"Miszcze" w HD
- Painkiller
- Posty: 504
- Rejestracja: czw sie 18, 2011
- Miejscowość: wRock...
- Motocykl: Kawa VN800 A
- VROC: 34211
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Malowanie grupy akrobacyjnej. Chyba nie jedzie do muzeum.Painkiller pisze:Ładnie ta Iskra jedzie
A teraz o projekcie zrealizowanym i to bardzo dobrze zrealizowanym!!
Wiecie, że ta konstrukcja powstała w 1940 roku, a produkcję zakończono w 1986
46 lat produkcji Jak się ma do tego marny VW-garbus?
P-51 nad Nowym Yorkiem. Nie wiem dlaczego lubię to miasto.
Przelot nad sławną tragicznie strefą zero, już stoi nowa wieża, a na dole jeszcze plac budowy.
I ta sama maszyna z inspiracją na dobranoc.
Klikając na jeden z białych trójkątów nad żółtym powiększany foto dla wzmocnienia efektu pobudzenia.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- fitter
- Posty: 3035
- Rejestracja: pn lut 14, 2011
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: VN900LT '10
- VROC: 33352
TS-11 holowany na prace w WZL - normalna trasa z płyty do zakładów na terenie kompleksu lotniskowego. Zdjęcie tego nie pokazuje, ale jest to na terenie zamkniętym. Trochę się dziwię studentowi, że robi z tego sensację - normalna procedura. A do muzeum to łatwiej byłoby prosto z płyty - jest bramaShepherd pisze:Zdjęcie wykonane przez studenta WSOSP z Dęblina
Jeśli chodzi o Grota, to aby zrobić model potrzebne byłyby rzuty, przekroje, ewentualne szczegóły podwozia, kabiny itp. detali oraz wymiary. No i materiał zdjęciowy bo w sieci nie ma tego za dużo. Marzeniem są rysunki konstrukcyjne z przekrojami na wręgach, ale chyba się nie zachowały...
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"
- Painkiller
- Posty: 504
- Rejestracja: czw sie 18, 2011
- Miejscowość: wRock...
- Motocykl: Kawa VN800 A
- VROC: 34211
- Painkiller
- Posty: 504
- Rejestracja: czw sie 18, 2011
- Miejscowość: wRock...
- Motocykl: Kawa VN800 A
- VROC: 34211
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Fajny przegląd możliwości.kawa 2000 pisze:http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=q6U ... =endscreen
======================================================
A to tylko w Rosji!! Tam można sobie polatać, nawet szmatopłatem
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... sb448pb07c
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
-
- Posty: 301
- Rejestracja: sob cze 30, 2012
- Miejscowość: Zawiercie
- Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
- VROC: 35092
W tej Rosji to naprawdę na drogach jest "wolna-amerykanka". Ten gość nawet nie wrzucił migacza włączając się do ruchuA to tylko w Rosji!! Tam można sobie polatać, nawet szmatopłatem
http://www.youtube.com/wa...d&v=Msb448pb07c
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R
- Painkiller
- Posty: 504
- Rejestracja: czw sie 18, 2011
- Miejscowość: wRock...
- Motocykl: Kawa VN800 A
- VROC: 34211
Z dzisiejszych wiadomości:
"Jessica Cox z Arizony jest pierwszym licencjonowanym pilotem bez rąk. Niepełnosprawna kobieta kurs pilota awionetki zrobiła w trzy lata. W powietrzu ma już wylatanych ponad tysiąc godzin..."
Po takich informacjach zaczynam wierzyć, że i ja kiedyś zacznę latać.
Na nowo przestaje wierzyć gdy dostaję wydruk z wypłatą
"Jessica Cox z Arizony jest pierwszym licencjonowanym pilotem bez rąk. Niepełnosprawna kobieta kurs pilota awionetki zrobiła w trzy lata. W powietrzu ma już wylatanych ponad tysiąc godzin..."
Po takich informacjach zaczynam wierzyć, że i ja kiedyś zacznę latać.
Na nowo przestaje wierzyć gdy dostaję wydruk z wypłatą
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Brawo Goblin Bitwa o Wielką Brytanię w II w.św.Goblin pisze:Bombowców lub rakiet V.
Facet jest jednym z tysięcy obserwatorów wyglądających nadlatujących samolotów nieprzyjaciela. Stanowili jedno z najważniejszych ogniw obrony przeciwlotniczej. Rozstawieni byli prawie po całym kraju od brzegów morskich poczynając. Radary nie były precyzyjne i czasem zawodne. Obserwatorzy oceniali rodzaj samolotów, liczebność, kierunek lotu, wysokość. Po czym szybciutko telefonowali tam gdzie trzeba. I to wszystko na telefonii przewodowej. Żadnych komórek czy łączności radiowej, a działało świetnie.
Nagrodą dla Goblina promienny uśmiech z bombowca:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
A teraz fotka już historyczna w naszej bojowej awiacji. Ale na przykładzie innych barw.
Rzadkie zdjęcie "ołówka" startującego z przyśpieszaczami rakietowymi SPRD-99.
Start skrócony o połowę czyli do ok. 900 m.
I przypomnienie tym co lubią wąchać naftę lotniczą:
50 urodziny Iskier - trzeba być!
http://www.airshow.sp.mil.pl/
Rzadkie zdjęcie "ołówka" startującego z przyśpieszaczami rakietowymi SPRD-99.
Start skrócony o połowę czyli do ok. 900 m.
I przypomnienie tym co lubią wąchać naftę lotniczą:
50 urodziny Iskier - trzeba być!
http://www.airshow.sp.mil.pl/
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
Kto jest online
Jest 35 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 35 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości