... yc6OvPLhTA# może ktoś coś doradzi na pierwszy rzut oka. Dzieki bardzo!
- Piotr_Classic
- Posty: 2566
- Rejestracja: pn cze 21, 2010
- Miejscowość: Madryt
- Motocykl: HD Street Glide
- VROC: 32438
To motocykl z Chodowa jak mi się wydaje......
Na początek musisz obadać dlaczego brak emblematów gdyż sposób malowania wygląda na oryginalny. Nie jestem pewny czy akurat do tego rocznika były te kolory.
Sprawdź odbojniki od spodu główki ramy czy nie są za bardzo wybite lub pokrzywione co świadczyłoby o wypadkowości motocykla. Następnie obejrzyj pokrywy głowic. Są chromowane i jeżeli już ktoś nieumiejętnie grzebał to będą porysowane a to znaczy że coś może być nie w porządku z silnikiem. Brak podanego przebiegu.
Motocykl jest prawie "goły" więc musisz się liczyć z wydatkami na jego ubranie. A po za tym to sprawdź standardowo, klocki, tarcze, amortyzatory przód i tył.
Te modele miały pewną "wadę fabryczną" mianowicie jedno z kółek zębatych na pompie olejowej było wykonane z tworzywa i potrafiło się z czasem wyrobić a to już rozbiórka silnika (choć słyszałem że są magicy co i bez wyjmowania silnika potrafią to wymienić)......
Nie mniej jednak musisz o tym pamiętać.
Na początek musisz obadać dlaczego brak emblematów gdyż sposób malowania wygląda na oryginalny. Nie jestem pewny czy akurat do tego rocznika były te kolory.
Sprawdź odbojniki od spodu główki ramy czy nie są za bardzo wybite lub pokrzywione co świadczyłoby o wypadkowości motocykla. Następnie obejrzyj pokrywy głowic. Są chromowane i jeżeli już ktoś nieumiejętnie grzebał to będą porysowane a to znaczy że coś może być nie w porządku z silnikiem. Brak podanego przebiegu.
Motocykl jest prawie "goły" więc musisz się liczyć z wydatkami na jego ubranie. A po za tym to sprawdź standardowo, klocki, tarcze, amortyzatory przód i tył.
Te modele miały pewną "wadę fabryczną" mianowicie jedno z kółek zębatych na pompie olejowej było wykonane z tworzywa i potrafiło się z czasem wyrobić a to już rozbiórka silnika (choć słyszałem że są magicy co i bez wyjmowania silnika potrafią to wymienić)......
Nie mniej jednak musisz o tym pamiętać.
A to już indywidualnie od właściciela, ja kupując swoją 800-kę od razu wiedziałem że będę ją rozbierał tj(przeróbka na bobber'a) wiec szukałem motocykla gołego, a kosztem tego idealnie sprawnego mechanicznie, wiec doposażenie motocykla nie każdemu jest na rękę,Piotr_Classic pisze:Motocykl jest prawie "goły" więc musisz się liczyć z wydatkami na jego ubranie.
Dla mnie ubieranie motocykla to jego rozbieranie
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW
-
- Posty: 6
- Rejestracja: pn sty 07, 2013
- Miejscowość: Siedlce
- Motocykl: honda shadow vt600
- VROC: 0
Witam, co do emblematów to standardowo: "nie było". Co do malowania, nie wygląda na pomalowany ze względu na delikatną korozje tylnego błotnika pod ramką na tablice rejestracyjną, chyba że ktoś malował rdzę. Ogólnie lakier wygląda dobrze, sądze że dobrze wypolerowany. Na pokrywy głowic zwrócę uwagę, przebieg jest 66000 tyś.Piotr_Classic pisze:To motocykl z Chodowa jak mi się wydaje......
Na początek musisz obadać dlaczego brak emblematów gdyż sposób malowania wygląda na oryginalny. Nie jestem pewny czy akurat do tego rocznika były te kolory.
Sprawdź odbojniki od spodu główki ramy czy nie są za bardzo wybite lub pokrzywione co świadczyłoby o wypadkowości motocykla. Następnie obejrzyj pokrywy głowic. Są chromowane i jeżeli już ktoś nieumiejętnie grzebał to będą porysowane a to znaczy że coś może być nie w porządku z silnikiem. Brak podanego przebiegu.
Motocykl jest prawie "goły" więc musisz się liczyć z wydatkami na jego ubranie. A po za tym to sprawdź standardowo, klocki, tarcze, amortyzatory przód i tył.
Te modele miały pewną "wadę fabryczną" mianowicie jedno z kółek zębatych na pompie olejowej było wykonane z tworzywa i potrafiło się z czasem wyrobić a to już rozbiórka silnika (choć słyszałem że są magicy co i bez wyjmowania silnika potrafią to wymienić)......
Nie mniej jednak musisz o tym pamiętać.
- Piotr_Classic
- Posty: 2566
- Rejestracja: pn cze 21, 2010
- Miejscowość: Madryt
- Motocykl: HD Street Glide
- VROC: 32438
-
- Posty: 2047
- Rejestracja: czw mar 31, 2011
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: Honda Varadero 1000XL
- VROC: 0
Re: zakup vn1500 rocznik 98
Piotr_Classic chyba opisał większość punktów na które trzeba zwrócić uwagę. W związku z tym iż posiadam dokładnie taki sam model, rocznik i malowanie mogę potwierdzić , że to oryginalne malowanie dla rocznika 98. Brak emblematu na baku sugeruje jego powtórne malowanie. Tłumiki inne niż u mnie (mam oryginały). Lusterka i manetki masz w oryginałach.Jura pisze:Witam, zastanawiam się nad zakupem 1500. Doradzcie na co zwrócić uwagę szczególnie. Niżej podsyłam link na zdjęcia motoru nad którym się zastanawiam. https://picasaweb.google.com/1057756582 ... yc6OvPLhTA# może ktoś coś doradzi na pierwszy rzut oka. Dzieki bardzo!
Możesz zwrócić na uwagę tylni cylinder, czy w okolicy górnej pokrywy nie poci się lub nie ma wycieków oleju. To przypadłość tych silników. Poza tym mam vn1500 3 sezon i śmigam bezawaryjnie.
Spalanie 5.7l. jak nie przekroczę 100km/h na trasie solo. Miasto 7-8l. Olej od wymiany do wymiany.
Mój ojciec nie mówił jak żyć, po prostu pozwolił mi przyglądać się swojemu życiu.
Clarence Budington Kelland
Clarence Budington Kelland
- Tiszo
- Posty: 893
- Rejestracja: śr kwie 21, 2010
- Miejscowość: Stary Dybów
- Motocykl: VN 2000
- VROC: 32243
Sprawdź ile biegowy jest, w tym roku wyszły już skrzynie 5-cio biegowe ale trafiają się też 4 biegowe.
5 biegowa jest lepsza, ale za to 4 jest dużo elastyczniejsza i mniej trzeba wachlować.
A jeżeli chodzi o koło pompy olejowej to na pewno jest z tworzywa i najlepiej je zmienić od razu, robi się to bez wyciągania silnika.
5 biegowa jest lepsza, ale za to 4 jest dużo elastyczniejsza i mniej trzeba wachlować.
A jeżeli chodzi o koło pompy olejowej to na pewno jest z tworzywa i najlepiej je zmienić od razu, robi się to bez wyciągania silnika.
Ostatnio zmieniony śr sty 09, 2013 przez Tiszo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Piotr_Classic
- Posty: 2566
- Rejestracja: pn cze 21, 2010
- Miejscowość: Madryt
- Motocykl: HD Street Glide
- VROC: 32438
-
- Posty: 6
- Rejestracja: pn sty 07, 2013
- Miejscowość: Siedlce
- Motocykl: honda shadow vt600
- VROC: 0
Dzisiaj się przejechałem sprzętem, właśnie problem z II biegiem, jakoś wskakuje opornie i ze zgrzytem, i troche szarpie przy wrzucaniu dwójki. Coś ze skrzynią, czy gdzie indziej leży problem?Kristofer pisze:sprawdź jak wchodzi II bieg czy nie zgrzyta (odbija) nie wyskakuje itp. i czy działa wentylator chłodnicy bo termo włącznik do tanich nie należy
i czy go chcesz ubierać bo to może uczynić cenę wyższą niż inny już ubrany
-
- Posty: 6
- Rejestracja: pn sty 07, 2013
- Miejscowość: Siedlce
- Motocykl: honda shadow vt600
- VROC: 0
skrzynia 4-biegowaTiszo pisze:Sprawdź ile biegowy jest, w tym roku wyszły już skrzynie 5-cio biegowe ale trafiają się też 4 biegowe.
5 biegowa jest lepsza, ale za to 4 jest dużo elastyczniejsza i mniej trzeba wachlować.
A jeżeli chodzi o koło pompy olejowej to na pewno jest z tworzywa i najlepiej je zmienić od razu, robi się to bez wyciągania silnika.
- MUKA
- Posty: 8374
- Rejestracja: wt maja 25, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
- VROC: 0
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... b3b#141093Jura pisze:Dzisiaj się przejechałem sprzętem, właśnie problem z II biegiem
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.
Kto jest online
Jest 39 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 39 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości